Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Det er jo en farce at klubbens ejer, som vi får at vide er passioneret OB-fan, er upåvirket efter at vi har smidt en (ufortjent, indrømmet) føring over styr i de døende minutter. Forstår han overhovedet situationens alvor?
    Jeg tænkte det samme som dig. Jeg kan selvfølgelig overanalysere de få sekunder, men jeg var ved at selvantænde da jeg så ham stå og grine mens jeg selv sad med et helt tomt blik fordi vi lige havde smidt to livsvigtige point.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja. Men ingen bebrejdelse herfra og han er nu offensivspiller og der sidder det ja lidt i kroppen at holde bolden varnt om at arbejde med end at spille "sikkerhed".
      Og faktisk var det forsvaret som fejlede igen. Et f*cking indkast og ingen ordentlig opdækning. Der mangler organisation og struktur defensivt og der koster igen og igen.
      Sandt. Han burde være blevet skiftet ud med Grubbe eller Aske til sidst (hvis udskiftninger i halvlegen ikke tæller som et af de tre spilstop?)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        det var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
        ja nu - men før slutspillet var vi ret godt med - spillede godt mod viborg, kæmpede godt imod agf og var fint med i kampen mod fck...

        at bunden så er gået HELT ud af holdet siden fatter jeg ikke...men det er den

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

          Han er helt klart faldet i niveau - intet under, når hans makkere Helander og Mouritsen sætter et dårligt eksempel..
          håber de overvejer at ændre formation - der skal noget mere rugbrød på den midtbane så de kan tage presset af forsvaret...randers løb jo over os som det passede dem

          Comment


            Realistisk set var det et heldigt point vi fik. Kampen kunne allerede have være lukket efter første halvleg hvis Randers ville have været lidt skarpere med at udnytte deres chancer.
            Anden halvleg blev bedre uden at blive god.
            Alligevel føles det skuffende ikke at have taget de tre point efter at have været foran to gange og få en scoring ind i overtid.
            Tre point ville have været så vigtigt. Ikke kun for at holde Vejle og Lyngby væk og i bedste fald slå et hul til en eller begge men også for selvtilliden. Og så bliver Hvidovre hjemme næste uge en gyserkamp, den absolute must win.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Realistisk set var det et heldigt point vi fik. Kampen kunne allerede have være lukket efter første halvleg hvis Randers ville have været lidt skarpere med at udnytte deres chancer.
              Anden halvleg blev bedre uden at blive god.
              Alligevel føles det skuffende ikke at have taget de tre point efter at have været foran to gange og få en scoring ind i overtid.
              Tre point ville have været så vigtigt. Ikke kun for at holde Vejle og Lyngby væk og i bedste fald slå et hul til en eller begge men også for selvtilliden. Og så bliver Hvidovre hjemme næste uge en gyserkamp, den absolute must win.
              en sejr mod Hvidovre vil være så vigtig - mentalt vil det kunne give et kæmpe boost. De næste 3 runder; Hvidovre (H), Vejle (U) og Lyngby (H) - med en sejr over Hvidovre så tror jeg pludselig på 7-9 point i de 3 kampe.

              Omvendt - vinder vi ikke i næste runde så tror jeg godt jeg vil kalde den og sige det hedder 1 division efter sommer...

              Comment


                Man skulle være chokeret over at se klubbens ejer stå smile smørret over hele fem øren, efter man har smidt en føring overstyr….men intet overrasker mig længere ved den mand..

                Man må gerne overveje til næste kamp helt at starte/udtage Helander til holdet, den manden er ikke den stribet trøje værd

                Comment


                  Elendigt igen, videre til mere af det samme.

                  Halvdelen af holdet er nok væk til sommer, og den anden halvdel har udløb næste år.
                  Ingen perspektiver, ingen gejst, intet ansvar, ingen plan.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Shhhhht, tag ikke den lille glæde fra mig at vi overhovedet var i stand at score, tak.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Kåret som kampens flop i BT ..
                      Det undrer mig ikke. Helander var nu mindst lige så ringe eller værre. Og han har 30 år ekstra rutine (ca. )

                      Comment


                        Synes stadig man så glimt af Rami og Kadriis gode sammenspil, de lider bare af ikke at have flere spillere at linke op med.

                        Hvordan vil vi spille? Kontra, boldbesiddelse eller noget andet? Det virker ikke som om spillerne eller trænerne ved det.

                        Ville ønske vi droppede den 5-back kæde og så begyndte at fokusere på at spille bold

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          en sejr mod Hvidovre vil være så vigtig - mentalt vil det kunne give et kæmpe boost. De næste 3 runder; Hvidovre (H), Vejle (U) og Lyngby (H) - med en sejr over Hvidovre så tror jeg pludselig på 7-9 point i de 3 kampe.

                          Omvendt - vinder vi ikke i næste runde så tror jeg godt jeg vil kalde den og sige det hedder 1 division efter sommer...
                          Ser det på samme måde. Og vi er helt isikker kke de eneste. Håber kun at spillere forkramper ikke fuldstændig men de ved vel godt at det er kampen ned den betydning.
                          Last edited by andlox; 19-04-2024, 20:58.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            det var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
                            Stort set alle spillere der har vist kvalitet tidligere i sæsonen er jo blevet ringere under Krogh. Slotsager, Deedson, Helander, Trybull, Kadrii. Det er vanvittigt. Krogh har simpelthen ikke format til at være cheftræner i OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Synes stadig man så glimt af Rami og Kadriis gode sammenspil, de lider bare af ikke at have flere spillere at linke op med.

                              Hvordan vil vi spille? Kontra, boldbesiddelse eller noget andet? Det virker ikke som om spillerne eller trænerne ved det.

                              Ville ønske vi droppede den 5-back kæde og så begyndte at fokusere på at spille bold
                              Krogh og Hjortebjerg vil gerne spille Nordsjælland-fodbold med høj boldbesiddelse og masser af kombinationer, de er bare ikke dygtige nok til at træne det, hvorfor det heller ikke er dem der fik forfremmelserne i FC Nordsjælland.

                              Comment


                                Vi skal selvfølgelig være glade for 1 point, men det er sgu lidt bittert at vi ikke får stjålet de 3.
                                Vores kampe bærer tydelig præg af at vi mangler selvtillid og at vi er bange for at tabe.

                                Comment

                                Working...
                                X