Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-HIf, søndag d. 28. april kl. 14.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-HIf, søndag d. 28. april kl. 14.00.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ob-hvidovre-if

    Største fjende er OB selv .. bange for at det bliver sindssygt forkrampet …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ob-hvidovre-if

    Største fjende er OB selv .. bange for at det bliver sindssygt forkrampet …
    Tja… godt bud. Måske 1-1

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

      Tja… godt bud. Måske 1-1
      Hvem forestiller du dig dog skal score for os når vi ikke er specielt gode til at skabe chancer? Jeg forestiller mig mere en gentagelse af 0-2 blamagen mod samme modstander.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Vi vinder kampen, og I hørte det her først.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvem forestiller du dig dog skal score for os når vi ikke er specielt gode til at skabe chancer? Jeg forestiller mig mere en gentagelse af 0-2 blamagen mod samme modstander.
          Selvmål ;-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Hvem forestiller du dig dog skal score for os når vi ikke er specielt gode til at skabe chancer? Jeg forestiller mig mere en gentagelse af 0-2 blamagen mod samme modstander.
            Hvidovre har lukket mål ind i alle kampe i sæsonen... Hvis vi ser bort fra efterårets kamp i Odense

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvem forestiller du dig dog skal score for os når vi ikke er specielt gode til at skabe chancer? Jeg forestiller mig mere en gentagelse af 0-2 blamagen mod samme modstander.
              altså det ser da langt fra godt ud - men hvis det er tilgangen hvorfor så overhovedet spille kampen? Vi har ikke vundet hjemme endnu - så vi taber sikkert alligevel - så lad os da bare give Hvidovre de 3 point...

              Vi skal holde nullet så vi ikke SKAL op og score mange mål...men en enkelt pind skal være mulig at få i kassen for der skal 3 point på kontoen

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                altså det ser da langt fra godt ud - men hvis det er tilgangen hvorfor så overhovedet spille kampen? Vi har ikke vundet hjemme endnu - så vi taber sikkert alligevel - så lad os da bare give Hvidovre de 3 point...

                Vi skal holde nullet så vi ikke SKAL op og score mange mål...men en enkelt pind skal være mulig at få i kassen for der skal 3 point på kontoen
                Tror den tilgang fra manner skyldes alle sæsonens øvrige hjemmekampe. Hvis man ikke har nogen forventninger, bliver man ikke ligeså skuffet. (Men det gør man jo alligevel)
                Og manner er da om nogen en positiv stemme her på forum.

                Selvfølgelig har vi mulighed for at vinde. Simpelthen fordi vi er længder bedre end Hvidovre. I hvert spiller for spiller.
                Som hold er vi dog pt. ligaens dårligste. Måske sammen med Vejle.

                Alt kan ske i morgen, men med de tidligere kampe in mente er det oplagt at være lidt nervøs.

                Comment


                  #9
                  Vi tager den lange tur i morgen og vil gerne høre nogle fif til gode parkeringsmuligheder. Vi har før holdt ved de gratis pladser ved den gamle Fakta, men er de der stadig? Vi har 2 timers transport frem og tilbage, og vil gerne have noget easy accessable både før og efter kampen uden det ligger for langt væk.
                  Forslag modtages med kyshånd.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    altså det ser da langt fra godt ud - men hvis det er tilgangen hvorfor så overhovedet spille kampen? Vi har ikke vundet hjemme endnu - så vi taber sikkert alligevel - så lad os da bare give Hvidovre de 3 point...

