Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Bech - Hvor lang tid skal han have?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Nej, og hvad beviser det?

    Er TB bare blevet dårligere? Eller kunne det skyldes, at omstændighederne i OB de seneste par sæsoner har haft så stor betydning, at det netop er i disse to sæsoner, TB har leveret sine dårligste resultater som træner?

    - Synes du selv, TB underpræsterede i de første to perioder i OB?
    - Hvad synes du om ideen om at have 2 ligestillede trænere, som vi havde i den anden periode med TB? Er du uenig med spillerne i, at det påvirkede muligheden for at arbejde på træningsbanen og skabe resultater?
    - Synes du TBs første 2½ sæson i Esbjerg var under niveau i lyset af, at man i den periode skilte sig af med Jakob Poulsen, Jan Kristiansen, Hans Henrik Andreasen, Anders Møller, Fredrik Berglund og Jerry Lucena?
    - Er det ikke tankevækkende, at Esbjerg rykkede ned med et brag to år efter TB forlod klubben? Tror du ikke, det har en sammenhæng med det store udsalg af spillere?
    - Og hvad med Silkeborg? Hvad mener du om, at TB præsterede 3 sæsoner i træk med 43 point med det hold, han havde?

    Uddyb meget gerne med kritiske vinkler og svar på ovenstående spørgsmål, der sandsynliggør, at hovedansvaret for at vi ikke har klaret os bedre de seneste 2 sæsoner ligger hos TB.
    hvordan er det på nogen måde relevant for den situation OB står i nu?
    ja troels har tidligere gjort det godt - overpræsterede nok endda i SIF og blev flere steder nævnt som en potentiel ny landstræner....den snak er ligesom forstummet.
    At troels var god engang beviser jo ikke at han nødvendigvis er god nu - eller at det er spillerens/ledelsens/fans'nes skyld det hele?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
      Mere relevant synes jeg ville være at kigge på fuldstændig bovlamme Löfquist, hvor det eneste man kan glæde sig over er at det var en kort lejeaftale.
      Jeg er helt enig med dig ift. Löfquist, og når man nu nævner ham, er det værd at tage Bodul med.

      Det er begge eksempler på, at det var en rigtig dårlig idé, at TB skulle agere sportschef ved siden af jobbet som træner.

      Jeg har ingen anelse, om TB ville være en ordentlig sportschef, hvis han havde haft tid til det. Men han var i hvert fald en dårlig sportschef på deltid.

      Signingerne med Löfquist og Bodul skal formentlig ses i lyset af, at vi havde et behov for offensive folk ovenpå, vi desværre måtte sige farvel til Hans Henrik og Andreas Johansson.

      TB har formentlig været rimelig meget på herrens mark som sportschef, og har derfor vendt blikket mod Löfqvist, som han kendte til i forvejen og Bodul, som havde haft en fin sæson i Østrig.

      Nu bliver jeg nok igen beskyldt for at forsvare TB, men sandsynligheden for at ramme plet bliver jo bare væsentligt mindre, når man ikke har det store at vælge imellem - hvilket man formentlig ville have haft med en ordentlig sportschef. Og behovet for at hente spillere (formentlig gerne billigere) var åbenlyst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hvordan er det på nogen måde relevant for den situation OB står i nu?
        ja troels har tidligere gjort det godt - overpræsterede nok endda i SIF og blev flere steder nævnt som en potentiel ny landstræner....den snak er ligesom forstummet.
        At troels var god engang beviser jo ikke at han nødvendigvis er god nu - eller at det er spillerens/ledelsens/fans'nes skyld det hele?
        Hvis Troels havde underpræsteret alle de steder, han har været, så ville jeg ikke gide og sidde og skrive mine indlæg. Så havde det jo været åbenlyst, at træneren bare er elendig.

