Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Søren Krogh er totalt over matchet, men der må da også være andre i organisationen som ikke sætter sig igennem, taktikken er gang på gang helt forkert

    Comment


      Har vi virkelig kun haft Kadrii's skævert her i 2. halvleg?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Manneh og Charly på vej ind

        Comment


          Det værste er næsten, at jeg ikke kan se, hvilken stamme fra dette hold, der kan få os med i toppen af den næstbedste række næste sæson

          Comment


            OB spiller som et hold der fører 4-0, sygt at se på

            Comment


              klar off side der ikke bliver vinket - ender med lyngby for frispark uden for feltet...og gult til TT

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                Det værste er næsten, at jeg ikke kan se, hvilken stamme fra dette hold, der kan få os med i toppen af den næstbedste række næste sæson
                Der er ingen stamme nej

                Comment


                  Ledelsen beholdt for mange transferpenge. Det hævner sig nu.

                  Comment


                    Hvordan kan man stå som træner og se til mens der ingenting sker!? Efter i dag har jeg fuldstændig mistet tiltroen til Krogh. Han er fuldstændig handlingslammet under kampene

                    Comment


                      Nogen der kan se holdet ​​​kæmper for overlevelse
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Trybull burde beherske sig, men det er ærligt talt skønt at se en, der viser noget hjerte - ham og Bashkim ligner de eneste, der vil vinde

                        Comment


                          Manneh.Det bliver spændende.

                          Comment


                            gomez skadet. Ud med ham og Luca - ind med Nouck og Manneh

                            Comment


                              De er frustrerede på banen. Kan jeg godt forstå.. men hvem vil gå forrest? Søren Krogh er i hvert fald ikke den som gør det
                              OBeliever

                              Comment


                                Seriøst, nu stopper de f***me snart med den tremandsbagkæde. Vi bliver løbet fuldstændigt over på midten, vi skaber 0 overtal med bolden, vi er splittet til atomer så snart vi mister den åbent spil (gør vi hele tiden).

                                Hold kæft hvor formodentlige bærende kræfter som Gomez, Kadrii og Köhler skuffet voldsomt dette forår.

                                Comment

                                Working...
                                X