Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægNy træner - eneste håb
Kan ikke se vi skulle skifte igen, man har spillet sin hånd med Krogh og de handler man lavede i vintervinduet. Myhra og Gomez - fint...men mener man har lavet en fejl ved ikke at styrke midtbanen og særligt angrebet havde haft godt af noget ny energi
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ny træner on et ny system, hvor der også er en plan B som min. Men det sker ikke og SK er jo her og nu billig for NT. All about the money not the club...
- Likes 4
Comment
-
I min verden er Thorborg den eneste konstant de sidste mange nedtursår. Siden fyringen af Alm har min holdning været, at det er ligemeget, hvad træneren eller sportschefen hedder - vi kommer ingen vegne længere. OB som klub er mere end gået i stå. Vi bakker.
og ja, der er masser af skræmme eksempler, men der så sandelig også det modsatte.
Hvis vi bliver oppe er der ikke vores dygtighed, men de andres elendighed. Dem der mener superligaen kun skal være på 10 hold er tæt på at få ret. Sikke en forskel på top og bund.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægI min verden er Thorborg den eneste konstant de sidste mange nedtursår. Siden fyringen af Alm har min holdning været, at det er ligemeget, hvad træneren eller sportschefen hedder - vi kommer ingen vegne længere. OB som klub er mere end gået i stå. Vi bakker.
og ja, der er masser af skræmme eksempler, men der så sandelig også det modsatte.
Hvis vi bliver oppe er der ikke vores dygtighed, men de andres elendighed. Dem der mener superligaen kun skal være på 10 hold er tæt på at få ret. Sikke en forskel på top og bund.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvem i al verden skulle man kunne hive ind nu med 5 kampe igen?
Kan ikke se vi skulle skifte igen, man har spillet sin hånd med Krogh og de handler man lavede i vintervinduet. Myhra og Gomez - fint...men mener man har lavet en fejl ved ikke at styrke midtbanen og særligt angrebet havde haft godt af noget ny energi
derfor skal der en ind brandslukker ind. Glenn måske. Kort kontrakt.
- Likes 2
Comment
-
Kampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægKampen i dag var teknisk og taktisk noget af det ringeste fodbold jeg nogensinde har set i ligaen. Aflæg og afleveringer og løbemønstre (hvor var de?) ligner noget fra 2. Div. OB har ingen relevans i superligaen, hvis det her er hvad vil stille med. Thorborg skal smide ekstra 30-40 mil i projektet for at skabe noget der ligner et superligahold. Ellers må ved ned og spille hyggebold i 1. Div.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg er på streaming, men intet der !
Comment
Comment