Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Viborg FF - OB , Lørdag d. 25. maj kl. 15.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er udelukkende pga Luca at OB stadig har 5-10% chance for overlevelse. Uanset så glæder jeg mig til at se ham smadre det hele efter sommerferien, mendmindre nogen ser potentialet og køber ham.
    Nææææ....

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er udelukkende pga Luca at OB stadig har 5-10% chance for overlevelse. Uanset så glæder jeg mig til at se ham smadre det hele efter sommerferien, mendmindre nogen ser potentialet og køber ham.
    Enig. Jeg håber dog han bliver et par sæsoner endnu, og får udviklet sig yderligere

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Luca helt rørt over månedens pris. Han er virkelig trådt i karakter. Så ærgerligt de ikke har satset på ham tidligere

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-ryster-posen

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi sidder 4 gutter på Kong Volmer og er patte stive. Så deeeet tænker jeg ikke. Vi skal bare ha fundet et sted og se kampen
    Puuuhaaa, hvis der ikke var langt til, hvor jeg bor ville jeg havde stillet både storskærm, kølige øl, snacks og soveværelser til rådighed

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nope, men du kan da stadigvæk nå at køre til Viborg
    Vi sidder 4 gutter på Kong Volmer og er patte stive. Så deeeet tænker jeg ikke. Vi skal bare ha fundet et sted og se kampen

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Luca helt rørt over månedens pris. Han er virkelig trådt i karakter. Så ærgerligt de ikke har satset på ham tidligere

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Tror vi spiller en stor kamp, men det kan jo i bund og grund være ligegyldigt
    der skal leveres en god indsats i dag. Lad os få den sejr - få gjort det vi skal. Og så ender det nok alligevel med en tur ned.

Ville være forfærdeligt hvis Lyngby faktisk taber og vi så ikke selv år gjort det færdigt

Leave a comment:

replied
    Tror vi spiller en stor kamp, men det kan jo i bund og grund være ligegyldigt

Leave a comment:

• manner
    replied
    FS/SF forventer denne starter i Viborg

......................Viljar

Owuso.....BP......Slots..............Aske

...............Manneh.....Trybull
    .......................Bashkim
    ...Fenger.......................Max Ejdum
    ...................Luca

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvad er odds på at Lyngby taber i Hvidovre og OB spiller 0-0 i Viborg?
    Det mindst sandsynlige resultat i den kamp er 0-0, det sker ikke da ingen af holdene kan bruge det til noget.

Viborg er relativt klare favoritter, men det er mere sandsynligt at OB vinder end at det bliver uafgjort og især 0-0 er ikke et smart spil.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen der ved om de viser kampen på Proud Mary i Odense?
    Nope, men du kan da stadigvæk nå at køre til Viborg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nogen der ved om de viser kampen på Proud Mary i Odense?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvad er odds på at Lyngby taber i Hvidovre og OB spiller 0-0 i Viborg?
    Danskespil

Hvidovre - Lyngby

3,75 3,60 1,97

Viborg - OB

1,90 4,00 3,65 (så en sejr til et af holdene vurderes mere sandsynligt end uafgjort)

0 - 0

14,5

Så svaret på dit spørgsmål er 54,375 pengene igen (på nuværende tidspunkt) !
    Last edited by Online; 25-05-2024, 10:16.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg

Tænker "Miraklet i Maj" har en lidt bedre ordlyd. Men også fordi det nærmest primært består i et håbløst Hvidovre hold skal slå Lyngby hjemme

Lad os nu se om nogle af delene sker
    Det er jo som sådan ikke et mirakel at slå Viborg - men hvis man VIL køre på alliterationen, så er Miraklet i Midtjylland noget man kan bruge i dén sammenhæng.

Leave a comment:

Working...
X