        Når Troels har været god en gang, så forstår jeg simpelthen ikke det ikke er interessant at stille sig selv spørgsmål a la ovenstående for at blive klogere på, om de seneste to sæsoner er TBs hovedansvar, eller om der har været omstændigheder, der er så grelle, at det er fair at tro på, at TB kan levere tilfredsstillende resultater, hvis klubben retter op på de omstændigheder.

        Men hvis man ikke ønsker nuancer, så forstår jeg godt, det ikke er interessant.

        PS: Du bliver ved med at skrive, at jeg fratager TB for al ansvar. Det er simpelthen for nemt. Jeg har lige præcis ikke taget stilling til, om jeg synes han skal fortsætte eller ej, så mere partisk er jeg ikke.
        Last edited by OB er Gud; 31-08-2014, 12:53.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Hvis Troels havde underpræsteret alle de steder, han har været, så ville jeg ikke gide og sidde og skrive mine indlæg. Så havde det jo været åbenlyst, at træneren bare er elendig.

          Når Troels har været god en gang, så forstår jeg simpelthen ikke det ikke er interessant at stille sig selv spørgsmål a la ovenstående for at blive klogere på, om de seneste to sæsoner er TBs hovedansvar, eller om der har været omstændigheder, der er så grelle, at det er fair at tro på, at TB kan levere tilfredsstillende resultater, hvis klubben retter op på de omstændigheder.

          Men hvis man ikke ønsker nuancer, så forstår jeg godt, det ikke er interessant.
          fuck det - jeg prøver ellers at lægge det her fra mig; for enige DET bliver vi sgu aldrig.

          Jeg forstår ikke hvilke nuancer du leder efter; INGEN påstår at Troels alene står med aben. Der er massive problemer med truppen ledelsen, skiftende sportschefer mm.

          MEN det fratager bare ikke Troels fra sit overordnede ansvar - at få fremskridt på banen, at få det til at fungere - that's it.

          edit: og jeg tror heller ikke der er nogle der mener Troels bare er "elendig" - men derfor kan vi jo godt ønske os noget andet, og håbe på at få en bedre træner.
          - Det er nuancer ;) Troels er ikke elendig i min optik, han har bare ikke gjort det godt nok

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            fuck det - jeg prøver ellers at lægge det her fra mig; for enige DET bliver vi sgu aldrig.

            Jeg forstår ikke hvilke nuancer du leder efter; INGEN påstår at Troels alene står med aben. Der er massive problemer med truppen ledelsen, skiftende sportschefer mm.

            MEN det fratager bare ikke Troels fra sit overordnede ansvar - at få fremskridt på banen, at få det til at fungere - that's it.
            Men det er jo meganemt bare at sige, han skal sørge for, at der er fremskridt på banen - that's it. Så ser du jo netop ikke på de omstændigheder, han arbejder under.

            Hvor meget har han lige præcis underpræsteret i lyset af det du kalder "massive problemer med truppen, ledelsen, skiftende sportschefer mm."

            Ville det i lyset af det være fair at forvente, at vi i sidste sæson skulle være på højde med AaB, FCK, FCM, Brøndby, Esbjerg og Nordsjælland?

            Når jeg snakker nuancer, så handler det ikke om, at mit indlæg isoleret læst er nuanceret (ligesom dit heller ikke er), men om at bringe argumenter ind i debatten, der samlet gør billedet af TB mere nuanceret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Men det er jo meganemt bare at sige, han skal sørge for, at der er fremskridt på banen - that's it. Så ser du jo netop ikke på de omstændigheder, han arbejder under.

              Hvor meget har han lige præcis underpræsteret i lyset af det du kalder "massive problemer med truppen, ledelsen, skiftende sportschefer mm."

              Ville det i lyset af det være fair at forvente, at vi i sidste sæson skulle være på højde med AaB, FCK, FCM, Brøndby, Esbjerg og Nordsjælland?

