Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det vil da nok egentlig være en god idé jow... det er også fordi Plum ikke er til stede og passer hans tjans!!!

    Hvad angår kontinuiteten(den længere del af det), så har jeg det lidt med det som jeg har det med økonomien... Det er en svær størrelse, når man ikke ved hvad der skal ske om bare 7-8 måneder... Økonomisk set er det selvfølgelig muligt JH taler ud for det han vurderer bliver dyreste løsning...
    Que?
    Har været i Jylland hele dagen så er ikke med..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Jeg kan med lidt god vilje godt se vi kan klare os med mindre udskiftninger. Spørgsmålet er jo så bare, hvor godt er det lige det vi har ?

      En opstilling med spillere vi har til mindst en gang i 2016 medmindre de bliver solgt.

      ?
      Hallgrimur/Diarra LN DH/KL Kirke/JBL

      Falk/Lucas/Kryger Ari Desler/Spel Emil

      Lado TM

      Kunne jeg så tilføje 4 spillere som Ruud, Macena, en rigtig god keeper og en rigtig god central midt
      Jeg er enig i at der bestemt er noget at bygge videre på i vores trup, hvilket bl.a Desler og den generelt lave gennemsnitsalder på holdet er et godt eksempel på. Problemet er bare at det er selve rygraden på holdet vi igen skal ind og styrke med minimum en ny målmand, ny defensiv midt og en klasseangriver. Næste problem er at alle JH's positive meldinger omkring sommeren 2015 med garanti krakelerer totalt ved en nedrykning, hvilket jo er mega sandsynligt sådan som landet ligger pt.. Der er ingen af de hold som pt ligger over os i tabellen som jeg kan se skulle være større nedrykningskandifat end os, hvilket det ene point hjemme mod SjE tydeligt viste. Vi har med det yderste af neglene undgået nedrykning de seneste 3 sæsoner og nu peger pilen seriøst på os. Situationen er desperat og jeg er overbevist om den vil være desperat hele denne sæson. Den vil dog langsomt men sikkert blive mere desperat efterhånden som vi bliver mere og mere isoleret på nedrykningspladsen. Vi har den trup vi har og den kan tidligst justeres lidt igen til jul, så det eneste vi ellers kan gøre for at vende skuden er at få nogle nye trænerøjne til at blande kortene. Vinterpausen er lang og derfor optimal i forhold til at en ny træner kan arbejde med truppen, samt arbejde med eventuelle forstærkninger, men i mine øjne kan det kun gå for langsomt med at få spillet det kort der hedder: Ny træner.....inden situationen bliver alt for desperat og uoprettelig. Ove P. er min bedste kandidat som vores situation er og hvis ellers vi ikke trækker pinen alt for længe så er han altså fri på markedet. Jeg ved godt det sandsynligvis først kommet til at ske når vi virkelig er på røven og desværre kan afstanden op til stregen til den tid være for stor :-(

      Comment


        Jeg er enig i at der bestemt er noget at bygge videre på i vores trup, hvilket bl.a Desler og den generelt lave gennemsnitsalder på holdet er et godt eksempel på. Problemet er bare at det er selve rygraden på holdet vi igen skal ind og styrke med minimum en ny målmand, ny defensiv midt og en klasseangriver. Næste problem er at alle JH's positive meldinger omkring sommeren 2015 med garanti krakelerer totalt ved en nedrykning, hvilket jo er mega sandsynligt sådan som landet ligger pt.. Der er ingen af de hold som pt ligger over os i tabellen som jeg kan se skulle være større nedrykningskandifat end os, hvilket det ene point hjemme mod SjE tydeligt viste. Vi har med det yderste af neglene undgået nedrykning de seneste 3 sæsoner og nu peger pilen seriøst på os. Situationen er desperat og jeg er overbevist om den vil være desperat hele denne sæson. Den vil dog langsomt men sikkert blive mere desperat efterhånden som vi bliver mere og mere isoleret på nedrykningspladsen. Vi har den trup vi har og den kan tidligst justeres lidt igen til jul, så det eneste vi ellers kan gøre for at vende skuden er at få nogle nye trænerøjne til at blande kortene. Vinterpausen er lang og derfor optimal i forhold til at en ny træner kan arbejde med truppen, samt arbejde med eventuelle forstærkninger, men i mine øjne kan det kun gå for langsomt med at få spillet det kort der hedder: Ny træner.....inden situationen bliver alt for desperat og uoprettelig. Ove P. er min bedste kandidat som vores situation er og hvis ellers vi ikke trækker pinen alt for længe så er han altså fri på markedet. Jeg ved godt det sandsynligvis først kommet til at ske når vi virkelig er på røven og desværre kan afstanden op til stregen til den tid være for stor :-(


        Jeg ser helst en træner der IKKE har været i DK før. Er træt af trænerne flyver rundt mellem de danske klubber. Men hvor sansynligt det er... Ved jeg ikke lige....?
        Nu går fremad

        Comment


          Er stadig lidt optimist - og tror nødvendigvis ikke vi ligger til nedrykning ved vinterpausen.

          Håber ikke vi skal ud i en nødløsning og så igen skal have flere trænere på kort tid. Hvis JH ved at det ikke skal være TB når hans kontrakt udløber til sommer, og den rette træner er til rådighed i vinterpausen så er det naturligvis fint at slå til.

          Comment


            Lad os antage pokalen er ligegyldig for dette emne :)

            Lad os antage vi taber til FCN, så har vi Silkeborg, Esbjerg, Randers og Hobro i de kommende 4 kampe, inden vi møder SønderjyskE ude.

            I de 4 kampe skal vi som minimum have 2 point i snit, ellers er vi under stregen ved vinter pausen, det er mit umiddelbare bud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Que?
              Har været i Jylland hele dagen så er ikke med..
              Vi pjatter bare... en spurgte efter kontrakt udløb, adresseret til dig, jeg forsøgte at vikariere, men glemte de unge på holdet... så godt du er tilbage igen til at holde styr på det... :-)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Jeg har holdt hånden over Troels Bech lige siden, at han kom tilbage i 2012. Det gør jeg for så vidt stadigvæk, men det er bekymrende, at han på to år ikke har skabt mere kontinuitet på holdet. Sådan var også også under sine tidligere ophold i klubben. Jeg husker blandt andet, hvordan Tembo altid skulle spille på venstre fløj, fordi han i en enkelt kamp (vistnok mod Brøndby) havde gjort det godt på pladsen.

                Troels Bech kan nogle ting, men jeg må efterhånden erkende, at han åbenbart ikke matcher med OB og Odense. Et eller andet går galt, så snart han sætter sine fødder i Ådalen.

                Derfor går jeg ind for, at han som det mindste ikke får for forlænget sin kontrakt, og hvis ikke OB ligger på den nogenlunde sikre side af nedrykningsstegen ved juletid, så skal han også fyres. Så kan vi jo drømme om en ny Bruce Rioch, men det mest realistiske er nok, at vi tager en dansk træner, som er fri på markedet. Jeg så gerne Viggo Jensen tage over i foråret og måske også på den længere bane. En erfaren træner er, hvad der er brug for i OB. Troels Bech, Henrik Clausen, Klavs Rasmussen, til dels Lars Olsen. Unge trænere i OB duer bare ikke!

                Giv Viggo chancen!
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Jeg har holdt hånden over Troels Bech lige siden, at han kom tilbage i 2012. Det gør jeg for så vidt stadigvæk, men det er bekymrende, at han på to år ikke har skabt mere kontinuitet på holdet. Sådan var også også under sine tidligere ophold i klubben. Jeg husker blandt andet, hvordan Tembo altid skulle spille på venstre fløj, fordi han i en enkelt kamp (vistnok mod Brøndby) havde gjort det godt på pladsen.

                  Troels Bech kan nogle ting, men jeg må efterhånden erkende, at han åbenbart ikke matcher med OB og Odense. Et eller andet går galt, så snart han sætter sine fødder i Ådalen.

                  Derfor går jeg ind for, at han som det mindste ikke får for forlænget sin kontrakt, og hvis ikke OB ligger på den nogenlunde sikre side af nedrykningsstegen ved juletid, så skal han også fyres. Så kan vi jo drømme om en ny Bruce Rioch, men det mest realistiske er nok, at vi tager en dansk træner, som er fri på markedet. Jeg så gerne Viggo Jensen tage over i foråret og måske også på den længere bane. En erfaren træner er, hvad der er brug for i OB. Troels Bech, Henrik Clausen, Klavs Rasmussen, til dels Lars Olsen. Unge trænere i OB duer bare ikke!

                  Giv Viggo chancen!
                  Viggo

                  Jeg må indrømme, at der er to navne der vender tilbage til mig, med et 3 som den mest oplagte, men ikke den jeg ønsker mest.

                  Den sidste først. Ove P. Han kan sætte en prop i bunden af skibet. Han er bare ikke den langtidsholdbare løsning imo (for old school). Han toppede sin karriere i EFB og FCM. Vil Ove P. gå med til en kontrakt der kun gælder til den 30. juni 2015, så er det okay med mig.

                  Jess Thorup er ledig til sommer, oplagt synes jeg. Han gjorde det godt i EFB. Tror han er god til unge mennesker og dem har og får vi mange af.

                  Peter Sørensen. Har får jeg bank, men når jeg ser på vores idealopstilling lige nu, så ser jeg folk der matcher Peters no nonsense figther indstilling og så voksede AGF ikke voldsomt da han forlod dem. Eneste mentale undtagelse er nok Emil, men resten. Det er lige efter Peters hoved og måske også omvendt. Ruud, Lasse, Kirke, Ari, Spel, TM, Hallgrimur, de stiller ikke finurlige spørgsmål, det er bare arbejdshandskerne på. Peter S. matcher altså vores hold, arrogant fætter eller ej.

