Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC - OB, Fredag d. 19. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt RFC - OB, Fredag d. 19. april kl. 19.00

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-ramt-mentalt

    Det er der vel ikke så meget at komme uden om.

    Gode på udebane men sidste kamp endte 0-0 på våd bane.

    Vejle møder Hvidovre og det er ikke urealistisk at de henter 3 point hvilket vil føre dem op foran OB hvis OB taber eller spiller uafgjort da Vejle har en bedre målscore.
    Kun sejr tæller eller man skal hænge sin har på Viborg mod Lyngby.

    Det bliver vel:
    Myhra
    Slotsager. Helander. Gomez.
    Owusu. Sven. Haji. Mickelson.
    DonD. Kadrii. Fenger.

    Hvilket vel er stærkeste opstilling …

    Så det kommer an på indstilling og kampgejst .. kan man noget, vil man noget, tør man noget ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg synes stadig Kadriis bedste kamp her i foråret var den hvor han ikke var front angriber. I kampen mod Viborg ude var der meget dynamik og spil.

    Jeg ville klart bytte Kadrri og Max, da Kadrii er en bedre boldspiller end Max.

    Comment


      #3
      Kunne godt tænke mig at se noget "nyt", da vi simpelthen kommer frem til for få chancer.

      Myhra

      Owusu Slotsager Gomez Mickelson

      Don D. Rami Sven K. Charly

      Kadrii Max

      Comment


        #4
        Uha allerede kampdag igen i morgen
        Jeg tror vi skal håbe rigtig meget på Viborg og Hvidovre.

        Jeg håber på en smule fornyelse, giv Luca chancen i front. Han har nogle kompetencer de andre ikke har, og har vel næppe fået en reel chance.

        Manneh og Aske kunne også være fine at få i spil, de har tidligere begge gjort det godt.
        Og stort set alle fra de seneste par start11 har vel fortjent en tur på bænken.

        Jeg beder til alle guder jeg kan komme i tanker om

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Uha allerede kampdag igen i morgen
          Jeg tror vi skal håbe rigtig meget på Viborg og Hvidovre.

          Jeg håber på en smule fornyelse, giv Luca chancen i front. Han har nogle kompetencer de andre ikke har, og har vel næppe fået en reel chance.

          Manneh og Aske kunne også være fine at få i spil, de har tidligere begge gjort det godt.
          Og stort set alle fra de seneste par start11 har vel fortjent en tur på bænken.

          Jeg beder til alle guder jeg kan komme i tanker om
          Men er det det rigtige tidspunkt at rotere rundt igen og flytte pladser .. det virker også desperat ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Men er det det rigtige tidspunkt at rotere rundt igen og flytte pladser .. det virker også desperat ..
            Man kan vel argumentere for at situationen er desperat...

            Jeg har i hvert fald længe undret mig over, at det, man brugte hele opstarten på at arbejde med offensivt (og som virkede til at fungere helt ok), med Luca som 9'er samt Bashkim og Don D på kanterne, skulle skrottes fuldstændig efter halvanden kamp (hvoraf den første gav 2 mål og en sejr) og at Luca skulle syltes derfra. Jeg så i hvert fald gerne, at man prøvede det igen, da Bashkim så bedre ud end på kanten end han har gjort før eller siden, mens Luca rent faktisk kan afslutte. Om det så er Fenger eller Don D, der står først for til den sidste kantplads gør ikke mig så meget (og den, der starter ude, vil være fin at have som mulighed fra bænken sammen med Charly).

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Man kan vel argumentere for at situationen er desperat...

              Jeg har i hvert fald længe undret mig over, at det, man brugte hele opstarten på at arbejde med offensivt (og som virkede til at fungere helt ok), med Luca som 9'er samt Bashkim og Don D på kanterne, skulle skrottes fuldstændig efter halvanden kamp (hvoraf den første gav 2 mål og en sejr) og at Luca skulle syltes derfra. Jeg så i hvert fald gerne, at man prøvede det igen, da Bashkim så bedre ud end på kanten end han har gjort før eller siden, mens Luca rent faktisk kan afslutte. Om det så er Fenger eller Don D, der står først for til den sidste kantplads gør ikke mig så meget (og den, der starter ude, vil være fin at have som mulighed fra bænken sammen med Charly).
              Ikke uenig men Luca startede vel fordi at Fenger var skadet .. det var mere at gå i gange med 442 frem for 343 osv.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Men er det det rigtige tidspunkt at rotere rundt igen og flytte pladser .. det virker også desperat ..
                Det kør jo ikke ligefrem skidegodt, desperation eller ej...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-ramt-mentalt

                  Det er der vel ikke så meget at komme uden om.

                  Gode på udebane men sidste kamp endte 0-0 på våd bane.

                  Vejle møder Hvidovre og det er ikke urealistisk at de henter 3 point hvilket vil føre dem op foran OB hvis OB taber eller spiller uafgjort da Vejle har en bedre målscore.
                  Kun sejr tæller eller man skal hænge sin har på Viborg mod Lyngby.

                  Det bliver vel:
                  Myhra
                  Slotsager. Helander. Gomez.
                  Owusu. Sven. Haji. Mickelson.
                  DonD. Kadrii. Fenger.

                  Hvilket vel er stærkeste opstilling …

                  Så det kommer an på indstilling og kampgejst .. kan man noget, vil man noget, tør man noget ..
                  det vil selvfølgelig klart være bedst slet ikke at komme under stregen. Men det er SÅ tæt og det hold der møder Hvidovre har bare rigtigt gode chancer for 3 point. Så tror det kommer til at skifte en del.

