Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Ifølge Søren Krogh, så følger spillerne heller ikke planen. Det var så ringe til aften, at jeg sjældent har set noget lignene i en kamp, hvor et hold simpelthen skal have point. Usammenhængende, dårlige beslutninger og energiløst.
    Det interview er skræmmende læsning. En spillertrup der ikke responderer på en træners anvisninger.

    Det tragiske er, at det er for sent at gøre noget nu. Vi kan ikke længere selv afgøre så meget. En ny træner nu vil ikke kunne nå at rette op på skuden. Spillerne har givet op. Hvem ville kunne nå at implementere en ny tilgang og få selvtilliden tilbage på få dage? Jeg ser det ikke ske.

    Vi får ingen point, og spiller heller ikke til flere point. Som en panelist sagde i SFÅ for nyligt, så er vi den eneste af bundklubberne hvor der snakkes om krise. De andre hold er afklarede, og har en plan de arbejder hårdt sammen om at føre ud i livet.

    Den kommer til at hedde 1. division.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

      Det interview er skræmmende læsning. En spillertrup der ikke responderer på en træners anvisninger.

      Det tragiske er, at det er for sent at gøre noget nu. Vi kan ikke længere selv afgøre så meget. En ny træner nu vil ikke kunne nå at rette op på skuden. Spillerne har givet op. Hvem ville kunne nå at implementere en ny tilgang og få selvtilliden tilbage på få dage? Jeg ser det ikke ske.

      Vi får ingen point, og spiller heller ikke til flere point. Som en panelist sagde i SFÅ for nyligt, så er vi den eneste af bundklubberne hvor der snakkes om krise. De andre hold er afklarede, og har en plan de arbejder hårdt sammen om at føre ud i livet.

      Den kommer til at hedde 1. division.
      Er der overhovedet nogen der har tro på at Søren Krogh vil være den rette træner til at sikre os oprykning fra 1. division. Jeg tænker allerede nu vi lige så godt kan prøve finde en træner der kan give et lille håb om overlevelse inden de sidste 3 kampe, men samtidig en der kan bygge et HOLD op til næste sæson hved enten det hedde 1. division eller superliga.

      Hent Kim Engstrøm eller Glen Riddersholm, begge er jeg overbevist om vil kunne bygge et hold op så vi kommer tilbage på sporet med et ordentligt link til akademiet.

      Hvis vi henter Troels Beck ind som sportsdirektør kan man måske også drømme om at han kan lokke Niels Frederiksen til hvis han får lovning på ordentlige forhold at arbejde under.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Er der overhovedet nogen der har tro på at Søren Krogh vil være den rette træner til at sikre os oprykning fra 1. division. Jeg tænker allerede nu vi lige så godt kan prøve finde en træner der kan give et lille håb om overlevelse inden de sidste 3 kampe, men samtidig en der kan bygge et HOLD op til næste sæson hved enten det hedde 1. division eller superliga.

        Hent Kim Engstrøm eller Glen Riddersholm, begge er jeg overbevist om vil kunne bygge et hold op så vi kommer tilbage på sporet med et ordentligt link til akademiet.

        Hvis vi henter Troels Beck ind som sportsdirektør kan man måske også drømme om at han kan lokke Niels Frederiksen til hvis han får lovning på ordentlige forhold at arbejde under.
        Tror du at en af dem vil træde til nu?
        og få en nedrykning på deres CV ;-)
        Ellers enig med ny træner og setup i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Er der overhovedet nogen der har tro på at Søren Krogh vil være den rette træner til at sikre os oprykning fra 1. division. Jeg tænker allerede nu vi lige så godt kan prøve finde en træner der kan give et lille håb om overlevelse inden de sidste 3 kampe, men samtidig en der kan bygge et HOLD op til næste sæson hved enten det hedde 1. division eller superliga.

          Hent Kim Engstrøm eller Glen Riddersholm, begge er jeg overbevist om vil kunne bygge et hold op så vi kommer tilbage på sporet med et ordentligt link til akademiet.

          Hvis vi henter Troels Beck ind som sportsdirektør kan man måske også drømme om at han kan lokke Niels Frederiksen til hvis han får lovning på ordentlige forhold at arbejde under.
          Jeg er ked af at være negativ, men der kommer intet til at ske.

          På mit arbejde taler vi ofte om, at gøre intet også er en slags beslutning med sine egne konsekvenser og risci. Det er en floskel og ikke raketvidenskab. Det har Thorborg, denne højt roste forretningsmand slet ikke indset. Det er mig en gåde at sådan en type kører klubben direkte i jorden (læs:afvikler) uden den mindste form for selvindsigt. Skræmmende.

          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

            Tror du at en af dem vil træde til nu?
            og få en nedrykning på deres CV ;-)
            Ellers enig med ny træner og setup i OB.
            Du har ret, det er ikke særlig sandsynligt. Har dog en lille tro på 2 af dem:
            Kim Engstrøm kan måske lokkes fordi han stadig har et OB-hjerte og B93 har alligevel ikke mere at spille om.
            Glen Riddersholm går stadig arbejdsløs. Jeg kunne dog forestille mig at han ryger til AaB når deres superligaoprykning er helt på plads.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Er der overhovedet nogen der har tro på at Søren Krogh vil være den rette træner til at sikre os oprykning fra 1. division. Jeg tænker allerede nu vi lige så godt kan prøve finde en træner der kan give et lille håb om overlevelse inden de sidste 3 kampe, men samtidig en der kan bygge et HOLD op til næste sæson hved enten det hedde 1. division eller superliga.

              Hent Kim Engstrøm eller Glen Riddersholm, begge er jeg overbevist om vil kunne bygge et hold op så vi kommer tilbage på sporet med et ordentligt link til akademiet.

              Hvis vi henter Troels Beck ind som sportsdirektør kan man måske også drømme om at han kan lokke Niels Frederiksen til hvis han får lovning på ordentlige forhold at arbejde under.
              Er NF ikke på vej til Polen ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Er NF ikke på vej til Polen ?
                Det er han sikkert. Men han er også den absolut mest usandsynlige på min liste.

                Comment

                Working...
                X