Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Er fan er systemændringen og midtbanen. Men HVORFOR skal Bashkim spille på toppen og Max til venstre?! Det er himmelråbende dumt altså.. byt nu rundt på dem, så vi kan få Max mere i feltet og Bashkims indlæg fra venstre
    Det står vidst også beskrevet i artiklen at Fenger kan ryge helt på toppen.
    Jeg tror dog belært af erfaringerne fra Alm-tiden at man gør klogt i at have kanter som passer sine defensive pligter. Det ved man at man får fra Max. Det vigtigste i en kamp imod en direkte konkurrent man er foran på point, er ikke at tabe.

    Jeg er spændt på hvordan vi får systemskiftet løst, hvis det bliver det vi forsøger i aften. SK forsøgte jo at videreføre det i kampen imod Hvidovre kort efter Alm's fyring, hvor det så virkelig skidt ud.
    Vi må gå ud fra det bliver i en lidt anden version, hvor vores tilgang måske ikke er så naiv, som der og i mange kampe med Alm. Her kunne en spiller som Fenger være nøglen, da han jo har det her ekstra løbepensum, som vi ikke får fra Charly, Burey og hvem vi ellers har forsøgt os med på kanterne. Al Hajj kan vi også håbe på har lært noget af sin mere defensive rolle, og tager noget af det defensive arbejde han har udført der, med ind til 10'er-pisitionen, så han ikke falder så meget ud, som han gjorde i perioder i efteråret.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Kom i god tid, så lader det sig gøre. Man kan parkere tæt på stadion, selvom det ikke er verdens bedste og største p-plads.
      Har aldrig fået bøde, eller set bøder hos andre, selvom jeg har holdt på fortov, eller græsareal. Tror ikke de er så nederdrægtig smålige som i Odense, hvor de bevidst sender deres lortevagter ud ved enhver anledning.
      Hvor er jeg dog enig. Skulle for nyligt også betale for en virksomheds enormt små sko.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Er fan er systemændringen og midtbanen. Men HVORFOR skal Bashkim spille på toppen og Max til venstre?! Det er himmelråbende dumt altså.. byt nu rundt på dem, så vi kan få Max mere i feltet og Bashkims indlæg fra venstre
        er også fortaler for en systemændring, og man skal selvfølgelig ikke ligge for meget i tal kombinationer - men den der giver mig lidt nervøse trækninger.

        Opstillingen under Alm hvor holdet alt for ofte blev "revet" over på midten da de 4 forreste ikke kom med tilbage hurtigt nok. Håber Rami har lært af sine kampe centralt på banen så han også tager del i forsvaret - det er i mine øjne hele grunden til man skal lave en system ændring - at der kommer flere folk ind centralt da vi alt for let er blevet overspillet. Om det så er Trybull som 6'er og med Sven og Rami som 8'er eller de 2 tyskere med et mere defenssivt udgangspunkt er ikke så vigtigt.

        Bare holdet hænger bedre sammen

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          er også fortaler for en systemændring, og man skal selvfølgelig ikke ligge for meget i tal kombinationer - men den der giver mig lidt nervøse trækninger.

          Opstillingen under Alm hvor holdet alt for ofte blev "revet" over på midten da de 4 forreste ikke kom med tilbage hurtigt nok. Håber Rami har lært af sine kampe centralt på banen så han også tager del i forsvaret - det er i mine øjne hele grunden til man skal lave en system ændring - at der kommer flere folk ind centralt da vi alt for let er blevet overspillet. Om det så er Trybull som 6'er og med Sven og Rami som 8'er eller de 2 tyskere med et mere defenssivt udgangspunkt er ikke så vigtigt.

          Bare holdet hænger bedre sammen
          Hvis kæderne hang sammen, ville vi slet ikke diskutere, at skulle bruge så mange spillere til at sikre midten. Så ville det hele hænge sammen, og man ville forsvare sig med sammenhængende kæder - og angribe den anden vej med holdet. Det vi har set i mange perioder i denne sæson, har lignet seriefodbold, hvor forsvaret forsvarer, midtbanen løber rundt dér og angriberne hænger fast i deres offensive positioner. Når man spiller på dén måde, så er det også ligegyldigt hvor gode spillere man har - de vil aldrig præstere bedre end systemet og taktikken.

          Comment


            #65
            Håber også på et system skifte og et, hvor vi spiller med 2 i front. Vi skaber jo stort set ikke nogen chancer, i det nuværende system. Frygter godt nok kampen i aften. Men vi spiller jo på udebanen, så vi burde få noget med hjem...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
              Håber også på et system skifte og et, hvor vi spiller med 2 i front. Vi skaber jo stort set ikke nogen chancer, i det nuværende system. Frygter godt nok kampen i aften. Men vi spiller jo på udebanen, så vi burde få noget med hjem...
              Nok ikke to på top men Rami bag 9’eren ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Ser vidst ud til vi fortsætter 5-2-3 opstilling. Vi ved det ikke virker,
                Jeg håber på bamhjertighed fra Vejle

                Overrask mig nu OB, kom så

                Comment

                Working...
                X