Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    det blev ikke til 3 grimme point....kun et enkelt - men det var også grimt. Randers KLART bedst - og vildt nok at vi får scoret 2 mål i en kamp hvor vi ikke skaber det helt store.

    Tydeligt at se hvem der er ramt på selvtilliden - SÅ dårlige spillere har vi ikke - og SÅ gode spillere har Randers heller ikke. De spiller godt som hold og ved hvad de vil - og har selvtillid...alt det vi mangler.

    Det er usikkert at se til og vi laver for mange personlige fejl - og så mangler vi at dem der har været profiler levere - Don D er jo helt væk - Charly ser vi intet til. En skam Fenger skulle ned på wingbacken....det var vel alt i alt et lille step op ifht sidste kamp....men heller ikke mere da

    Comment


      Så prøver de at ligge nr.11 søndag

      Comment


        Enormt frustrerende at smide det til sidst. Men det havde dog også været et mindre tyveri hvis vi havde vundet. Vi skaber jo praktisk talt ikke en eneste åben chance. Det er bare ikke godt nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

          famous last words.... vi er på hjemme bane... syntes vi har hørt den sang før og uhm håber.
          den frygter jeg sgu også - men vinder vi ikke den kamp - så tror jeg ikke længere på overlevelse. Den SKAL vindes

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Enormt frustrerende at smide det til sidst. Men det havde dog også været et mindre tyveri hvis vi havde vundet. Vi skaber jo praktisk talt ikke en eneste åben chance. Det er bare ikke godt nok
            havde levet fint med det tyveri....men ja ingen tvivl om hvem der var bedst - desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Fint at se at vi stadig er i stand at score men frustrerende at se en gang mere at vi ikke kan forsvare.
              Vi scorer 2 mål uden at skabe en eneste chance. Så der er godt nok ikke garanti for mange mål. Uha. Det er vildt at vi ikke kan spille os til noget. Dybt bekymrende.

              Comment


                det var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  det var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
                  Enig. Han er på nedadgående kurve. Decideret Dårlig i store dele af kampen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                    Du skulle bare have losset den væk, Max...
                    Ja. Men ingen bebrejdelse herfra og han er nu offensivspiller og der sidder det ja lidt i kroppen at holde bolden varnt om at arbejde med end at spille "sikkerhed".
                    Og faktisk var det forsvaret som fejlede igen. Et f*cking indkast og ingen ordentlig opdækning. Der mangler organisation og struktur defensivt og der koster igen og igen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Så blev Fenger da lige savet over af Tøfting.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                        Undskyld mig, men hvorfor fanden står Niels Thorborg og smiler/griner på sidelinjen da kampen bliver fløjtet af??
                        Det er jo en farce at klubbens ejer, som vi får at vide er passioneret OB-fan, er upåvirket efter at vi har smidt en (ufortjent, indrømmet) føring over styr i de døende minutter. Forstår han overhovedet situationens alvor?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Ja. Men ingen bebrejdelse herfra og han er nu offensivspiller og der sidder det ja lidt i kroppen at holde bolden varnt om at arbejde med end at spille "sikkerhed".
                          Og faktisk var det forsvaret som fejlede igen. Et f*cking indkast og ingen ordentlig opdækning. Der mangler organisation og struktur defensivt og der koster igen og igen.
                          Og hvorfor kaster vores defensive spillere sig hele tiden i de dueller i feltet. Bliv nu stående og gener modstanderen. Der bliver næsten aldrig dømt frispark i de fysiske dueller.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Vi scorer 2 mål uden at skabe en eneste chance. Så der er godt nok ikke garanti for mange mål. Uha. Det er vildt at vi ikke kan spille os til noget. Dybt bekymrende.
                            Shhhhht, tag ikke den lille glæde fra mig at vi overhovedet var i stand at score, tak.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              det var fandme ringe fodbold. Der er kæmpe forskel på kampene i top 6 og dem i bund 6. Nu må vi håbe at OB kan slæbe sig gennem sæsonen, og så SKAL der simpelthen ske noget. Og så synes jeg at Slotsager skal skydes afsted mens man kan få noget for ham. Jeg er ikke imponeret over ham på det seneste
                              Han er helt klart faldet i niveau - intet under, når hans makkere Helander og Mouritsen sætter et dårligt eksempel..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Enig. Han er på nedadgående kurve. Decideret Dårlig i store dele af kampen.
                                Kåret som kampens flop i BT ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X