                    Vi skal holde nullet så vi ikke SKAL op og score mange mål...men en enkelt pind skal være mulig at få i kassen for der skal 3 point på kontoen
                    Jeg håber selvf. på en sejr .. det siger sig selv, men det at holde nullet er en vanskelig sag for vores hold pt. Det er vel kun mod VB i Nørreskoven det projekt lykkedes p.gr.a. VBs manglende kvalitet på deres afslutninger, og vi har vel to eller flere mål imod i de fleste af de øvrige kampe efter vinterpausen. Så med det i tankerne skal vi da gerne præstere to eller flere scoringer inden vi kan gøre os forhåbninger om 3 point.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg håber selvf. på en sejr .. det siger sig selv, men det at holde nullet er en vanskelig sag for vores hold pt. Det er vel kun mod VB i Nørreskoven det projekt lykkedes p.gr.a. VBs manglende kvalitet på deres afslutninger, og vi har vel to eller flere mål imod i de fleste af de øvrige kampe efter vinterpausen. Så med det i tankerne skal vi da gerne præstere to eller flere scoringer inden vi kan gøre os forhåbninger om 3 point.
                      helt enig - alt ser svært ud lige pt...jeg ved ikke om jeg tror på sejr - omvendt kan jeg bare ikke forestille mig at OB ikke skal kunne slå Hvidovre hjemme, den sejr må og skal komme i hus.

                      Med en sejr tror jeg på vi selv vil være i stand til at redde os - vinder vi ikke i morgen så kommer det til at afhænge af de andre hold - og så kan jeg ikke se andet end vi ryger ned.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        helt enig - alt ser svært ud lige pt...jeg ved ikke om jeg tror på sejr - omvendt kan jeg bare ikke forestille mig at OB ikke skal kunne slå Hvidovre hjemme, den sejr må og skal komme i hus.

                        Med en sejr tror jeg på vi selv vil være i stand til at redde os - vinder vi ikke i morgen så kommer det til at afhænge af de andre hold - og så kan jeg ikke se andet end vi ryger ned.
                        Der er nu virkelig tid for hjemmebanesejren. Den kommer nu. Der er ligaens bundprop vi blamerede os allerede en gang mod, der sker ikke igen.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Man må håbe Hvidovre kommer og selv vil skabe fodbold kampen, er ikke tryg, hvis de står dybt og kører kontra.

                          Deres hurtige folk kan godt blive en trussel for vores svenske ven, Tobias Thomsen må også komme med stor selvtillid, scorede 2 mål i seneste superliga kamp, og 2 mål sidst Hvidovre var i Odense.

                          Ydermere har jeg svært ved, at se hvordan vi skaber chancer hvis Hvidovre står dybt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                            Man må håbe Hvidovre kommer og selv vil skabe fodbold kampen, er ikke tryg, hvis de står dybt og kører kontra.

                            Deres hurtige folk kan godt blive en trussel for vores svenske ven, Tobias Thomsen må også komme med stor selvtillid, scorede 2 mål i seneste superliga kamp, og 2 mål sidst Hvidovre var i Odense.

                            Ydermere har jeg svært ved, at se hvordan vi skaber chancer hvis Hvidovre står dybt.
                            Vejle viste vejen sidst i kampen imod Hvidovre. Fyld feltet op og de virker totalt shaky. Vejle blev først for alvor en trussel i den kamp, da de lagde primitive bolde frem på et par store folk. Det skal vi også turde og jeg forstår ikke, hvorfor vi egentlig er kommet væk fra det. Vi var så gode til det i vores bedste præstation i sæsonen, imod Vejle på udebane. 8'eren og modsatte back kom i feltet sammen med angriberne. e
                            En scoring lurede stort set i ethvert angreb, især i 1. Halveg. Siden er vi gået mere over i noget Alm-bold, hvor vi helst skal kombinerer os igennem centralt i banen, en manøvre der kaster en masse farlige blodtab og omstillinger af sig.

                            Comment


                              #15
                              Dagens FS/SFgår med 3-4-3-opstilling

                              ........................Viljar
                              ......Slots.......Helander....Mouridsen
                              Owuso....Köhler.......Rami.............Nico
                              ....Deedson........Bashkim.....Fenger

                              Charly
                              Trybull m.fl.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X