Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: VB-OB d. 6. maj kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
    Hvor er der dog meget der er galt i vores kære klub i disse dage.

    Men lad os nu alle rykke sammen i bussen, og give alt vi kan på tribunen. De næste to kampe kan betyde alt! Jeg vil forsøge at nulstille mit hoved på Mandag, og synge til spillerne som var de et tophold. Så kan man altid afreagere efter lyngby kampen, hvis det viser man har tabt begge kampe.

    Men for nu, så lad os alle tage til Vejle og give den gas. Også folk der måske normalt “bare” ser fodbold, bidrag gerne lidt, så vi kan få hele tribunen til at koge.

    Ses i Vejle.
    Uanset striben af nulbonner på banen, og blålys i ledelsen så kommer vi sgu på stadion.

    Man skifter jo under ingen omstændigheder klub, ej heller selv om der intet troværdigt er i de folk som har ansvaret i OB.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      BW går vel bare ind og markerer overfor NT, at han havde ret!
      Björn Wesström har ansat Søren Krogh som træner. Uanset om du tror, han ikke ville det, så er det fodbolddirektøren, der ansætter træneren. HVIS det er Thorborg, der har bestemt, Søren Krogh skulle ansættes som træner, så håber jeg da virkelig, Björn Wesström var skredet på stedet, hvis han ikke var enig i det. Så har han jo ingen grund til at være der. Ellers er han jo bare Thorborgs lille logrende hund ligesom alle de andre, og så kan det være skide ligegyldigt, hvem der er træner eller fodbolddirektør for den sags skyld.

      Du virker godt nok helt besat af, at det ikke er din bonkammerat Glen Riddersholm, der er blevet ansat. Det er noget af en kærlighedshistorie

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

        Björn Wesström har ansat Søren Krogh som træner. Uanset om du tror, han ikke ville det, så er det fodbolddirektøren, der ansætter træneren. HVIS det er Thorborg, der har bestemt, Søren Krogh skulle ansættes som træner, så håber jeg da virkelig, Björn Wesström var skredet på stedet, hvis han ikke var enig i det. Så har han jo ingen grund til at være der. Ellers er han jo bare Thorborgs lille logrende hund ligesom alle de andre, og så kan det være skide ligegyldigt, hvem der er træner eller fodbolddirektør for den sags skyld.

        Du virker godt nok helt besat af, at det ikke er din bonkammerat Glen Riddersholm, der er blevet ansat. Det er noget af en kærlighedshistorie
        Øøøhhh... hvor har jeg brokket mig over, at Glen ikke blev ansat

        Hvis du har læst mine indlæg burde du vide to ting,

        1) Jeg har aldrig forstået ansættelsen af SK som cheftræner.

        2) Jeg har skrevet, at klubben mangler en mere erfaren og hård cheftræner, som kunne være én af dem, der har talt med BW. Ja, Glen kunne bestemt være en mulighed, men det har jeg da aldrig været besat af. Synes han ville være et godt og realistisk match. At du/andre ikke kan lide ham (pga. ? ? ?) gør ham da ikke mindre kvalificeret. SK er da mega sympatisk, meeen...

        Kærlighedshistorie

        Comment


          #49
          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...tter-banner-op
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Lidt fra Bruun

            https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-05...e-er-de-bedste

            Comment


              #51
              Nogle der har en startopstilling til i morgen?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                En af de få ting vi kun kan være enige med Bruun om.

                Comment


                  #53
                  Er der nogen der har erfaring med parkering ved Vejle Stadion?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                    Er der nogen der har erfaring med parkering ved Vejle Stadion?
                    Kom i god tid, så lader det sig gøre. Man kan parkere tæt på stadion, selvom det ikke er verdens bedste og største p-plads.
                    Har aldrig fået bøde, eller set bøder hos andre, selvom jeg har holdt på fortov, eller græsareal. Tror ikke de er så nederdrægtig smålige som i Odense, hvor de bevidst sender deres lortevagter ud ved enhver anledning.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Er der nogen der har erfaring med parkering ved Vejle Stadion?
                      https://vejle-boldklub.dk/klubben/ve...terudebanefans

                      Måske ved Lidl/Netto på Finlandsvej, selvom I skal gå et stykke. Det er nemt at komme til og fra motorvejen.

