Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 19-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægMan forstår efterhånden hvorfor Anderlecht ikke ville give mere end 1 mio for Helander
Ville bytte ham med Ivan med det samme"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Max har desværre bare heller ikke det tekniske niveau til suppen. Vi SKAL have Don ind i anden halvleg i stedet for Luca eller Max. Så håber jeg bare ikke Søren sætter Bashkim ind i midten...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet er udtryk som nogen forstår og nogen misforstår.
- Likes 3
Comment
-
Det er en mærkelig halvleg. Det virker næsten som om at Randers spiller i overtal på det meste af banen. Specielt i vores opbyggende spil fra forsvarssiden sidder Randers pres godt og vi formår ikke at udnytte at de presser med 6 mand og få spillet den igennem ved at vende spillet. I stedet for sparker vi langt og mister oftest 2. bolden. Det virker også til i vores eget pres at vores midtbane står får langt fra vores forsvarslinie, fordi de er 2 til at presse efter at Randers spiller igennem angribernes pres. Jeg tror jeg ville have en bedre følelse med en 4-4-2.
- Likes 3
Comment
Comment