Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 10.5.24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Lyngby 10.5.24

    https://obstemmer.dk/mellemrummet-sa...g-overlevelse/

    Er meget enig i Dahlslykkes betragtninger. Ville kun have det svært med Paulsen/Helander tilsammen i cf fordi begge er for langsomt og håbe på at få Slotsager og/eller Gonez kampklar.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    https://obstemmer.dk/mellemrummet-sa...g-overlevelse/

    Er meget enig i Dahlslykkes betragtninger. Ville kun have det svært med Paulsen/Helander tilsammen i cf fordi begge er for langsomt og håbe på at få Slotsager og/eller Gonez kampklar.
    vil hellere at vi spiller med dem der er 100%

    Er det BP og Helander så må man jo rette sit spil til - og stå lavere så vi ikke bliver fanget for langt fremme på banen - passer vel også meget godt med de betragtninger der er mht formationsskifte. Håber man prøver for det man har spillet hidtil har ikke virket.

    Comment


      #3
      Vi snakkede med Viljar Myhra efter dagens træning i Ådalen.

      Myhra inden Lyngby: Vi er kampklar! - OBstruktion

      Comment


        #4
        Hjælpen er på vej!!!

        https://fyens.dk/ob/nu-faar-ob-spill...bbens-legender
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Kan du refere hvem kommer til udsætning?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Kan du refere hvem kommer til udsætning?
            I de her skøre tider kan det vist kun være Lars Elstrup

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nu er det pludselig ikke irrelevant længere?

              Comment


                #8
                En ung mand som Rami El-Hajj kan man bare godt lide. Ved godt det ikke har så meget med kampen imod Lyngby som sådan at gøre, men smider den alligevel her.
                Skulle idag dømme OBs U14-drenge, kommer gående, Rami og Sven står og skyder på mål, Rami sætter den fint i kassen og Sven sætter den meget højt i hegnet. Da jeg går forbi i mit dommerkluns, siger Sven hei, jeg smiler til ham og siger hei, og viser med de 2 langefingre firkanten, og siger smilende, its the frame....:-), han siger jah, jah lidt irriteret. Jeg siger så, "come over and see the under 14, then know how, så lyser Rami op smilende, YEAH we should, we can really learn something from them, jeg smiler tilbage, Yea for sure...... de er sgu søde, håber OB redder skærene i superligaen, så de måske bliver i Odense lidt længere, lige de 2 der er sgu for gode til 1. division.

                Comment


                  #9
                  Hvordan så det ud omkring holdopstilling? Nogle som kunne se noget til træningen idag?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    En ung mand som Rami El-Hajj kan man bare godt lide. Ved godt det ikke har så meget med kampen imod Lyngby som sådan at gøre, men smider den alligevel her.
                    Skulle idag dømme OBs U14-drenge, kommer gående, Rami og Sven står og skyder på mål, Rami sætter den fint i kassen og Sven sætter den meget højt i hegnet. Da jeg går forbi i mit dommerkluns, siger Sven hei, jeg smiler til ham og siger hei, og viser med de 2 langefingre firkanten, og siger smilende, its the frame....:-), han siger jah, jah lidt irriteret. Jeg siger så, "come over and see the under 14, then know how, så lyser Rami op smilende, YEAH we should, we can really learn something from them, jeg smiler tilbage, Yea for sure...... de er sgu søde, håber OB redder skærene i superligaen, så de måske bliver i Odense lidt længere, lige de 2 der er sgu for gode til 1. division.
                    Man er vel ikke bedre end det man viser på banen. Rami har vist genialitet i glimt her i foråret, men efterhånden længe siden.
                    Köhler ligner én som drager fordel af OBs evt. nedrykning (hvilket han vidst også gør, i form af en nedryknings-klausul)

                    Comment


                      #11
                      hører lige fyens OB podcast iflg Leif R. så spekuleres der i en noget alternativ opstilling. Samme formation men udskiftning på en del poster. Gomez skulle være klar og man håber på Slots. Så målmand og bagkæde vil være det samme, men så med trybull og Ejdum på midten Don D og Markus på kanterne og Fenger og Luca...og så tæller jeg efter så stiller vi med 12 iflg Leif...kan selvf være det hjælper.

                      Så hvis alle de ændringer fra midten og frem passer så betyder der også et formationsskift. Og Al Hajj og Kadrii på bænken. Köhler åbenbart ude igen - han må være skadet

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        hører lige fyens OB podcast iflg Leif R. så spekuleres der i en noget alternativ opstilling. Samme formation men udskiftning på en del poster. Gomez skulle være klar og man håber på Slots. Så målmand og bagkæde vil være det samme, men så med trybull og Ejdum på midten Don D og Markus på kanterne og Fenger og Luca...og så tæller jeg efter så stiller vi med 12 iflg Leif...kan selvf være det hjælper.

                        Så hvis alle de ændringer fra midten og frem passer så betyder der også et formationsskift. Og Al Hajj og Kadrii på bænken. Köhler åbenbart ude igen - han må være skadet
                        senere i selvsamme podcast kommer de frem til;

                        Myhra

                        Slots, Helander Gomez

                        Owusu Trybull Ejdum Mickelson

                        Markus J Luca Don D

                        Fenger ser ikke ud til at blive klar efter de knubs han fik mod Vejle.

                        Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.

                        De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          senere i selvsamme podcast kommer de frem til;

                          Myhra

                          Slots, Helander Gomez

                          Owusu Trybull Ejdum Mickelson

                          Markus J Luca Don D

                          Fenger ser ikke ud til at blive klar efter de knubs han fik mod Vejle.

                          Så hvis det passer - ingen formationsændring, men en del udskiftninger i start 11.

                          De snakker også om at man arbejder på at få BP ind, her bliver nævnt back - men også angrebet....
                          Dejligt forfriskende, ud med lejesvendene. De virker ligeglade alligevel.
                          Vi kan ligeså vel gå ned med vores egne drenge. Og måske lave et comeback

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Dejligt forfriskende, ud med lejesvendene. De virker ligeglade alligevel.
                            Vi kan ligeså vel gå ned med vores egne drenge. Og måske lave et comeback
                            For mig står Helander nærmest som den største lejesvend på holdet, så jeg er ikke helt med dig her.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                              For mig står Helander nærmest som den største lejesvend på holdet, så jeg er ikke helt med dig her.
                              Ja bevares, du kunne da også tage owuso og Don D med i den ligning.
                              Det kan helt oprigtig ikke blive værre

                              Comment

                              Working...
                              X