Troldmanden <3

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse

X
- 

Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg synes det er en mærkelig ude af position opstilling vi kører. Er Fenger wingback??
Comment
 - 

De kunne vel bare køre 4-4-2 med Mouritsen på venstre og Deedsom og Charly på kanten med Fenger og Bashkim på toppen.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?
- Likes 1

Comment
 - 

Tja delvis enig, men Fenger er en løbemaskine og det har vi også brug for.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?
- Likes 2

Comment

Comment