                  Mest af alt vil jeg se et HELT andet udtryk end de sidste par kampe - så jeg kan begynde at tro på det igen.

                  Største problem jeg ser er at næste runde møder vi Hvidovre - hvilket SKAL give 3 point. Pt har jeg bare ingen tro på at vi kan hente dem da det er på hjemmebane...

                  Så længe det er tæt i bunden med en del kampe igen mener jeg ikke nødvendigvis det er en katastrofe at ryge under stregen - HVIS holdet kan formå at håndtere det.

                  Omvendt 3 point ude mod randers efterfulgt af den første hjemmesejr i sæsonen og så er vi ved at være reddet...de næste 2 kampe bliver så vigtige


                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Ikke uenig men Luca startede vel fordi at Fenger var skadet .. det var mere at gå i gange med 442 frem for 343 osv.
                    Det tror jeg ikke nødvendigvis. Altså, jeg tror ikke der var noget givet hierarki fra start, men det er klart, at Fenger i hvert fald ikke var i spil i opstarten grundet skade (og så kom han ind og leverede god fight og et mål i Vejle, hvad der sikkert har gjort, at han blev foretrukket - men Luca bringer noget andet).
                    Og enig, formationsskifte tror jeg ikke på er vejen frem. Men at gå tilbage til planen fra opstarten er en noget mindre drastisk måde at forsøge at få gang i en offensiv, der tydeligvis er løbet helt tør for idéer og selvtillid.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Man kan vel argumentere for at situationen er desperat...

                      Jeg har i hvert fald længe undret mig over, at det, man brugte hele opstarten på at arbejde med offensivt (og som virkede til at fungere helt ok), med Luca som 9'er samt Bashkim og Don D på kanterne, skulle skrottes fuldstændig efter halvanden kamp (hvoraf den første gav 2 mål og en sejr) og at Luca skulle syltes derfra. Jeg så i hvert fald gerne, at man prøvede det igen, da Bashkim så bedre ud end på kanten end han har gjort før eller siden, mens Luca rent faktisk kan afslutte. Om det så er Fenger eller Don D, der står først for til den sidste kantplads gør ikke mig så meget (og den, der starter ude, vil være fin at have som mulighed fra bænken sammen med Charly).
                      Helt enig. Virker som et underligt forløb, fra opstart og så henover foråret.

                      Det kan vel ikke rigtig blive værre, eller... Det er selvfølgelig OB vi taler om.

                      Men den nuværende offensiv har vidst efterhånden bevist at de ikke banker kasser ind.
                      Last edited by Lennon; 18-04-2024, 09:48.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Helt enig. Virker som et underligt forløb, fra opstart og så henover foråret.

                        Det kan vel ikke rigtig blive værre, eller... Det er selvfølgelig OB vi taler om.

                        Men den nuværende offensiv har vidst efterhånden bevist at de ikke banker kasser ind.
                        Et mål i seneste fire kampe?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Et mål i seneste fire kampe?
                          Jaa...?
                          ikke imponerende, synes jeg

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det vil selvfølgelig klart være bedst slet ikke at komme under stregen. Men det er SÅ tæt og det hold der møder Hvidovre har bare rigtigt gode chancer for 3 point. Så tror det kommer til at skifte en del.

                            Mest af alt vil jeg se et HELT andet udtryk end de sidste par kampe - så jeg kan begynde at tro på det igen.

                            Største problem jeg ser er at næste runde møder vi Hvidovre - hvilket SKAL give 3 point. Pt har jeg bare ingen tro på at vi kan hente dem da det er på hjemmebane...

                            Så længe det er tæt i bunden med en del kampe igen mener jeg ikke nødvendigvis det er en katastrofe at ryge under stregen - HVIS holdet kan formå at håndtere det.

                            Omvendt 3 point ude mod randers efterfulgt af den første hjemmesejr i sæsonen og så er vi ved at være reddet...de næste 2 kampe bliver så vigtige

                            Syntes OB spillerne flere gange har vist at mentalt kan de ikke holde til det og tror at en tur under stregen går helt galt.
                            Vejle og Lyngby har langt større erfaring med denne overlevelseskamp så OB er voldsomt bagud på point på det område også.
                            Lyngby har tidligere sat en stime sammen og Vejle kan se at de runde for runde kommer tættere og tættere på overlevelse i forhold til både vinterpausen og da nedrykningsspillet begyndte.
                            OB har kun oplevet nedtur på nedtur ..

                            Det kommer til at være en enormt pres at møde Hvidovre på hjemmebane til det der må være den “nemmeste” kamp endeligt at vinde på hjemmebane … velvidende at man tabte sidste gang .. forsmæderligt .. kæmpepres …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
                              Kunne godt tænke mig at se noget "nyt", da vi simpelthen kommer frem til for få chancer.

                              Myhra

                              Owusu Slotsager Gomez Mickelson

                              Don D. Rami Sven K. Charly

                              Kadrii Max
                              Tror ikke vi går væk fra tre-mand-kæden. Og det fungerede ja også ret godt på udebane.
                              Spørgsmålet er hvem vi stiller oo med i offensiven. Ville vælge Max pga arbejdsraseri og presspillet, Bashkim pga erfaringen og Don D, som havde en rigtig dårlig kamp sidst, men er vel alligevel den man kan håbe mest på som scorer.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X