Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Troldmanden <3

    Comment


      Sådan

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
        Vi må helst ikke komme bagud, for er godt nok svært at se os lave to mål, ja faktisk bare et mål. Synes virkelig det er svært at se hvad ideen er rent offensivt. Find Rami og håb han kan noget er mit bedste bud hehe.
        Taktikken virkede :p

        Comment


          Ja for helvede!!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            JAAAAAAAAAAAAAAAAAA RAMI!!!!! Individuel KLASSE

            Comment


              Smukt mål og nu går det bedre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Jeg synes det er en mærkelig ude af position opstilling vi kører. Er Fenger wingback??
                Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                  Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?
                  De kunne vel bare køre 4-4-2 med Mouritsen på venstre og Deedsom og Charly på kanten med Fenger og Bashkim på toppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Det med at spille spillere ude af position havde jeg håbet var fortid i OB. Håber ikke at det kommer til at koste, men en frontangriber på wingback...kunne vi ikke skifte Aske ind snart og rykke Mickelson over mod højre?
                    Tja delvis enig, men Fenger er en løbemaskine og det har vi også brug for.

                    Comment


                      Skidt indhop af Hornemann indtil videre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Tja delvis enig, men Fenger er en løbemaskine og det har vi også brug for.
                        Enig. Synes ikke det er helt skeløjet at lægge ham derud

                        Comment


                          Fuck

                          Comment


                            fuck...så glippede forsvarsfælden

                            Comment


                              Flot Mouritsen

                              Comment


                                rami og slots med flere dårlige afleveringer og clearinger de sidste 5 min....vi er presset helt tilbage....1-1

                                Comment

                                Working...
                                X