              Når jeg snakker nuancer, så handler det ikke om, at mit indlæg isoleret læst er nuanceret (ligesom dit heller ikke er), men om at bringe argumenter ind i debatten, der samlet gør billedet af TB mere nuanceret.
              nej selvfølgelig ikke. Igen jeg er med på truppen ikke har tidligere tiders kvalitet, mange nye spillere etc. - alle de klassiske undskyldninger.

              Helt generelt mener jeg det er for dårligt når OB ikke melder nogle ambitioner ud - helt konkrete målsætninger for sæsonen.
              Men her der snakker jeg sådan set ikke om en 5.,6.,7. eller 8 plads. for ja sidste sæson fedtede vi lige en 8 plads hjem, og så kunne man, med lidt god vilje sige vi levede op til målet.
              Det jeg leder efter er en fremgang, og en positiv stabilitet. At holdet rykker sig fremad. At man er klar fra start af hver kamp, at man ikke kollapser når man kommer bagud - eller trækker sig tilbage for så at kollapse når man kommer foran. En stigende evne til at holdet formår at vende kampene efter at være kommet bagud - at man kan fighte et resultat hjem selv på en dårlig dag. At vi får styrket forsvaret og i langt højere grad formår at holde nullet - det gør det også lettere at hente point. At vi får ændret på OB definitionen af en stime - så det er mere end 2 kampe i streg med point, og at disse stimer kommer lidt oftere.

              Igen der vil være udfald og der er mange hold der bare er bedre end os - så det er ikke det samme som at vi snakker sejre hver weekend og topplaceringer (omend det ville være skønt) Vi snakker om tegningerne til at det går i den rigtige retning.
              At troen på de dårlige stimer ikke bider sig fast vender tilbage - lige nu sidder jeg med bange anelser efter 2 nederlag, foråret '13 sidder stadig i mig.
              Alt det her er dejligt ukonkret men i mine øjne har der ikke været nok tegn på fremgang på disse parametre - og især ikke når træneren har siddet 2+ år på pinden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Du og andre bliver ved med at beskylde mig for at være unuanceret og tegne rosenrøde billeder af TB. Er det nødvendigt at kalde ham idiot, ubrugelig eller hvad skal der til, før man kan blive accepteret i denne diskussion?

                Jeg gentager det nu for 127. gang. Jeg har ikke talt for en forlængelse af TB. Hvorfor? Han mangler stadig at overbevise mig om, at han kan videreføre arbejdet fra Silkeborg, hvor han leverede på et niveau, der gjorde, at han tilsyneladende kom i betragtning til jobbet som landstræner. Hvad er det præcis du ønsker mere?

                Hvis du læser mine indlæg igennem, så tror jeg såmænd heller ikke, du finder indlæg, hvor jeg skamroser TB, eller bare det der ligner ift hans præstation i OB, så hvor er det rosenrøde?

                Du skriver selv, at det ikke er den bedste salgstale for TB, at han ikke kan gøre det bedre med OB, end han kunne med et på papiret dårligere hold i Silkeborg. Hvorfor i al verden kan man ikke lige så godt vende den på hovedet og sige, hvad pokker har der været og er der galt i OB, når TB ikke kan få mere ud af vores hold, end han kunne med Silkeborg?
                Har du egentligt forholdt dig direkte til de kritikpunkter, der bliver fremført:

                1) Flere spillere inkl. Vadosz var ikke i form en ½ forårssæson. (Det kan have haft indvirkning på Vadosz´ overraskende formdyk og medvirket til at han aldrig fandt sit niveau igen.)

                2) TB holdt fast i gameplan A: "tiki taka" på knoldede danske baner og virkede overrasket over banernes tilstand (efter 12 sæsoner som træner i den bedste liga), så der var ikke en plan B - den skulle man først opfinde og implementere/træne og dermed "asfaltere mens man kørte".

                3) TB fejlvurderede fuldstændig Kadriis potentiale som angriber vs. det evt. potentiale han kunne have som venstre back. Selv lægmand - som mig selv - kunne efter få kampe på pladsen, se at Kadriis talent var spildt på den plads. Alligevel holdt TB fast alt for længe. (kan ikke lade være med at spekulere over, hvordan Kadriis udviklingsforløb havde været, hvis man havde brugt ham som angriber hele tiden - hvad og hvem kunne han være blevet solgt til hvis han meget tidligere havde kunnet vise sine fine afslutningsevner?)

                4) TB fejlvurderede Diarra og satsede 100% på ham på venstre back i meget lang tid uden de store forbedringer til følge. Han slog aldrig igennem på pladsen.

                5) Han fejlvurderede truppens tilstand, da han mente at der ikke skulle tages udgangspunkt i en stabil defensiv, inden der kunne bygges ovenpå offensivt Efter 1½ år (!) ser det ud til at det er trængt ind.

                6) Han stillede alt for længe med en defensiv midt, der ikke var i stand til at beskytte det centrale forsvar og målene væltede ind kamp efter kamp.

                7) TB råber efter afslutninger udefra. De mange træninger jeg har set bliver der a) ikke opstillet et scenarie hvor afslutninger udefra er oplagte (spil 11 mod 11 på meget forkortet bane. b) det bliver påtalt for lidt, at der ikke afsluttes udefra, når muligheden er der. Når jeg træner U9 piger laver jeg af og til øvelser, hvor det kun er lovligt at afslutte udefra. Det giver automatikker, som pigerne tager med ind i kampene. Så hvor svært kan det være!

                8) så er der "fejlkøbene". De er svære at vurdere, da der naturligvis er flere inde over købet end TB selv. Så måske skal man holde sig helt og holdent til de dispositioner han ene og alene har ansvaret for - nemlig punkterne ovenfor?

                a) Først handler det det nu om at afgøre, om man anser punkterne ovenfor for fejldispositioner fra TBs side.

                b) Derefter er det naturligvis et vurderingsspørgsmål, når man så afgør, om man synes at det er i orden, at en træner med TBs rutine laver sådanne fejl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Jeg er helt enig med dig ift. Löfquist, og når man nu nævner ham, er det værd at tage Bodul med.

                  Det er begge eksempler på, at det var en rigtig dårlig idé, at TB skulle agere sportschef ved siden af jobbet som træner.

                  Jeg har ingen anelse, om TB ville være en ordentlig sportschef, hvis han havde haft tid til det. Men han var i hvert fald en dårlig sportschef på deltid.

                  Signingerne med Löfquist og Bodul skal formentlig ses i lyset af, at vi havde et behov for offensive folk ovenpå, vi desværre måtte sige farvel til Hans Henrik og Andreas Johansson.

                  TB har formentlig været rimelig meget på herrens mark som sportschef, og har derfor vendt blikket mod Löfqvist, som han kendte til i forvejen og Bodul, som havde haft en fin sæson i Østrig.

                  Nu bliver jeg nok igen beskyldt for at forsvare TB, men sandsynligheden for at ramme plet bliver jo bare væsentligt mindre, når man ikke har det store at vælge imellem - hvilket man formentlig ville have haft med en ordentlig sportschef. Og behovet for at hente spillere (formentlig gerne billigere) var åbenlyst.
                  Jeg synes at det er for tyndt, at TB er undskyldt med de to signinger fordi han havde 2 kasketter. Han har flere gange sagt om spillere - f.eks. Duric at han havde fulgt ham i flere år. Mon ikke TB følger pænt med i fodbold og i interessante spillere rundt omkring i europa selvom han ikke er sportschef? Man hører også ofte at trænere gerne vil have den og den spiller. Det ville undre mig meget, at han nærmest har stået på bar bund, da han skulle finde nye spillere og dermed ikke skulle have haft en kinamands chance for at klare opgaven!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Har du egentligt forholdt dig direkte til de kritikpunkter, der bliver fremført:

                    1) Flere spillere inkl. Vadosz var ikke i form en ½ forårssæson. (Det kan have haft indvirkning på Vadosz´ overraskende formdyk og medvirket til at han aldrig fandt sit niveau igen.)

