Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 06-05-2024
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Som min ven siger, så Kan Køge, Helsingør, Hillerød, Næstved også noget....
Leave a comment:
-
langt udspark fra vejles keeper og BANG så er der mål...altså for helvede de må sgu da godt dække op.
Jeg kan godt li' Krogh...men jeg mister mere og mere troen på ham. Den fortsatte tro på Mouritsen - og nede med et mål så skifter han Ejdum og Jensen ind?? Jeg forstår det simpelthen ikke
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja ja NT.
sådan er det når en amatør leger IRL Football Manager assisteret af andre lægfolk.
Leave a comment:
-
Vi kan stortset ikke skabe noget offensivt og igen igen sløser vi i forsvaret. Vi er bare ikke gode nok og Søren Krogh er ikke god nok heller til superligaen. Længere er den ikke.
Nu tror jeg vi rykker ned og Søren Krogh skal have sparket allerede nu!
Leave a comment:
-
1-3. Tak for kampen. Jeg får lyst til at sige tak for i år, men der er vel stadig 1% chance for at vi redder os - rent teoretisk.
Leave a comment:
-
Krogh er med AFSTAND den dårligste OB træner jeg kan huske.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg kan i hvert fald godt sige at jeg ikke sætte mine ben på odense stadion igen før jeg ser nogle spillere kæmpe for det. Om det er superligaen, 1. division eller 2. division må tiden vise.
Min skuffelse er så stor at jeg ikke kan sætte ord på det.
Jeg er i sorg.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi ses i 1. Div. Endelig skete. Ærgerligt først sker nu. Skulle være sket for 8 år siden. Så kunne vi have været et andet sted nu.
Leave a comment:
-
Tror lige det blev officielt. Vi er mere eller mindre officielt nedrykkere. Kan ikke se hvordan vi skal få point i de sidste kampe.
- Likes 1
Leave a comment:
-
3-1.
Krogh skal fyres NU
Det er helt håbløst det han foretaget sig
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: