Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Når DU siger det.....så er vi langt ude :D.
    Ja, efter Hobro-kampen kunne jeg ikke længere tro på det! Og det er jo på ingen måde blevet bedre i løbet af sæsonen.

    Comment


      Jamen jeg er enig i, at der ingen bedring er.....rystede dog allerede på hovedet da han blev hentet, igen, igen :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det tænkte de jo også i AGF sidste år da de fyrede Peter Sørensen
        Om vi rykker ned med Troels Bech eller en anden træner, er vel fuldstændig underordnet. Jeg tror ikke, der er særlig stor sandsynlighed for, at vi overlever med TB. Måske 35-40%. En anden træner kan måske, måske ikke, være det, der vender bøtten, men jeg synes risikoen er for stor med Troels Bech. Det handler jo ikke længere om at udvikle et projekt. Det handler om ren og skær overlevelse. Tror godt, vi kan finde mere egnede kandidater til det end Troels Bech.

        Comment


          Man skal også lige huske på jo længere med TB jo færre point er der tilbage for en ny træner at kunne vinde. Hvis man kører helt hen til vinterpausen så kan det være for sent, med mindre at der kan ske et mirakel som der skete med Randers da de lå til nedrykning med Faxe.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jamen jeg er enig i, at der ingen bedring er.....rystede dog allerede på hovedet da han blev hentet, igen, igen :D.
            Det var der mange, der gjorde!
            Selvom jeg var positiv over for TB, da han kom til og i lang tid efter det, er jeg efterhånden tilbøjelig til at give dig og de andre kritikere ret i, at han aldrig skulle have været hentet!
            Han er bare ikke et godt match for OB. Et godt match for OB er Lars Olsen, Bruce Rioch, Hemme. Sådanne typer, som er garant for en mere bastant og fysisk betonet spillestil. Det er jo også som om, at de i OB er ved at erkende det med al den fysik, de har hentet til klubben i de seneste par måneder.
            Selvom vi forsøgte at ændre på det, så er en kultur i en lang traditionsrig fodboldklub som OB nok ikke så nem at ændre på. Måske man skulle erkende sine styrker og så bygge på dem i stedet for at prøve at gøre noget, man ikke er god til. Jeg savner slet ikke LO, og jeg savner ikke spillerne under LO (er et meget mere interessant hold, vi har i dag), men jeg savner fandme, at man gjorde det, man var god til uden så meget pis om projekt og udvikling osv. På samme måde var det med Rioch, selvom jeg heller ikke savner ham!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Nu vi snakker nuancer, så tror jeg desværre der ryger en del af slagsen, når man skriver, fordi man enten har kommenteret et eller andet i en anden sammenhæng eller tager for givet, at den anden part godt kan regne ud, hvad man mener - fx at du godt kunne regne ud, jeg syntes Esbjerg havde et spændende hold, men det var så tydeligvis ikke sådan du tolkede mine tidligere skriv:-). Mit udgangspunkt var, at holdet var spændende, men påvirket af udskiftninger af en håndfuld profiler fra forsvar til angreb.

              Også tak for kampen herfra:-) Vi minder sgu snart om et gammelt ægtepar, der skændes indtil alting bliver godt igen, og så kører pladen igen:-) Energien er der! Glæder mig til den i højere grad skal bruges til noget konstruktivt. Fx at hæve hænderne over hovedet og klappe over et eller andet på stadion:-)
              Jamen det er helt rigtig, det blev til mange navne og mange indlæg, og vi har sikkert også snakket forbi hinanden på nogen områder...

              Lige mht. at regne ud hvad modparten mener, så må jeg erkende at jeg ikke kunne læse de ting ud fra dine indlæg, altså der står jo ikke noget i den retning nogen steder... men fair nok, nu ved jeg det, og jeg anderkender selvfølgelig også dit argument...

              Ja det kan der være noget om, jeg må da også indrømme jeg er lidt gammelmands stædig, men energien er der da ja, det har vi dog til fælles, så det må vi udnytte en dag... :-)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Hvor fanden er den nyhed om at Troels Bech har fået sparket i OB!!!!
                Der kan da for helvede ikke være nogen med respekt for sig selv, som mener vi skal beholde sådan en skide elendig træner.

                Det kan da ikke passe at sådan en €$$£+*}# *cencur* ^##%*+€$#} lorte træner skal være årsag til at vi rykker ned. Få nu nogle nosser og fyr den træner!

