Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - Hobro 20/07/2014
Collapse
X
-
Nøj hvor er Boduls sidste aktion i første halvleg et glimrende eksempel på hvorfor han bare er så piv elendig. Spil dog bolden i stedet for alt det driblen rundt og små finurlige finter. Det duer ikke når vi er bagud til et oprykkerhold! Hold op det ser ud til det bliver en lang sæson.. Det er vildt hvor ideforladt det hele er igen i dag.. Øv hvor skal vi meget igennem med vores klub :(
Leave a comment:
-
Hobro'en sagde det: Vi spiller som et hold.
... og det gør OB sgu ikke i dag ..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet må være varmen, der plager OB....Hobro kommer fra en anden landsdel, og er vant til noget helt andet...eller noget...
Leave a comment:
-
Håber en af de unge kommer ind. De må være sultne efter, at vise noget. Dem der inde nu, er i hvert fald ikke.
Leave a comment:
-
hvor er det rart vi har så mange alternativer til angrebet siddende på bænken når nu vi skal bruge min. 2 kasser......nå nej
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlægNuij hvor har det været jammerligt indtil videre. Hvis det er standarden for vores niveau, så er det kun bunden af ligaen der venter os.
Leave a comment:
-
Nuij hvor har det været jammerligt indtil videre. Hvis det er standarden for vores niveau, så er det kun bunden af ligaen der venter os.
Leave a comment:
-
Lad mig det sige det på denne måde; Kryger gør ikke meget for, at modbevise mine forventninger til ham....
Leave a comment:
-
Det er som om, de nægter at aflevere til Diarra. Vi er så nemme at læse, når vi kun bygger op i den ene side
Leave a comment:
Leave a comment: