Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Viborg FF - OB , Lørdag d. 25. maj kl. 15.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Viborg FF - OB , Lørdag d. 25. maj kl. 15.00

    Så er jeg sgu klar til Viborg tur på lørdag. Billetter købt.
    Mon ikke OB skal være forudseende og booke udvidet Away-afsnit?
    Last edited by Magge; 20-05-2024, 14:43.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så er jeg sgu klar til Viborg tur på lørdag. Billetter købt.
    Mon ikke OB skal være forudseende og booke udvidet Away-afsnit?
    De har udvidet afsnittet.
    Pinligt at der kun er solgt 700 billetter. Det er sgu synd!

    Jeg kommer, fatter ikke man ikke gider med på den her tur.

    Om miraklet sker eller ej, så har jeg brug for at være der og ikke på en sofa i min stue.
    siden 1887

    Comment


      #3
      Mon ikke, at der kommer et par hundrede oveni. Plejer være sådan et par dage op til og på selve kampdagen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
        Mon ikke, at der kommer et par hundrede oveni. Plejer være sådan et par dage op til og på selve kampdagen.
        Så sniger vi os lige op på de 1000.
        vel ikke engang nok til at fylde det originale udebaneafsnit
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          De har udvidet afsnittet.
          Pinligt at der kun er solgt 700 billetter. Det er sgu synd!

          Jeg kommer, fatter ikke man ikke gider med på den her tur.

          Om miraklet sker eller ej, så har jeg brug for at være der og ikke på en sofa i min stue.
          Mon ikke det er et symptom på den ekstreme modløshed og håbløshed, der har bredt sig blandt OB-fans - også her på Forum.

          De fleste jeg kender, har allerede accepteret, turen går til Nordic Bet Ligaen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Mon ikke det er et symptom på den ekstreme modløshed og håbløshed, der har bredt sig blandt OB-fans - også her på Forum.

            De fleste jeg kender, har allerede accepteret, turen går til Nordic Bet Ligaen.
            Vil opfordre alle til at tage turen!

            1) For at vise at potentialet i byen/klubben er så meget større end det l*** vi er blevet præsenteret de sidste 10+ år

            2) Overværer et potentielt mini mirakel

            3) Komme af med et års frustration, hvis nedrykningen indtræffer (Selfølgelig indenfor rimelighedens grænser, men en verbal Hemmingsen til BW og Thorborg er vel på sin plads)

            Comment


              #7
              Jeg ønsker virkeligt at miraklet sker

              Meeeeeeeeeeeen, frygter så bare at BW ryger ud som eneste syndebuk og alt derefter kører videre i samme rille som de sidste 10 år

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Jeg ønsker virkeligt at miraklet sker

                Meeeeeeeeeeeen, frygter så bare at BW ryger ud som eneste syndebuk og alt derefter kører videre i samme rille som de sidste 10 år
                Miraklet i Viborg
                Ikke helt så kælent som nsvnet på det "oprindelige" mirakel.

                Tror bare vi skal starte med at vinde, og så må vi tage den derfra

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Miraklet i Viborg
                  Ikke helt så kælent som nsvnet på det "oprindelige" mirakel.

                  Tror bare vi skal starte med at vinde, og så må vi tage den derfra
                  Forskellen er ja at det ikke ligger i vores hænder. Forventer bare at holdet kommer med den rigtige indstilling og præstation og så nå vi se hvad ellers sker.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Hvad er odds på at Lyngby taber i Hvidovre og OB spiller 0-0 i Viborg?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Jeg havde egentlig opgivet håbet, men med de sommerfugle jeg har i maven, så er håbet åbenbart stadig i live.

                      Puha, det er stort set umuligt at fungere normalt på sådan en dag.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Miraklet i Viborg
                        Ikke helt så kælent som nsvnet på det "oprindelige" mirakel.

                        Tror bare vi skal starte med at vinde, og så må vi tage den derfra
                        Tænker "Miraklet i Maj" har en lidt bedre ordlyd. Men også fordi det nærmest primært består i et håbløst Hvidovre hold skal slå Lyngby hjemme

                        Lad os nu se om nogle af delene sker

                        Comment


                          #13
                          De to nedrykningsaspiranter, Lyngby og os, har en markant lighed. Begge holds trænere har som de eneste slet ikke givet point til den store vinder i Tipsbladets afstemning:
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...arets-profil-1

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Miraklet i Viborg
                            Ikke helt så kælent som nsvnet på det "oprindelige" mirakel.

                            Tror bare vi skal starte med at vinde, og så må vi tage den derfra
                            Da det er to “mirakler” der skal til, så må den hedde “Miraklet i VIBOVRE”.

                            Vi skal naturligvis tro på det. Når det så er sagt, så forbereder jeg mig på en virkelig deprimerende weekend. Men det har jo været mere reglen end undtagelsen i de seneste mange år, når man følger OB. Denne sæson tager nedturen bare en ny dimension.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg

                              Tænker "Miraklet i Maj" har en lidt bedre ordlyd. Men også fordi det nærmest primært består i et håbløst Hvidovre hold skal slå Lyngby hjemme

                              Lad os nu se om nogle af delene sker
                              Det er jo som sådan ikke et mirakel at slå Viborg - men hvis man VIL køre på alliterationen, så er Miraklet i Midtjylland noget man kan bruge i dén sammenhæng.

                              Comment

                              Working...
                              X