                    2) TB holdt fast i gameplan A: "tiki taka" på knoldede danske baner og virkede overrasket over banernes tilstand (efter 12 sæsoner som træner i den bedste liga), så der var ikke en plan B - den skulle man først opfinde og implementere/træne og dermed "asfaltere mens man kørte".

                    3) TB fejlvurderede fuldstændig Kadriis potentiale som angriber vs. det evt. potentiale han kunne have som venstre back. Selv lægmand - som mig selv - kunne efter få kampe på pladsen, se at Kadriis talent var spildt på den plads. Alligevel holdt TB fast alt for længe. (kan ikke lade være med at spekulere over, hvordan Kadriis udviklingsforløb havde været, hvis man havde brugt ham som angriber hele tiden - hvad og hvem kunne han være blevet solgt til hvis han meget tidligere havde kunnet vise sine fine afslutningsevner?)

                    4) TB fejlvurderede Diarra og satsede 100% på ham på venstre back i meget lang tid uden de store forbedringer til følge. Han slog aldrig igennem på pladsen.

                    5) Han fejlvurderede truppens tilstand, da han mente at der ikke skulle tages udgangspunkt i en stabil defensiv, inden der kunne bygges ovenpå offensivt Efter 1½ år (!) ser det ud til at det er trængt ind.

                    6) Han stillede alt for længe med en defensiv midt, der ikke var i stand til at beskytte det centrale forsvar og målene væltede ind kamp efter kamp.

                    7) TB råber efter afslutninger udefra. De mange træninger jeg har set bliver der a) ikke opstillet et scenarie hvor afslutninger udefra er oplagte (spil 11 mod 11 på meget forkortet bane. b) det bliver påtalt for lidt, at der ikke afsluttes udefra, når muligheden er der. Når jeg træner U9 piger laver jeg af og til øvelser, hvor det kun er lovligt at afslutte udefra. Det giver automatikker, som pigerne tager med ind i kampene. Så hvor svært kan det være!

                    8) så er der "fejlkøbene". De er svære at vurdere, da der naturligvis er flere inde over købet end TB selv. Så måske skal man holde sig helt og holdent til de dispositioner han ene og alene har ansvaret for - nemlig punkterne ovenfor?

                    a) Først handler det det nu om at afgøre, om man anser punkterne ovenfor for fejldispositioner fra TBs side.

                    b) Derefter er det naturligvis et vurderingsspørgsmål, når man så afgør, om man synes at det er i orden, at en træner med TBs rutine laver sådanne fejl.
                    Som sagt før, er jeg også kritisk over for flere af de ting, TB har gjort. Jeg prøver egentlig bare at give et modspil, når jeg synes kritikken mod TB er for ensporet. Ikke for at holde på TB for en hver skyld, men hvis omstændighederne ikke har været gode, og TB kan ramme et godkendt niveau ved at ændre omstændighederne, hvorfor så ikke prøve det.

                    Du nævner selv venstre back-positionen. Det har været en katastrofe, at vi i årevis ikke har haft en ordentlig venstre back.

                    Af Kadrii og Diarra, har jeg klart foretrukket Kadrii. Jeg synes, han bidrog med meget offensivt, der kan forsvare, at vi brugte ham der, når vi ikke havde andre. Jeg havde meget hellere set ham i angrebet og er meget på linje med dig. Omvendt var vi det 4.mest scorende hold i den sæson, han spillede som venstre back, og det tror jeg i høj grad skyldes hans evner som angrebsivrig back og dermed også hans evne til at gøre Emil Larsen bedre.

