Nu så jeg kun den sidste halve time i tv, men HOLD OP hvor var det horribelt ringe. INGEN gejst, vilje eller tro på sagen som sådan. Hvorfor er der ingen, der gider at kæmpe for at undgå nedrykning??? Det er jo fuldstændig vanvittigt. Man må kunne forvente en fom for professionalisme i det mindste, de skal vel trods alt se sig selv i spejlet, hvordan kan de det efter sådan en æresløs, jammerlig indsats?? Jeg skal love for, at jeg blev SNYDT af Søren Kroghs talegaver til fanmødet, hvor han havde mig i sin hule hånd og tryllebandt mig med sin gejst og retorik. Han kan jo ikke få en SKID ud af den sølle flok lejesvende. Med den her indsats rykker vi ikke engang op fra 1. div igen..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er overstået. Nemt at være bagklog, men som vi var mange der påpegede var det ikke Alm den var gal med. Alt er blevet ringere med Krogh.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er overstået. Nemt at være bagklog, men som vi var mange der påpegede var det ikke Alm den var gal med. Alt er blevet ringere med Krogh."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Luca og Trybull (selvom han hang lidt ved udligningen) dagens bedste. Owusu gjorde det også fint. Kadrii viste vilje, selvom niveauet desværre ikke er hvad det var engang. Charly viste glimt, men langt fra nogen profil. Dagens værste på banen usynlige Don D. Dog er OBs værste trænerteamet. Jeg er ikke engang mandagstræner og intet taktisk vidunder, men at skifte Luca ud med Charly giver nul mening. Hvad værre er, så begynder vi at hælde bolde i feltet bagefter, hvor BP var den eneste trussel i luften. Hvorfor ikke have beholdt Luca, så vi havde to at sigte efter, og så kunne Kadrii lure på andenbolde eller løse bolde? Hvorfor startede Manneh ikke i stedet for Ejdum (som spillede en kamp på det jævne)? For Trybull endte med at agere spilfordeler, og hans afleveringer frem i banen var ikke de skarpeste; mandens spidskompetence er tacklingerne trods alt. Nu er Köhler blevet frosset ud, som Manneh var det før. Selv hvis Köhler straffes for at have en nedrykningsklausul, så bør han som minimum være på bænken, for i vores situation kan vi ikke tillade os at fryse nogen ud. Der er så meget der foregår, som der ikke giver nogen mening.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Håber han siger op. Det går bare ikke.
Måske en redningsmand kan gøre noget i de sidste tre kampe.
Krogh virker så handlingslammet på sidelinjen som holdet på banen.
jeg ser det ikke ske.
Men med alle de folk der er omkring holdet - der må være en der kigger på det der 5 mands forsvar og lige siger at det ikke virker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægLuca og Trybull (selvom han hang lidt ved udligningen) dagens bedste. Owusu gjorde det også fint. Kadrii viste vilje, selvom niveauet desværre ikke er hvad det var engang. Charly viste glimt, men langt fra nogen profil. Dagens værste på banen usynlige Don D. Dog er OBs værste trænerteamet. Jeg er ikke engang mandagstræner og intet taktisk vidunder, men at skifte Luca ud med Charly giver nul mening. Hvad værre er, så begynder vi at hælde bolde i feltet bagefter, hvor BP var den eneste trussel i luften. Hvorfor ikke have beholdt Luca, så vi havde to at sigte efter, og så kunne Kadrii lure på andenbolde eller løse bolde? Hvorfor startede Manneh ikke i stedet for Ejdum (som spillede en kamp på det jævne)? For Trybull endte med at agere spilfordeler, og hans afleveringer frem i banen var ikke de skarpeste; mandens spidskompetence er tacklingerne trods alt. Nu er Köhler blevet frosset ud, som Manneh var det før. Selv hvis Köhler straffes for at have en nedrykningsklausul, så bør han som minimum være på bænken, for i vores situation kan vi ikke tillade os at fryse nogen ud. Der er så meget der foregår, som der ikke giver nogen mening.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-er-i-brand
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægLuca og Trybull (selvom han hang lidt ved udligningen) dagens bedste. Owusu gjorde det også fint. Kadrii viste vilje, selvom niveauet desværre ikke er hvad det var engang. Charly viste glimt, men langt fra nogen profil. Dagens værste på banen usynlige Don D. Dog er OBs værste trænerteamet. Jeg er ikke engang mandagstræner og intet taktisk vidunder, men at skifte Luca ud med Charly giver nul mening. Hvad værre er, så begynder vi at hælde bolde i feltet bagefter, hvor BP var den eneste trussel i luften. Hvorfor ikke have beholdt Luca, så vi havde to at sigte efter, og så kunne Kadrii lure på andenbolde eller løse bolde? Hvorfor startede Manneh ikke i stedet for Ejdum (som spillede en kamp på det jævne)? For Trybull endte med at agere spilfordeler, og hans afleveringer frem i banen var ikke de skarpeste; mandens spidskompetence er tacklingerne trods alt. Nu er Köhler blevet frosset ud, som Manneh var det før. Selv hvis Köhler straffes for at have en nedrykningsklausul, så bør han som minimum være på bænken, for i vores situation kan vi ikke tillade os at fryse nogen ud. Der er så meget der foregår, som der ikke giver nogen mening.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Faktisk syntes jeg ikke der er én jeg kan sige skiller sig vildt ud negativt. Det er holdet der falder sammen. Holdet der ikke fungerer - der ikke aner hvad de skal og hvor de skal løbe hen. Der er enkelte lysglimt. Men overordnet så blev det, især i anden halvleg bare en gang flytten bolden uden nogen reel ide til hvordan man skulle få den i feltet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes heller ikke Don D var så forfærdelig - men heller ikke kampens bedste. Ligesom Markus J da ikke var den ringeste.
Faktisk syntes jeg ikke der er én jeg kan sige skiller sig vildt ud negativt. Det er holdet der falder sammen. Holdet der ikke fungerer - der ikke aner hvad de skal og hvor de skal løbe hen. Der er enkelte lysglimt. Men overordnet så blev det, især i anden halvleg bare en gang flytten bolden uden nogen reel ide til hvordan man skulle få den i feltet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er i chok over aftenens kamp. Det var SÅ dårligt, at man mangler ord.
Det her er blevet helt normalt.
- Likes 2
Comment
Comment