                  Sidst, men ikke mindst, så håber jeg da egentlig bare Troels får det vendt. Jeg kan godt lide ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Lad os antage pokalen er ligegyldig for dette emne :)

                    Lad os antage vi taber til FCN, så har vi Silkeborg, Esbjerg, Randers og Hobro i de kommende 4 kampe, inden vi møder SønderjyskE ude.

                    I de 4 kampe skal vi som minimum have 2 point i snit, ellers er vi under stregen ved vinter pausen, det er mit umiddelbare bud.
                    Med TB som træner vil vi vist alle gerne sælger de næste 5 kampe for 8 points. Det vil jo hæve mandens gennemsnit op på hele 1,07 - hvilket er under målsætningen. MM. Emil lige pludselig frygter et live i 1. division, eller Falk bliver klar og viser sig at være i god form, så tvivler jeg stærkt på 8 point. SIF er dårligere end os, men det er sidst udkald for dem. De ved det. TB ved det ikke og kan ikke sætter spillerne op. De er kun motiveret i de store kampe. altså de kampe hvor man ikke skal bruge en træner til at sætte holdet op. Hobro kan gå på vandet. Esbjerg og Randers. De er marginalt bedre end os. Ikke på banen men på bænken!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Viggo

                      Jeg må indrømme, at der er to navne der vender tilbage til mig, med et 3 som den mest oplagte, men ikke den jeg ønsker mest.

                      Den sidste først. Ove P. Han kan sætte en prop i bunden af skibet. Han er bare ikke den langtidsholdbare løsning imo (for old school). Han toppede sin karriere i EFB og FCM. Vil Ove P. gå med til en kontrakt der kun gælder til den 30. juni 2015, så er det okay med mig.

                      Jess Thorup er ledig til sommer, oplagt synes jeg. Han gjorde det godt i EFB. Tror han er god til unge mennesker og dem har og får vi mange af.

                      Peter Sørensen. Har får jeg bank, men når jeg ser på vores idealopstilling lige nu, så ser jeg folk der matcher Peters no nonsense figther indstilling og så voksede AGF ikke voldsomt da han forlod dem. Eneste mentale undtagelse er nok Emil, men resten. Det er lige efter Peters hoved og måske også omvendt. Ruud, Lasse, Kirke, Ari, Spel, TM, Hallgrimur, de stiller ikke finurlige spørgsmål, det er bare arbejdshandskerne på. Peter S. matcher altså vores hold, arrogant fætter eller ej.

                      Sidst, men ikke mindst, så håber jeg da egentlig bare Troels får det vendt. Jeg kan godt lide ham.
                      kan sagtens følge dig - men er det nærmer sig snart at vi skal have sat en prop i skuden...tror desværre ikke vi har råd til at kigge på de "rigtige" og mere langsigtede løsninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Viggo

                        Jeg må indrømme, at der er to navne der vender tilbage til mig, med et 3 som den mest oplagte, men ikke den jeg ønsker mest.

                        Den sidste først. Ove P. Han kan sætte en prop i bunden af skibet. Han er bare ikke den langtidsholdbare løsning imo (for old school). Han toppede sin karriere i EFB og FCM. Vil Ove P. gå med til en kontrakt der kun gælder til den 30. juni 2015, så er det okay med mig.

                        Jess Thorup er ledig til sommer, oplagt synes jeg. Han gjorde det godt i EFB. Tror han er god til unge mennesker og dem har og får vi mange af.

                        Peter Sørensen. Har får jeg bank, men når jeg ser på vores idealopstilling lige nu, så ser jeg folk der matcher Peters no nonsense figther indstilling og så voksede AGF ikke voldsomt da han forlod dem. Eneste mentale undtagelse er nok Emil, men resten. Det er lige efter Peters hoved og måske også omvendt. Ruud, Lasse, Kirke, Ari, Spel, TM, Hallgrimur, de stiller ikke finurlige spørgsmål, det er bare arbejdshandskerne på. Peter S. matcher altså vores hold, arrogant fætter eller ej.

                        Sidst, men ikke mindst, så håber jeg da egentlig bare Troels får det vendt. Jeg kan godt lide ham.
                        Det er faktisk lidt interessant, at der fra flere sider herinde råbes på trænere der er til kæft trit og retning....i resten af Europa virker det bestemt ikke som om det er den vej det går.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Overskriften siger vel sig selv

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...start-i-14-aar

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            syntes det virkeligt bekymrende er at de sidste par sæsonner har det været efteråret der nærmest har sikret os - hvor vi er gået helt ned i foråret....

                            Comment


                              Med dagens indsats bør han være færdig. Pinligt og der er spillet fallit.

                              Stærkeste opstilling pt. mod bundhold i 1.division, og man skaber bare nada.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                                Med dagens indsats bør han være færdig. Pinligt og der er spillet fallit.

                                Stærkeste opstilling pt. mod bundhold i 1.division, og man skaber bare nada.
                                Absolut enig... Han bør få beskeden på vej hjem i bussen!!

                                Comment

                                Working...
                                X