                    I mine øjne har det været et langt større problem med Diarra på venstrebacken, da vi har været fuldstændig tandløse offensivt i den side. Det har formentlig også været en væsentlig årsag til, at vi til tider ikke har fået tilstrækkeligt ud af Emil Larsen, og at det derfor også har været svært for Falk, fordi modstanderen har kunnet læse, hvor vores angreb blev sat ind. Jeg synes, vi med Kirkeskov og de kampe hvor JBL var klar i sidste sæson har set, hvor meget det betyder at have backs, der kan noget offensivt. Dog skal Diarra have ros for at gøre det ganske godt defensivt.

                    Hvad angår Vadocz er det mig en gåde, hvad der gik galt. Træningstilstanden i foråret 2013 var skidt hos flere. Jeg aner ikke hvorfor, jeg synes bare ikke det er unfair at fremhæve, det kan have noget at gøre med, at TB skulle sidde mellem to stole på det tidspunkt. Det er i hvert fald tankevækkende, at det var lige præcis i den periode, at mange ting for alvor sejlede i OB.

                    Måske var det fysikken, den var gal med hos Vadocz, eller også er der noget andet mere grundlæggende, der skal kigges efter i sømmene. Jeg synes, det er værd at hæfte sig ved at flere udenlandske spillere, der på papiret så gode ud, ikke har slået igennem i OB. Bodul virkede som et fornuftigt køb ovenpå en fin sæson i Østrig, og de træninger jeg så med N'Koum gav heller ikke indtryk af, at han ikke havde de fodboldmæssige kvaliteter. Han var en man lod mærke til i de træninger, jeg så. Bodul og N'Koum har sikkert noget at bokse med ift at falde til. Her har TB et ansvar for ikke at have spottet det, hvis det er tilfældet. Men jeg tvivler på, at vi ser lignende tilfælde de kommende år - ganske enkelt fordi JH i højere grad kan tage sig af det forudgående arbejde med at finde spillere, der passer til klubben. Jeg synes dog også, det er en tanke værd, om der kan være grunde til at flere udenlandske spillere ikke falder til. Er det fordi man har nedprioriteret integrationen af dem med støttepersoner eller lignende? Jeg aner det ikke, men det er påfaldende, at flere udenlandske spillere er faldet igennem.

                    Tiki-taka og hvad der ellers er af taktiske dispositioner har jeg heller ikke altid været enig i. Jeg synes, jeg ser en tilbøjelighed til ikke længere at lade sig binde af fine visioner om at spille på en bestemt måde. Jeg har fremhævet, at det var et problem, at TB blev ansat til at spille på en bestemt måde, som vi hverken havde spillere eller økonomi til at gøre noget ved. TB var i Silkeborg især stærk til at justere holdet ift modstanderen. Det synes jeg ikke, han i samme grad har gjort i OB. Jeg mener, det kan være påvirket af de budskaber, der blev givet fra klubbens side. Jeg har også tidligere kritiseret ham for at være for meget firmaets mand og ikke gøre mere oprør mod det og i stedet bare spille frit. Jeg tror ikke bare, det handler om at TB har indset, man ikke har niveauet til at spille tiki-taka. Jeg tror også, det efterhånden er trængt ind længere oppe i systemet, at man skal være væsentlig mere ydmyg. Desværre tror jeg tidligere tiders bedrifter i en anden økonomisk tidsalder har bevirket, at man i OB har troet man kunne gå på vandet i stedet for at nå frem til et fælles fodslaw, der var i trit med nutiden. Det tror jeg man er tættere på nu, og det er formentlig mere JH end TBs skyld, men det er bare et gæt.

