Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    ok...jeg sad og ventede på det - så nævner de at Flemming P havde stået og set interviewet og så kommentere han lidt på det. Krogh åbenbart hårdt ramt - for hårdt efter FP's mening men så ikke skyggen af interview
    Heller ikke her... meget mærkeligt, da jeg har spolet frem og tilbage en del gange

    Kan FP havde set de interviewede SK under reklamepausen, men inden de sender det ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Han kunne ikke sætte spillerne op til den vigtigste kamp længe. Vi har ikke vundet hjemme. Enrico, eller pølsemanden havde opnået mere.
      derfor skal der en ind brandslukker ind. Glenn måske. Kort kontrakt.
      altså helt enig i det er for dårligt. Min pointe er nok bare at man skulle have valgt anderledes i vinters - tror med så kort tid igen at det er for sent at gøre mere...kan ikke se at nogen skulle kunne komme ind og ændre på det her med så kort en tidshorisont.

      Igen inden nedrykningsspillet så det jo...okay ud, så der har der man næppe været i tvivl om at Krogh var det rigtige valg. Men gassen er gået helt af ballonen siden da

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Heller ikke her... meget mærkeligt, da jeg har spolet frem og tilbage en del gange

        Kan FP havde set de interviewede SK under reklamepausen, men inden de sender det ?
        tænker det er det der er sket - de kører vidst videre på Discorvery+ under reklamepauserne, så er det bare surt for dem der er på flow tv. Bare underligt man ikke viser den slags efter en reklamepause

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Kampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.
          Odense Stadion vil vel også stadig opfylde kravene til 1. division, så med en nedrykning slipper både kommunen og OSE for at bekymre sig om at skulle forbedre stadion, som snart ikke lever op til superligakravene.

          Projektet med at forfremme en assistenttræner som Søren Krogh var en smuk tanke, men det har bare vist sig at han ikke kan rykke os i nogen positiv retning. Hvidovre udstillede os både taktisk og teknisk især i første halvleg. Det var pinligt at se på og idéen med især Charly var helt forfejlet og tydeligt fra minut ét.

          Comment


            Med NT som ejer kommer intet til at ske, og alt der er prøvet under ham er fejlet big time….klovnen har ødelagt klubben

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Odense Stadion vil vel også stadig opfylde kravene til 1. division, så med en nedrykning slipper både kommunen og OSE for at bekymre sig om at skulle forbedre stadion, som snart ikke lever op til superligakravene.

              Projektet med at forfremme en assistenttræner som Søren Krogh var en smuk tanke, men det har bare vist sig at han ikke kan rykke os i nogen positiv retning. Hvidovre udstillede os både taktisk og teknisk især i første halvleg. Det var pinligt at se på og idéen med især Charly var helt forfejlet og tydeligt fra minut ét.
              Det er ikke idéen med Charly der er forfejlet. Det er at Charly overhovedet er i en trup i superligaen. Han har bare ikke niveau. At SK mener det er diskvalificerende. At BW mente at han kunne bære det ansvar og at SK tror på ham er yderst bekymrende.

              Comment


                SK:
                - Jeg havde budt op til, at vi skulle blæse afsted med alt det, vi kunne fra start. Måske jeg gør for meget. Jeg ved det ikke.​

                Hvis det var hvad vi kunne, er holdet enten sat elendigt op eller truppen er langt, langt fra konkurrencedygtig i ligaen. Jeg hælder til begge ting.

                Comment


                  Det lugter af 1. Division. Thorborg og co. fedtspiller sig hele vejen derned. Jeg har fulgt klubben i for mange år til at tro at ændringerne kommer. Man har altid reageret umådeligt langsomt og konservativt. Lad os håbe vi kommer op igen hurtigt, men hvem ved. De fik i det mindste deres overskud, selvom det da ikke er så fedt at have smart business lounge mod Hillerød. Men det er vel en afvejning man har lavet.
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Da vi begyndte med at spille med to midterforsvaret, lignede det lidt at vi kunne holde fast i bolden længere fremme på banen og genpresse os til bolden lidt mere. Vi mukker præcist lige så mange mål ind - måske endda flere - med tre i midterforsvaret, sammenlignet med tidligere. Samtidig skaber vi meget lidt. Slut med tre i midterforsvaret, når det intet betyder for den defensive stabilitet.

