Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Det er jo kun interessant hvis man virkelig fisker efter at finde noget at forsvare TB med... Det har jo intet med dagen i dag at gøre, og hvis det er interessant, så må hans fiaskoer fra tidligere steder også være det??? løsningen kunne jo også findes der, selvom jeg ved godt du overhovedet ikke har så meget som bare overvejet det, men jeg tillader mig at holde den mulighed åben... for OBs situation ligner da også meget noget TB har været i med de 3 andre klubber, men der var måske også enkelte spillere der var skyld i det hele der..?
Hvis du ikke har opdaget, at spillerne i den grad har stået for skud herinde, jamen så kan jeg ikke hjælpe dig... Så må jeg nok også efterspørge lidt mere konstruktiv tilgang til det fra din side, det er sgu for tamt det du siger...
Og du siger det jo selv meget klart, SIF havde på papiret et dårligere hold end OB... Det er jo ikke ligefrem den bedste salgstale for TB, at han så ikke kan gøre det bedre med OB...
Skulle du så ikke gøre det, i stedet for at pege fingre af ledelser, spillere, og nu også medfans osv..?
Det er da fint du lige har været det, og at der er en god gnist, men det gør ikke denne debat mere lyserød for dig...
Leave a comment: