Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Jeg ville ønske jeg ville være i chok. Det kan jeg dog ikke mere. Chokfasen er overstået for længe siden for mig. Desværre!.
    Det her er blevet helt normalt.
    Frustrationen omfatter mig som en dyne. Der er ikke mere energien at føle vreden over de taber som ødelægger klubben
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Det her hul som OB er endt i er gravet over rigtig mange år. Nu har BW sammensat en trup, som ikke har det der skal til i en så presset situation.. INGEN træner vil have kunnet redde det her morads. Man kunne se det få kampe inde i sæsonen. Alm var rykket ned, SK rykker ned. Det ville alle andre også. En flok medgangsspillere alke med nedrykningsklausuler kombineret med unge OBere, som jo bare ikke har niveau og rutine til at bære det alene. Jeg har intet ondt at sige om SK i denne situation. Spillerne er jo mentalt helt væk og det bliver bare værre og værre. Det kan ingen træner redde. Han har arvet en umulig situation. Jeg freder ham hermed og siger: fyr BW, som har ødelagt det sidste der var at ødelægge på meget kort tid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det her hul som OB er endt i er gravet over rigtig mange år. Nu har BW sammensat en trup, som ikke har det der skal til i en så presset situation.. INGEN træner vil have kunnet redde det her morads. Man kunne se det få kampe inde i sæsonen. Alm var rykket ned, SK rykker ned. Det ville alle andre også. En flok medgangsspillere alke med nedrykningsklausuler kombineret med unge OBere, som jo bare ikke har niveau og rutine til at bære det alene. Jeg har intet ondt at sige om SK i denne situation. Spillerne er jo mentalt helt væk og det bliver bare værre og værre. Det kan ingen træner redde. Han har arvet en umulig situation. Jeg freder ham hermed og siger: fyr BW, som har ødelagt det sidste der var at ødelægge på meget kort tid.
        Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Der er noget med Aske….
          ???
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
            Hvad er der galt? Spillere følger Krogh ikke mere? Der hører vi ikke første gang.
            Der er ret mange spiller som blev fryset ud: Ivan, Aske, Manneh og nu Koehler.
            Vi er i total opløsning. Hvad sker der på de indre linjer?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

              Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
              Der er vidst ingen grund til, at manden møder på arbejde de næste 3 uger. Andreas Alm, Ole OB, Hans Bjergs bedstemor eller en hvilken som helst anden kan gøre et ligeså godt stykke arbejde. En ledelse ved sine fulde fem kan i hvert fald ikke sende ham ud på sidelinjen til de sidste 3 kampe, men hvis nogle kunne finde på det, er det jo nok OB ledelse.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
                Det er ikke overraskende, når så få reelt har et tilhørsforhold. Flere er jo allerede væk mentalt og det er jo faktisk lettere at komme væk via i nedrykning. Det er en sådan situation BW har skabt med så ringe transferarbejde.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Der er vidst ingen grund til, at manden møder på arbejde de næste 3 uger. Andreas Alm, Ole OB, Hans Bjergs bedstemor eller en hvilken som helst anden kan gøre et ligeså godt stykke arbejde. En ledelse ved sine fulde fem kan i hvert fald ikke sende ham ud på sidelinjen til de sidste 3 kampe, men hvis nogle kunne finde på det, er det jo nok OB ledelse.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Der er vidst ingen grund til, at manden møder på arbejde de næste 3 uger. Andreas Alm, Ole OB, Hans Bjergs bedstemor eller en hvilken som helst anden kan gøre et ligeså godt stykke arbejde. En ledelse ved sine fulde fem kan i hvert fald ikke sende ham ud på sidelinjen til de sidste 3 kampe, men hvis nogle kunne finde på det, er det jo nok OB ledelse.
                    Dét vi så til aften SKAL have konsekvenser

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
                      Så har han vel (også) tabt omklædningsrummet ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Jeg ville ønske jeg ville være i chok. Det kan jeg dog ikke mere. Chokfasen er overstået for længe siden for mig. Desværre!.
                        Det her er blevet helt normalt.
                        Ja det sørgelige er at det er noget vi har gået og regnet med ville ske. 12 af 13 kiksede målsætninger uden at man har reageret på det, så skulle der komne en nedrykning på et tidspunkt.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Kjerrumgaard: Skuffet over ikke at give fansene det, de fortjener - OBstruktion

                          Comment


                            Efter hjemkomst fra Stadion, har jeg lige set min TV- optagelse af TV3Sport´s nedtakt med Peter Sørensen og Tøffe. De 2 "eksperter" sabler SK og trænerteamet ned pga. dårlige beslutninger som:

                            1) tåbeligt fortsat at spille med 3-backkæden.
                            2) intet genpres efter 10 min.
                            3) Skifter Luca K ud og Bash ind samtidig med vi stadig spiller med høje bolde, som Bash ikke kan nå.
                            4) Bash placeres på venstre kant i stedet for højre kant, hvor han kunne komme ind og afslutte med sit gode venstreben.
                            5) Bjørn P flyttes frem, men ingen høje bolde rammer ham.
                            6) Don D spiller fuld tid til trods for manglende indsats i længere periode.
                            7) forkerte og for sene indskiftninger

                            Jeg tror vi er mange mandagstrænere, som ser de samme kritikpunkter.

                            Comment


                              Så fik jeg sovet på nederlaget til Lyngby, og jeg må sige, at jeg stadig har fornemmelsen af, at dét var dét. Der er ikke mere at komme efter. Jeg så et bundopgør fra 2. Bundesliga, og der var meget mere tænding, og bedre spil end OB - Lyngby. Nøj hvor var det sløjt. Dét her OB-hold rykker ikke op fra 1. Division. Der skal ske noget.

                              Søren Krogh skal væk LIGE NU!. Dét i går var ganske forfærdeligt., og jeg kan ikke se ham vinde noget som helst med den indsats i går. Björn Wesström skal væk lige nu! Jeg vil endda gå så vidt at sige, at ejeren, bestyrelsen og alle i ledelsen skal væk LIGE NU! Det hele sejler. ALLE skal væk - også de fleste spillere.

                              Scouter man overhovedet på spillerne, som man køber? Dem som skulle være bærende spillere, er helt væk mentalt og spillemæssigt.

                              Hvis OB overhovedet skal have en chance for at vinde en kamp i denne sæson, så SKAL Søren Krogh væk i dag! Elendigt arbejde taktisk og engagementsmæssigt i går.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
                                Præcis min pointe. De er alle mulig andre steder i deres hoved. Hovedårsagen er, at det ikke et hold som er bygget langsomt op over år med fokus på centrale spillere som Tverskov. Han var garant for at spille for klubben og ikke sig selv. Det er på grund af ham som person at OB ikke er rykket ned for flere år siden. Det er nu et hold af helt nye spillere uden nogen tilknytning til byen og klubben. For dem er OB bare en arbejdsgiver der giver den en fed løn. OB er en transport etape for dem på vej mod noget bedre. De er sgu ligeglade med planen. Ikke mindst fordi de gerne vil væk. De ved jo godt at næste år - selvom det skulle blive superliga - bliver lige så skod som i år. Jeg kan ikke forestille mig at nogen spiller uden hjerte for OB kan se et eneste perspektiv i klubben lige nu, når de ikke har oplevet andet en denne her lortesæson.
                                EDIT: De spillere som var tiltænkt at være kernen/rygraden på holdet er Kadrii, BP og MH. De har alke langt fra været gode nok til at opbygge den respekt fra de nye spillere til at der kunne opstå et sundt hierarki på holdet. Dem som trak holdet i den rigtige retning i kamp. Det er sjældent at mere end én af dem har været på banen ad gangen. Det har været gift for holdet. BW har simpelthen vurderet forkert, da han troede at de havde niveau til at være rygrad på holdet.
                                Last edited by claudes1; 11-05-2024, 06:22.

                                Comment

                                Working...
                                X