                    Comment


                      Jeg begriber bare ikke at Søren Krogh sad på Hvidovre stadion sidste weekend, så et Vejle hold der prøvede at spille i bagrum og kombinere sig igennem i 80 minutter, uden at skabe noget.
                      Så sadler de om og smider alt ind i feltet og lige pludselig er de farlige.

                      Hvordan kan man gå fra den kamp og sætte Kadrii, Deedson og Charly ind fra start.
                      Dårligste træner som jeg kan huske.

                      Comment


                        Da vi var nogle stykker herinde, der ikke forstod ansættelsen af SK var vi jo - "indsæt alle de skældsord I kender" !

                        Han var jo charmerende, veltalende m.m. og ville løfte truppen til nye højder. Men kan I i dag fortælle mig, hvor han adskiller sig fra AA ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          SK:
                          - Jeg havde budt op til, at vi skulle blæse afsted med alt det, vi kunne fra start. Måske jeg gør for meget. Jeg ved det ikke.​

                          Hvis det var hvad vi kunne, er holdet enten sat elendigt op eller truppen er langt, langt fra konkurrencedygtig i ligaen. Jeg hælder til begge ting.
                          Søren Krogh ligner en der har mistet overblikket. Situationen er desperat og det sidste der er behov for i sådan en situation er en cheftræner der ryster på hånden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                            Det lugter af 1. Division. Thorborg og co. fedtspiller sig hele vejen derned. Jeg har fulgt klubben i for mange år til at tro at ændringerne kommer. Man har altid reageret umådeligt langsomt og konservativt. Lad os håbe vi kommer op igen hurtigt, men hvem ved. De fik i det mindste deres overskud, selvom det da ikke er så fedt at have smart business lounge mod Hillerød. Men det er vel en afvejning man har lavet.
                            Tror det største problem er, at NT ikke fatter at pæne og/eller akademiske trænere ikke er eneste mulige trænerprofil. Søren Krogh, Andreas Alm, Troels Beck. De er for pæne. Tror ikke han tør ansætte en Bo Henriksen type. Det er ikke fint nok til Hunnerup-chefen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              SK:
                              - Jeg havde budt op til, at vi skulle blæse afsted med alt det, vi kunne fra start. Måske jeg gør for meget. Jeg ved det ikke.​

                              Hvis det var hvad vi kunne, er holdet enten sat elendigt op eller truppen er langt, langt fra konkurrencedygtig i ligaen. Jeg hælder til begge ting.
                              Kunne god lide at Søren Krogh efter første hjemmekamp tog ansvaret at have stille holdet forkert ind. Det var god stil. Nu har han læst Hvidovre igen helt forkert og reageret for sent. Ligeså som mod Vejle hjemme.
                              Vi blev ydmyget i første halvleg, vores eneste mål han e varcet spark udefra af Bashkim. Det blev først bedre efter udskiftninger og systemskifte efter en time. Alt for sent
                              Min tiltro er tabt og håber der findes en redningsmand at hente ind. Det her fungerer ikke.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Tror det største problem er, at NT ikke fatter at pæne og/eller akademiske trænere ikke er eneste mulige trænerprofil. Søren Krogh, Andreas Alm, Troels Beck. De er for pæne. Tror ikke han tør ansætte en Bo Henriksen type. Det er ikke fint nok til Hunnerup-chefen.
                                Derfor at Niels eller Glen ikke fik jobbet !

                                Comment

                                Working...
                                X