Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 19-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    OB klart bedre med efter den lille pause de fik da Köhler blev sparket i hovedet. Ved ikke hvad de ændrede men momentum har ændret lidt, Al hajj steppede også op efter den situation - uden at vi for alvor er blevet farlige.

    Luca - jeg forstår desværre godt hvorfor vi ikke har set mere til ham...og forstår mindre og mindre at man forlængede med ham.

    0 - 0 og det kan vi da vidst være klart mest tilfredse med - 3 point er stadig mulige - ved bare ikke hvor målene skal komme fra...Luca ud - Fenger ind centralt og Don D på kant?

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Det er en mærkelig halvleg. Det virker næsten som om at Randers spiller i overtal på det meste af banen. Specielt i vores opbyggende spil fra forsvarssiden sidder Randers pres godt og vi formår ikke at udnytte at de presser med 6 mand og få spillet den igennem ved at vende spillet. I stedet for sparker vi langt og mister oftest 2. bolden. Det virker også til i vores eget pres at vores midtbane står får langt fra vores forsvarslinie, fordi de er 2 til at presse efter at Randers spiller igennem angribernes pres. Jeg tror jeg ville have en bedre følelse med en 4-4-2.
      Jeg kan godt være bekymret for, at vi ikke kan stå distancen endnu en halvleg, hvis det fortsætter sådan her. Min tiltro til at SK kan vende kampen med et indgreb af en art, er desværre ret lav.

      Comment


        #63
        Generelt ikke så forfærdeligt som frygtet. Randers har været lidt afventende, hvilket man egentlig godt forstår, når de har så hurtige folk oppe foran. De har det bedst med, at vi kommer lidt frem, så de kan bryde og sende deres raketter frem. Vi har fået nogle ok angreb, der typisk desværre bare ender med den afgørende aflevering er uden kvalitet. Ja, vi har været hamrende heldige med ikke at være bagud, men havde frygtet at Randers bare kom buldrende og trykkede os flade.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          Til Lucas forsvar, så for han jo intet at arbejde med..
          Han bliver slet ikke sat op…. OB er så ringe på indlægsspillet det er skræmmende
          Men han løber jo ikke de rigtige steder hen. Det er det jeg mener er hans fundamentale udfordring.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvordan det?
            Måske tænker Bobolarsen på Minteh-salget? Var det ikke 10 mio. euro og årsagen til sorte tal? (og en sort sæson...og en stadigt sortere fremtid for klubben)

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

              Måske tænker Bobolarsen på Minteh-salget? Var det ikke 10 mio. euro og årsagen til sorte tal? (og en sort sæson...og en stadigt sortere fremtid for klubben)
              Måske, men var det Bjørn som fandt Minteh?
              Tror selv med Uffe Elbæk som sportsdirektør så var Minteh blevet solgt.
              ingen kender vel den reelle pris, og ej heller hvilke klausuler der skal opfyldes før vi når op på 10 mill euro. Der er ikke kommet 10 mill i kassen her og nu.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Forsvaret bliver altså også solgt af en tynd midtbane: de kommer m fart, kombinerer igennem, og så er forsvarerne på bagkant
                Enig, Randers vader igennem. Tag Luca ud da han er helt væk og sæt Trybull ind centralt så vi kan lukke bedre af på deres mellemrumsspil.

                Comment


                  #68
                  Jeg håber, Kohler bliver skiftet med Manneh. Han er et stensikkert rødt kort. Overtændt og frustreret.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                    Jeg kan godt være bekymret for, at vi ikke kan stå distancen endnu en halvleg, hvis det fortsætter sådan her. Min tiltro til at SK kan vende kampen med et indgreb af en art, er desværre ret lav.
                    Ja og specielt de første 10-15 min. Tænker Randers kommer med flyvende ud til 2. halveg.

                    Comment


                      #70
                      Vi burde vel have været bagud med to efter 15 min. Slotsager og Helander spillede katastrofalt de første 30 min. RFC fik igen og igen lov til at spille dybt mellem Helander og denne den forsvarsspiller og hvorfor markerer slots ikke på Coloubalis indlæg? Det forsvar er pivringe til at markere en direkte n
                      modstander. Nå. Vi må håbe på 0-0. Vi får i hvert fald ikke scoret. Vi skaber INTET.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                        Jeg håber, Kohler bliver skiftet med Manneh. Han er et stensikkert rødt kort. Overtændt og frustreret.
                        bliver svært - manneh er da ikke på bænken

                        Comment


                          #72
                          Tænker det godt kan blive den grimme 1-0 sejr der var ønskescenarie før kampen.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Men han løber jo ikke de rigtige steder hen. Det er det jeg mener er hans fundamentale udfordring.
                            Et af mine store problemer med ham er hans afspil. Du kan ikke lægge bolden op på ham og forvente at han lægger den af til en medspiller, hverken på jorden eller i luften.
                            I starten af halvlegen fik han en høj bold at arbejde med. Han var slet ikke presset i ryggen, men formåede alligevel at løbe ind under bolden, så den bare røg hen til en Randers forsvarer.
                            Det går bare ikke at han er en fin afslutter og så ikke kan noget som helst andet

                            Comment


                              #74
                              Jeg har ikke set 1.halvleg men kun læst med herinde og det bliver man ikke ligefrem optimistisk ift. 2.halvleg af
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                                Vi må helst ikke komme bagud, for er godt nok svært at se os lave to mål, ja faktisk bare et mål. Synes virkelig det er svært at se hvad ideen er rent offensivt. Find Rami og håb han kan noget er mit bedste bud hehe.
                                Intet har ændret sig, bortset fra at før var det Jebali. Og så alligevel - Jebali er en hylde over.

                                Comment

                                Working...
                                X