                Comment


                  Oplever at holdet i den grad kommer til kort fysisk. Forstår ikke hvorfor TB ikke bytter Ari, Emil eller Spellman ud med Azer INDEN udligningen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                    Oplever at holdet i den grad kommer til kort fysisk. Forstår ikke hvorfor TB ikke bytter Ari, Emil eller Spellman ud med Azer INDEN udligningen.
                    Har du set Azer spille på det seneste ?
                    Jeg var ved at blive dømt til stening da jeg meldte ud at Azer ikke var meget mere end en habil 1.div spiller kort efter vi havde gået ham . Den bedømmelse havde jeg ud fra hvad jeg havde set i VB og de første kampe i OB samt hvad man hørte fra folk omkring VB . Han så en periode ud til at gøre min tvivl til skamme , men er nu igen nede på et niveau hvor han ikke er videre brugbar for et hold i vores forfatning .
                    Det er ikke kun Azer's skyld for det er satme også svært at komme til OB som ung og uprøvet på højeste niveau fordi holdet er gennemsyret af forkerte indkøb og derfor ikke kan give tid og plads til disse spillere . Vores midtbane har haltet i flere sæsoner og gør det stadig . Ari farer rundt som en flue i en flaske og besidder en afleverings fejl % på ca 89 , ved siden af ham bliver skiftende makkere prøvet uden held fordi ingen ejer evnerne , derfor er der konstant uro på midten både med og uden bold .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Der er noget om problemstillingen på tv2fyn
                      http://www.tv2fyn.dk/article/480700:...video_id=76468

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                        Der er noget om problemstillingen på tv2fyn
                        http://www.tv2fyn.dk/article/480700:...video_id=76468
                        Det lader ikke til at nogle af de to vil se virkeligheden i øjnene .
                        Komiske Ali's forklaring om 2015 lyder noget hul .. Hvad hjælper det at lave lange kontrakter med middelmådige spillere som ikke har hvad der skal til for at løfte OB .

                        Att Plum . Hvor mange spillere har kontraktudløb sommer 2015?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
                          Der er noget om problemstillingen på tv2fyn
                          http://www.tv2fyn.dk/article/480700:...video_id=76468
                          Jeg synes godt nok, at det synes langt væk, at man kan forvente væsentligt flere point pr. kamp, end vi ser i øjeblikket. Men JH mener, at de ligger og venter her i efteråret og OB vil rykke frem i tabellen allerede der. Jeg er godt nok skeptisk! Med hvor vil jeg dog gerne tage fejl! Jeg vil vove den påstand, at hvis OB taber til FCN og ikke får 3 point mod SIF, så ligger OB på 11 pladsen ved vinterpausen!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Jeg synes godt nok, at det synes langt væk, at man kan forvente væsentligt flere point pr. kamp, end vi ser i øjeblikket. Men JH mener, at de ligger og venter her i efteråret og OB vil rykke frem i tabellen allerede der. Jeg er godt nok skeptisk! Med hvor vil jeg dog gerne tage fejl! Jeg vil vove den påstand, at hvis OB taber til FCN og ikke får 3 point mod SIF, så ligger OB på 11 pladsen ved vinterpausen!
                            Jeg tror du får ret , desværre .

                            Også bekymrende at de to herrer fremhæver en momental fremgang som varede 20 min , derefter var vi ikke i nærheden af sejren . Jeg syntes vi var heldige med det ene point vi fik , for er ikke i tvivl om at hvis SDJ havde fået det mål de blev snydt for havde kampen tippet over .

                            Tænker man mon i ledelsen over hvorfor opbakningen og stemningen var som tilfældet var i går ?
                            Vil det snart gå op for dem at Tom snak om proces og fremgang har drænet folk for energi og tro på tingene ?
                            Vil man blive ved med at tale holdet op til noget det ikke er ?

                            Eneste tydelige fremgang er Desslers spil .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg tror du får ret , desværre .

                              Også bekymrende at de to herrer fremhæver en momental fremgang som varede 20 min , derefter var vi ikke i nærheden af sejren . Jeg syntes vi var heldige med det ene point vi fik , for er ikke i tvivl om at hvis SDJ havde fået det mål de blev snydt for havde kampen tippet over .

                              Tænker man mon i ledelsen over hvorfor opbakningen og stemningen var som tilfældet var i går ?
                              Vil det snart gå op for dem at Tom snak om proces og fremgang har drænet folk for energi og tro på tingene ?
                              Vil man blive ved med at tale holdet op til noget det ikke er ?

                              Eneste tydelige fremgang er Desslers spil .
                              Det ville blive en surrealistisk fortælling, hvis man prøvede at lave en tidslinje med HC, PH, TB og JH citater over de sidste 3 år og så sammenligne dem med spillet på banen og resultaterne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det ville blive en surrealistisk fortælling, hvis man prøvede at lave en tidslinje med HC, PH, TB og JH citater over de sidste 3 år og så sammenligne dem med spillet på banen og resultaterne.
                                Ja og endnu værre hvis du drager indkøb af profiler som vores unge udviklingsspillere skal læne sig opad , og den kontinuitet som det skulle medføre , samt ikke mindst snakken om at blive et boldbessiddende hold :-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X