                      Man kan holde på nogle af villavejene, men de er hurtige fyldte og kan være et kaos.

                      Comment


                        #56
                        FS/SF tror på at vi går tilbage til "strategisystemet" 4-2-3-1 for at spille både begge vores tyskere og Rami. Slots og Helander er i karantæne i næste kamp ved advarsel. Gomez gennemførte ikke træningen i går, men er måske en del af truppen og BP er klar på bænken.

                        ...................Viljar
                        Owuso... Slots....Helander...Nico
                        .............Sven....Trybull
                        .......Deedson...Rami....Max
                        .................Bashkim
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          FS/SF tror på at vi går tilbage til "strategisystemet" 4-2-3-1 for at spille både begge vores tyskere og Rami. Slots og Helander er i karantæne i næste kamp ved advarsel. Gomez gennemførte ikke træningen i går, men er måske en del af truppen og BP er klar på bænken.

                          ...................Viljar
                          Owuso... Slots....Helander...Nico
                          .............Sven....Trybull
                          .......Deedson...Rami....Max
                          .................Bashkim
                          Er fan er systemændringen og midtbanen. Men HVORFOR skal Bashkim spille på toppen og Max til venstre?! Det er himmelråbende dumt altså.. byt nu rundt på dem, så vi kan få Max mere i feltet og Bashkims indlæg fra venstre

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Er fan er systemændringen og midtbanen. Men HVORFOR skal Bashkim spille på toppen og Max til venstre?! Det er himmelråbende dumt altså.. byt nu rundt på dem, så vi kan få Max mere i feltet og Bashkims indlæg fra venstre
                            Måske det er et defensivt valg. Fenger kan hjælpe Nico mere end BK kan.

                            Men enig i opstillingen generelt. Det bliver ikke mig der smider mandagstrænerkortet på den opstilling.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              FS/SF tror på at vi går tilbage til "strategisystemet" 4-2-3-1 for at spille både begge vores tyskere og Rami. Slots og Helander er i karantæne i næste kamp ved advarsel. Gomez gennemførte ikke træningen i går, men er måske en del af truppen og BP er klar på bænken.

                              ...................Viljar
                              Owuso... Slots....Helander...Nico
                              .............Sven....Trybull
                              .......Deedson...Rami....Max
                              .................Bashkim
                              Om det er et klogt valg at gå fra 3 til 2 i midterforsvaret bliver spændende at se. Det er ihvertfald er sats og hvis det går galt så må trænerteamet stå endnu mer for skud end de gør i forvejen. Men at få plads til Trybull frem for Mouritsen i startopstillingen kan jeg godt se fornuften i. Det bliver under alle omstændigheder en krig og Vejle er et helt igennem usympatisk hold, som ikke er bange for at benytte alle beskidte greb for at få marginalerne over på deres side (tidsudtrækning, spille svinsk samtidig med de selv faker skader ved mindste berøring, skyde ekstra bolde ind på banen for at stoppe spillet osv. osv.). Alt det skal vi kunne stå imod og krige minimum ét point hjem.
                              Vi må IKKE tabe den kamp. Det er liv eller død for OBs superligaeksistens. Tiden løber ud og der er ikke plads til flere sløje præstationer. Jeg frygter vi får et rødt kort i den kamp, hvis ikke vi selv går ind og tager kontrollen. Jeg frygter Juwaras fart og Onugkhas fysik og målnæse.

                              Comment


                                #60
                                Så er det i aften at slaget finder sted. OB er mere presset end før de sidste 10 år. I modsætning til tidligere tiders vanskeligheder, så er spillet faldet totalt sammen i nedrykningsspillet. Det har svært at finde hoved og hale i spillet og systemet, og kampen i Vejle kan meget vel vippe den forkerte vej, for OB.

                                Da Ove P. overtog OB, havde holdet noget mindre kvalitet end det har nu - men det var dog et hold.

                                Vi får at se hvor det ender

                                Comment

                                Working...
                                X