Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 19-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja. Men ingen bebrejdelse herfra og han er nu offensivspiller og der sidder det ja lidt i kroppen at holde bolden varnt om at arbejde med end at spille "sikkerhed".
Og faktisk var det forsvaret som fejlede igen. Et f*cking indkast og ingen ordentlig opdækning. Der mangler organisation og struktur defensivt og der koster igen og igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægdet var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
at bunden så er gået HELT ud af holdet siden fatter jeg ikke...men det er den
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Han er helt klart faldet i niveau - intet under, når hans makkere Helander og Mouritsen sætter et dårligt eksempel..
Comment
-
Realistisk set var det et heldigt point vi fik. Kampen kunne allerede have være lukket efter første halvleg hvis Randers ville have været lidt skarpere med at udnytte deres chancer.
Anden halvleg blev bedre uden at blive god.
Alligevel føles det skuffende ikke at have taget de tre point efter at have været foran to gange og få en scoring ind i overtid.
Tre point ville have været så vigtigt. Ikke kun for at holde Vejle og Lyngby væk og i bedste fald slå et hul til en eller begge men også for selvtilliden. Og så bliver Hvidovre hjemme næste uge en gyserkamp, den absolute must win.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægRealistisk set var det et heldigt point vi fik. Kampen kunne allerede have være lukket efter første halvleg hvis Randers ville have været lidt skarpere med at udnytte deres chancer.
Anden halvleg blev bedre uden at blive god.
Alligevel føles det skuffende ikke at have taget de tre point efter at have været foran to gange og få en scoring ind i overtid.
Tre point ville have været så vigtigt. Ikke kun for at holde Vejle og Lyngby væk og i bedste fald slå et hul til en eller begge men også for selvtilliden. Og så bliver Hvidovre hjemme næste uge en gyserkamp, den absolute must win.
Omvendt - vinder vi ikke i næste runde så tror jeg godt jeg vil kalde den og sige det hedder 1 division efter sommer...
- Likes 2
Comment
-
Man skulle være chokeret over at se klubbens ejer stå smile smørret over hele fem øren, efter man har smidt en føring overstyr….men intet overrasker mig længere ved den mand..
Man må gerne overveje til næste kamp helt at starte/udtage Helander til holdet, den manden er ikke den stribet trøje værd
- Likes 1
Comment
-
Synes stadig man så glimt af Rami og Kadriis gode sammenspil, de lider bare af ikke at have flere spillere at linke op med.
Hvordan vil vi spille? Kontra, boldbesiddelse eller noget andet? Det virker ikke som om spillerne eller trænerne ved det.
Ville ønske vi droppede den 5-back kæde og så begyndte at fokusere på at spille bold
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
en sejr mod Hvidovre vil være så vigtig - mentalt vil det kunne give et kæmpe boost. De næste 3 runder; Hvidovre (H), Vejle (U) og Lyngby (H) - med en sejr over Hvidovre så tror jeg pludselig på 7-9 point i de 3 kampe.
Omvendt - vinder vi ikke i næste runde så tror jeg godt jeg vil kalde den og sige det hedder 1 division efter sommer...Last edited by andlox; 19-04-2024, 20:58."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægdet var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægSynes stadig man så glimt af Rami og Kadriis gode sammenspil, de lider bare af ikke at have flere spillere at linke op med.
Hvordan vil vi spille? Kontra, boldbesiddelse eller noget andet? Det virker ikke som om spillerne eller trænerne ved det.
Ville ønske vi droppede den 5-back kæde og så begyndte at fokusere på at spille bold
- Likes 1
Comment
Comment