Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hvidovre 28-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det var det. Mit håb er helt helt helt væk.

    Comment


      Krogh raus!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
        Nu vil jeg se en plan b og en som virker i 2 halveg. Hvis ikke det sker, så er min sidste tillid til SK og resten af træner teamet røget. Ved godt at materialet der er, at arbejde med kunne være bedre. Men altså det burde være langt bedre især imod bundproppen hjemme.
        SK kan åbenbart kun snakke. Under Alm tabte OB mange kampe på personlige fejl og holdet var meget delt op i forsvar og angreb men der var en ide med tingene.

        SK har muligvis ført spillerne tættere sammen på det personlige plan men har på ingen måder formået at lave et hold eller en spillestil. Det virker ikke som om der er en plan, taktik eller nogen form for løbemønstre og der er så famlende flytning rundt på pladser og skift af spillere så der ikke dannes relationer.

        SK er simpelthen ikke klar eller dygtig nok til at være cheftræner. Når parolen fra kamp til kamp er at man skal tage initiativ, afvente og se hvad modstanderne gør og komme med energi, være klar fra start og kamp efter kamp end ikke kan levere på det så bringer han intet ..

        0-2 ..

        Det må være slut med SK.
        Last edited by Plum; 28-04-2024, 14:44.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Slut

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            0-2. Det er forbi.
            Søren Krogh raus. Bjørn Weststrøm raus. OB RAUS

            Comment


              2-1 Ejdum...5 min plus det løse til at lave 2 mere

              Comment


                Ufatteligt. Myhra skal græde om at have skiftet til OB. Dukker op med kongeredninger men får ikke det mindste hjælp af medspillere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  slut...2-0 til hvidovre

                  Vi kommer til at spille 1 division næste sæson
                  Lugter af det. 50/50 fortsat.

                  Comment


                    Okaaaay Ejdum

                    Comment


                      Jaaaaaaaaaa.
                      Nu ved vi til mindst hvorfor Ejdum blev skiftet ind
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        SK kan åbenbart kun snakke. Under Alm tabte OB mange kampe på personlige fejl og holdet var meget delt op i forsvar og angreb men der var en ide med tingene.

                        SK har muligvis ført spillerne tættere sammen på det personlige plan men har på ingen måder formået at lave et hold eller en spillestil. Set virker ikke som om der er en plan, taktik eller nogen form for løbemønstre og der er så famlende flytning rundt på pladser og skift af spillere så der ikke dannes relationer.

                        SK er simpelthen ikke klar eller dygtig nok til at være cheftræner. Når parolen fra kamp til kamp er at man skal tage initiativ, afvente og se hvad modstanderne gør og komme med energi, være klar fra start og kamp efter kamp end ikke kan levere på det så bringer han intet ..

                        0-2 ..

                        Det må være slut med SK.
                        Helt enig. Hans opstilling til denne kamp og et hold der ikke klart ikke var sat ordentligt op siger også en del.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Lugter af det. 50/50 fortsat.
                          det er ikke den her kamp isoleret set der gør at jeg ikke tror på det længere. Man kan altid tabe en kamp, men hvornår skal vi vende det her? Jeg kan ikke se det her hold få en hjemmesejr hvis ikke i dag.

                          Nu kan man så sige at Hvidovre er så godt kørende at de måske begynder at lugte blod - måske kan tage nogle flere point fra Lyngby og Vejle - det er det der skal redde os. Vi er ikke stærke nok til selv at afgøre det. Holdet er hårdt ramt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det er ikke den her kamp isoleret set der gør at jeg ikke tror på det længere. Man kan altid tabe en kamp, men hvornår skal vi vende det her? Jeg kan ikke se det her hold få en hjemmesejr hvis ikke i dag.

                            Nu kan man så sige at Hvidovre er så godt kørende at de måske begynder at lugte blod - måske kan tage nogle flere point fra Lyngby og Vejle - det er det der skal redde os. Vi er ikke stærke nok til selv at afgøre det. Holdet er hårdt ramt.
                            Nu spiller vi jo bedst på udebane og har flest kampe på udebane. Endvidere har jeg ikke set nogle af de andre hold spille lige så elendigt som vi gjorde i første halvleg. Så mener forsat det er 50/50. Men med pil ned.

                            Comment


                              tæt på 2-2 men hvorfor skal vi så langt ud før vi begynder at spille med den intensitet?

                              Comment


                                Håber virkelig også at det var det sidste vi så til SK denne omgang..

                                Comment

                                Working...
                                X