Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OBHelvegKonge
    replied
    Det virker på mig, som om SK er totalt i vildrede mht de 5 forreste pladser. Han skifter alt for meget og jeg håber selvsagt at operationen lykkes, men jeg synes det ser tvivlsomt ud.. Hvis man havde spurgt for 5-6 runder siden, hvem der var vigtigst på holdkortet, havde man helt sikkert nævnt Bashkim, Köhler og Al Hajj som nogen af de allerførste. Nu skal vi stille op uden alle tre i årtiers vigtigste kamp. Det er en kæmpe chance at tage.
    Jeg elsker vores unge spillere, men at bringe både Eidum, Jensen og Luca er næsten hasardspil.

Og hvad filan er der med Köhler?? Ude af truppen fordi “han er bare ikke, hvor han skal være lige nu”. What?
    Han må da virkelig have dummer sig internt‍♂️

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Bevares! Målet mod Hvidovre var godt klappet ind af Ejdum, men derudover kan jeg simpelthen ikke se, hvad der skulle bringe ham foran især Al Hajj, men også Manneh i køen. Han er jo helt væk fra holdet pt

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

senere i selvsamme podcast kommer de frem til;

Myhra

Slots, Helander Gomez

Owusu Trybull Ejdum Mickelson

Markus J Luca Don D

Fenger ser ikke ud til at blive klar efter de knubs han fik mod Vejle.

Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.

De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....
    De nævner også hvor svært det er for OB at tiltrække spillere, fordi det efterhånden er lykkedes til fulde at smadre vores ry, og tiltrækning.
    Det har de været længe om at opdage

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Vildt hvis der kommer så mange ændringer igen. Som jeg har sagt længe, Søren Krogh famler i blinde.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Synes virkelig ikke det hold ser ret imponerende ud.
    Forstår ikke at man stædigt holder fast i en opstilling med 3 stoppede, når vi er tynde dernede, og kun har stoppere der kæmper med formen.

Leave a comment:

• Lennon
    replied

er kadrii en lejesvend? Og Al Hajj? Syntes de gør det bedste de kan - spillet fungerer bare ikke...også derfor jeg også gerne så en formationsændring. Fint at få Luca på top - men hvis vi fortsætter som hidtil uden at smide bolde i feltet - hvad hjælper det så?

Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?
    Bash, nej, men ligner en der trænger til en pause fra det hele.
    Al-Hajj, ja. Bare fordi han tidligere har lavet lækre ting, så er hans følelser for OB nok forholdsvis afmålte.

Enig mht indlæg. Nico er bare højrebenet, og ja der har ikke været nogen at smide den ind til.
    Man kunne håbe de smider nogle bolde ind til Luca, hvis han skal spille

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Dejligt forfriskende, ud med lejesvendene. De virker ligeglade alligevel.
    Vi kan ligeså vel gå ned med vores egne drenge. Og måske lave et comeback
    er kadrii en lejesvend? Og Al Hajj? Syntes de gør det bedste de kan - spillet fungerer bare ikke...også derfor jeg også gerne så en formationsændring. Fint at få Luca på top - men hvis vi fortsætter som hidtil uden at smide bolde i feltet - hvad hjælper det så?

Syntes vi gang på gang de sidste kampe har set Mickelson med fremme med bolden - men han smider den ikke ind i feltet - vender og drejer rundt om sig selv før bolden spilles baglæns. En af grundende er nok at vi ikke har nok spillere med i feltet. Og er de så ikke i feltet fordi de ved bolden aldrig kommer derind?

Leave a comment:

• Jesper G
    replied

Ja bevares, du kunne da også tage owuso og Don D med i den ligning.
    Det kan helt oprigtig ikke blive værre
    Jeg missede nok lidt af ironien i dit forrige indlæg så

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

For mig står Helander nærmest som den største lejesvend på holdet, så jeg er ikke helt med dig her.
    Ja bevares, du kunne da også tage owuso og Don D med i den ligning.
    Det kan helt oprigtig ikke blive værre

Leave a comment:

• Jesper G
    replied

For mig står Helander nærmest som den største lejesvend på holdet, så jeg er ikke helt med dig her.

Leave a comment:

• Lennon
    replied

Myhra

Slots, Helander Gomez

Markus J Luca Don D

Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.

De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    hører lige fyens OB podcast iflg Leif R. så spekuleres der i en noget alternativ opstilling. Samme formation men udskiftning på en del poster. Gomez skulle være klar og man håber på Slots. Så målmand og bagkæde vil være det samme, men så med trybull og Ejdum på midten Don D og Markus på kanterne og Fenger og Luca...og så tæller jeg efter så stiller vi med 12 iflg Leif...kan selvf være det hjælper.

Så hvis alle de ændringer fra midten og frem passer så betyder der også et formationsskift. Og Al Hajj og Kadrii på bænken. Köhler åbenbart ude igen - han må være skadet

Myhra

Slots, Helander Gomez

Markus J Luca Don D

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    hører lige fyens OB podcast iflg Leif R. så spekuleres der i en noget alternativ opstilling. Samme formation men udskiftning på en del poster. Gomez skulle være klar og man håber på Slots. Så målmand og bagkæde vil være det samme, men så med trybull og Ejdum på midten Don D og Markus på kanterne og Fenger og Luca...og så tæller jeg efter så stiller vi med 12 iflg Leif...kan selvf være det hjælper.

Så hvis alle de ændringer fra midten og frem passer så betyder der også et formationsskift. Og Al Hajj og Kadrii på bænken. Köhler åbenbart ude igen - han må være skadet

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    En ung mand som Rami El-Hajj kan man bare godt lide. Ved godt det ikke har så meget med kampen imod Lyngby som sådan at gøre, men smider den alligevel her.
    Skulle idag dømme OBs U14-drenge, kommer gående, Rami og Sven står og skyder på mål, Rami sætter den fint i kassen og Sven sætter den meget højt i hegnet. Da jeg går forbi i mit dommerkluns, siger Sven hei, jeg smiler til ham og siger hei, og viser med de 2 langefingre firkanten, og siger smilende, its the frame....:-), han siger jah, jah lidt irriteret. Jeg siger så, "come over and see the under 14, then know how, så lyser Rami op smilende, YEAH we should, we can really learn something from them, jeg smiler tilbage, Yea for sure...... de er sgu søde, håber OB redder skærene i superligaen, så de måske bliver i Odense lidt længere, lige de 2 der er sgu for gode til 1. division.
    Man er vel ikke bedre end det man viser på banen. Rami har vist genialitet i glimt her i foråret, men efterhånden længe siden.
    Köhler ligner én som drager fordel af OBs evt. nedrykning (hvilket han vidst også gør, i form af en nedryknings-klausul)

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Hvordan så det ud omkring holdopstilling? Nogle som kunne se noget til træningen idag?

Leave a comment:

Working...
X