                    Hvad angår skudtræning, kan jeg ikke supplerer så meget med, hvad man bør gøre. Jeg har set en del træninger her i sommer. Der bliver trænet meget indlæg, løb ind i banen, afslutninger fra forskellige positioner osv. Jeg synes også, der er kommet mere intensitet på med Jens Madsen i stedet for Flemming Povlsen. Og så er der da heldigvis kommet et par angribere, som også kan give lidt træning til de målmænd, der indgår i skudtræningen:)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Jeg synes at det er for tyndt, at TB er undskyldt med de to signinger fordi han havde 2 kasketter. Han har flere gange sagt om spillere - f.eks. Duric at han havde fulgt ham i flere år. Mon ikke TB følger pænt med i fodbold og i interessante spillere rundt omkring i europa selvom han ikke er sportschef? Man hører også ofte at trænere gerne vil have den og den spiller. Det ville undre mig meget, at han nærmest har stået på bar bund, da han skulle finde nye spillere og dermed ikke skulle have haft en kinamands chance for at klare opgaven!
                      Du tager stilling til de forskellige punkter - men konklusionen skriver du ikke - Jeg har personligt svært ved at være tryg ved en træner, der har foretaget de dispositioner, som vi her snakker om. Skal jeg læse det som om, at du anerkender kritikpunkterne; men at de ikke er nok til at du vil dømme TB endeligt ude?
                      Hvis ja, så er den diskussion jo ikke længere

                      Comment


                        Det handler om tillid, længere er den ikke, og det er jo en ekstremt subjektiv størrelse

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Du tager stilling til de forskellige punkter - men konklusionen skriver du ikke - Jeg har personligt svært ved at være tryg ved en træner, der har foretaget de dispositioner, som vi her snakker om. Skal jeg læse det som om, at du anerkender kritikpunkterne; men at de ikke er nok til at du vil dømme TB endeligt ude?
                          Hvis ja, så er den diskussion jo ikke længere
                          Det skal i hvert fald forstås sådan, at jeg er enig i en del af kritikpunkterne - nogle mere eller mindre helt, andre delvist:)

                          Jeg vil ikke dømme TB ude, fordi jeg tror, at TB med JH i stedet for PH eller uden sportschef samt med udskiftning i spillertruppen og den deraf følgende større handlefrihed, står væsentligt stærkere end han har gjort de seneste år, og derfor har større chancer for at levere resultater, der vil få smil på læben:)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            ...

                            Hvad angår Vadocz er det mig en gåde, hvad der gik galt. Træningstilstanden i foråret 2013 var skidt hos flere. Jeg aner ikke hvorfor, jeg synes bare ikke det er unfair at fremhæve, det kan have noget at gøre med, at TB skulle sidde mellem to stole på det tidspunkt. Det er i hvert fald tankevækkende, at det var lige præcis i den periode, at mange ting for alvor sejlede i OB.

                            ...
                            vadocz var vidst bare en gåde.

                            - men lige præcis det med træningstilstanden, altså det er sgu da om noget Troels' ansvar - han var endda ude og sige vi skulle slå de andre på lige præcis det parameter....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              vadocz var vidst bare en gåde.

                              - men lige præcis det med træningstilstanden, altså det er sgu da om noget Troels' ansvar - han var endda ude og sige vi skulle slå de andre på lige præcis det parameter....
                              Selvfølgelig var træningstilstanden TBs ansvar. Ligesom det var TBs ansvar at sørge for ordentlige spillere kom til. Det er jeg jo enig i. Men du må da også være enig i, at det vanskeliggør muligheden for at passe jobbet ordentligt, når man pludselig har to forskellige job på en gang? Synes du, det var en god idé at lade TB passe to job på en gang?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Selvfølgelig var træningstilstanden TBs ansvar. Ligesom det var TBs ansvar at sørge for ordentlige spillere kom til. Det er jeg jo enig i. Men du må da også være enig i, at det vanskeliggør muligheden for at passe jobbet ordentligt, når man pludselig har to forskellige job på en gang? Synes du, det var en god idé at lade TB passe to job på en gang?
                                nej på ingen måde, det var blot endnu en lappe løsning i en række af dårlige og forkerte beslutninger.

                                Troels har på ingen måde haft optimale betingelser, men igen - det fritager ham ikke - i min optik ihvertfald.
                                - men det syntes jeg efterhånden jeg har skrevet en hel del gange ;)

                                Comment

                                Working...
                                X