Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC - OB, Fredag d. 19. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Et mål i seneste fire kampe?
    Ja, det er virkelig sløvt, men det er da de manglende vellykkede offensive aktioner, der er problemet. Vi har jo ikke chancer eller afslutninger nok.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

      Ja, det er virkelig sløvt, men det er da de manglende vellykkede offensive aktioner, der er problemet. Vi har jo ikke chancer eller afslutninger nok.
      Præcis, jeg føler slet ikke vi kommer frem til nok chancer og dermed kan vi ikke forvente flere mål.
      I kampen mod Viborg(og Vejle) kommer vi jo nærmest ikke frem til noget som helst... Mickelsons mål er jo reelt ikke en oplagt chance.

      Comment


        #18
        Vi snakkede med Max Fenger om kampen mod Randers efter dagens træning på stadion.

        Fenger: Vi skal ud og jagte nogle sejre - OBstruktion

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

          Præcis, jeg føler slet ikke vi kommer frem til nok chancer og dermed kan vi ikke forvente flere mål.
          I kampen mod Viborg(og Vejle) kommer vi jo nærmest ikke frem til noget som helst... Mickelsons mål er jo reelt ikke en oplagt chance.
          Syntes at jeg har hørt at de havde set videoer af keeperen der åbenbart har for vane at komme for langt ud i den situation så det var helt bevidst at skyde der?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Odds 1.80 på Randers. Sæt en månedsløn på det.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Odds 1.80 på Randers. Sæt en månedsløn på det.
              Kunne fristes til det, men vi er så ustabile at det også kan blive X og 2, så sæt ikke hele månedslønnen ;-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                Præcis, jeg føler slet ikke vi kommer frem til nok chancer og dermed kan vi ikke forvente flere mål.
                I kampen mod Viborg(og Vejle) kommer vi jo nærmest ikke frem til noget som helst... Mickelsons mål er jo reelt ikke en oplagt chance.
                Det er bare en situation, hvor vi endelig har fyldt feltet op. Det har været en af de ting SK har italesat lige siden han trådte til, men vi slet ikke har ført ud i livet i det her slutspil. Det skal vi turde meget mere, hvis vi skal blive farlige. Som Dahlslykke er inde på i ugens indlæg, så er Rami og Deedson, der har det ekstraordinære i sig læst. Derfor skal vi forsøge at spille lidt mere simpelt ved at skabe overtal på kanterne og bringe folk i feltet. 8'erne og modsatte wingback skal med, og så skal vi have Luca ind igen eller have Fenger helt på toppen, så vi har noget tyngde derinde.

                Comment


                  #23
                  FS/SF gætter på

                  .................Viljar
                  ....Slots.....Helander... Gomez
                  Max.......Sven......Rami......Mouridsen
                  ......Charly...Luca.......Bashkim

                  SFÅ meldte i går Gomez tvivlsom, og at Bashkim overtager hvervet som anfører
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS/SF gætter på

                    .................Viljar
                    ....Slots.....Helander... Gomez
                    Max.......Sven......Rami......Mouridsen
                    ......Charly...Luca.......Bashkim

                    SFÅ meldte i går Gomez tvivlsom, og at Bashkim overtager hvervet som anfører
                    Frisk opstilling synes jeg. Luca, ja tak. Lad ham få nogle kampe.

                    Charly for Don D, hmm ja ok, don D har ikke imponeret på det sidste.

                    Max på højre wingback, ja hvorfor ikke, løbepensum er der, og Owusu har heller ikke imponeret

                    Lad os håbe på mirakler.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Frisk opstilling synes jeg. Luca, ja tak. Lad ham få nogle kampe.

                      Charly for Don D, hmm ja ok, don D har ikke imponeret på det sidste.

                      Max på højre wingback, ja hvorfor ikke, løbepensum er der, og Owusu har heller ikke imponeret

                      Lad os håbe på mirakler.
                      Det forstår jeg simpelthen ikke - Owusu er en af de få med højt niveau - og vi trænger til stabilitet ikke flere eksperimenter i denne situation - den håber jeg virkelig ikke bliver aktuelt - Jeg ser hellere Max sammen med Kadri og Luca i front - så har vi da et pres fra 2 - Luca og Charlie vil give en motorvej for Randers.

                      Comment


                        #26
                        Owusos indsats i kampen mod Viborg var da under alt kritik, det var så meget en der ikke kæmpede for klubben. Det blev understreget meget fint i en duel i Viborgsfelt hvor han dukker/trækker sig på et indlæg. Hvor han skulle være komme ind med fuld skrue. Han gør et fint og laver ikke mange fejl, men han gør fandme heller ikke det ekstra eller giver sig selv i duellerne.

                        Om Max er den rigtige løsning derude ved jeg ikke, men man får fandme et løbepensum og en vilje derude, hvis de så kan smide nogle indlæg ind til ham og Luca, så kunne det godt virke.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                          Det forstår jeg simpelthen ikke - Owusu er en af de få med højt niveau - og vi trænger til stabilitet ikke flere eksperimenter i denne situation - den håber jeg virkelig ikke bliver aktuelt - Jeg ser hellere Max sammen med Kadri og Luca i front - så har vi da et pres fra 2 - Luca og Charlie vil give en motorvej for Randers.
                          Owusu bringer absolut intet, og det har han ikke gjort meget længe.
                          Han har, af en eller anden årsag, en stjerne blandt mange herinde, men jeg ser ham som en alibispiller, der ikke er bedre end så mange andre.
                          Måske en back i en 4-back kæde passer ham bedre.

                          Comment


                            #28
                            Bashkim anfører i aften:
                            https://ob.dk/nyheder/2024/april/bas...-aftenens-kamp
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Owusu bringer absolut intet, og det har han ikke gjort meget længe.
                              Han har, af en eller anden årsag, en stjerne blandt mange herinde, men jeg ser ham som en alibispiller, der ikke er bedre end så mange andre.
                              Måske en back i en 4-back kæde passer ham bedre.
                              Jeg synes han har vist sig at have et fint topniveau. Han var startede foråret stærkt, som en back, der på moderne vis kunne trække ind centralt og finde de rum, der bliver efterladt. Så blev han skadet og siden har han slet ikke fundet sine fødder.
                              Man kunne fristes til at tro han er bange for at den springer igen. Omvendt synes jeg heller ikke han trådte i karakter, da vi havde den værste krise i efteråret. Han er lidt for påvirket af holdets generelle tilstand og derfor er det i mine øjne rigtig set at han må en tur på bænken. BP gjorde det fint især offensivt derude, da han vikarierede, så det tror jeg også på Fenger med sit løbepensum kan gøre.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Owusu bringer absolut intet, og det har han ikke gjort meget længe.
                                Han har, af en eller anden årsag, en stjerne blandt mange herinde, men jeg ser ham som en alibispiller, der ikke er bedre end så mange andre.
                                Måske en back i en 4-back kæde passer ham bedre.
                                OBs fans - og det gælder nok for mange danske klubber - har en sær betagethed af udenlandske spillere, mens danske spillere, særligt af egen avl, nærmest starter i minus.

                                Owusu bringer intet, han er helt igennem middelmådig. Som stort set alle de andre lejesvende, vi har hentet. Fodnoter og ligegyldigheder. De to tyskere har noget, alle andre - også Rami - så jeg hellere vores egne unge i stedet for. Lad os være lidt drastiske!

                                Comment

                                Working...
                                X