Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Viborg-kampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg synes han skal gøre Mouritzen til anfører.............

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

      Ok. Tja
      hvad fanden skal han også sige.

      Hvad bør gøres? Skal han og Hjortebjerg ud?
      ved det ikke - og det virker jo desværre heller ikke til de helt selv ved hvad der går så galt.

      Tror ikke det hjælper at skifte træner igen...man har spillet sine kort, satset på krogh og de par tilgange man lavede i vinduet - tænker man er lidt pot committed. Du kan ikke få noget nyt ind til truppen nu - det skulle man have gjort. Og hvem skulle man kunne hive op af hatten nu der kan ændre det her.

      Eneste jeg tænker er opstillingen 5-2-3 eller 3-4-3 som man gik over til efter Alm for at få lidt bedre styr på forsvaret...nu har man godt nok brugt så lang tid på at træne og spille det men syntes bare stadig det har nogle klare mangler - det virker ikke.
      Kunne man prøve noget andet? en 4-4-2 med Luca og Fenger på top, Don D og Charly på kanterne...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        viasat plejer ellers at snakke straffespark der ikke bliver dømt i ét væk. De nævner det overhovedet ikke...
        For en gangs skyld er jeg glad for, at fokus ikke er på et straffespark, som burde være dømt. Og ja, det kunne have ændret hele kampen, og måske sæsonen. Men for mig at se er det vigtigere, at der fokuseres på noget andet: vores helt igennem elendige spil, forsvar, angreb, en usammenhængende trup med mere.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
          Var der egentlig en årsag til at Mickelson gik ud i pausen? Var han skadet? Han var jo vores bedste mand
          han har åbenbart haft noget med baglåret i ugen op til - der var noget der trak - så det var af nødvendighed

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Nej, en nedrykning er objektiv dårlig. Ingen tvivl om det.

            Men ved du hvad: jeg gider ikke det her hold og den her ejer mere, så på et rent subjektivt plan er første division med egne talenter ok for mig. Kommer til at se flere kampe end jeg gør nu, og jeg har for længst opgivet store ting med OB igen.

            Der er i øvrigt mange, der har det som jeg.
            Ejeren ændre sig ikke fordi vi rykker ned...
            og vi har jo masser af egne talenter med - de er desværre ligesom resten af holdet bare ikke gode nok.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

              For en gangs skyld er jeg glad for, at fokus ikke er på et straffespark, som burde være dømt. Og ja, det kunne have ændret hele kampen, og måske sæsonen. Men for mig at se er det vigtigere, at der fokuseres på noget andet: vores helt igennem elendige spil, forsvar, angreb, en usammenhængende trup med mere.
              tja - syntes bare ofte det har været i kampe mod FCK eller lign. hvor der er en tvivlsom situation som en af deres eksperter mener kunne have givet straffe til topholdet - og SÅ kører de i den igen og igen.

              Den i dag syntes jeg er en åbenlys fejl af dommeren - fair nok. Men hvorfor går VAR så ikke ind og lige får ham til at kigge den efter - forsvarspilleren går direkte i ryggen på Fenger. Og så bliver situationen ikke nævnt en eneste gang...nok fordi Frimann eller Tøffe ikke var på job i dag.

              - men vi havde nok tabt alligevel, Viborg var desværre klart bedst.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                tja - syntes bare ofte det har været i kampe mod FCK eller lign. hvor der er en tvivlsom situation som en af deres eksperter mener kunne have givet straffe til topholdet - og SÅ kører de i den igen og igen.

                Den i dag syntes jeg er en åbenlys fejl af dommeren - fair nok. Men hvorfor går VAR så ikke ind og lige får ham til at kigge den efter - forsvarspilleren går direkte i ryggen på Fenger. Og så bliver situationen ikke nævnt en eneste gang...nok fordi Frimann eller Tøffe ikke var på job i dag.

                - men vi havde nok tabt alligevel, Viborg var desværre klart bedst.
                Absolut ikke uenig. Og ja, der var stort straffe. Og i en "normal" sæson havde jeg også ramt det røde felt, og havde forbandet Viasat og alle københavnerliderlige journalistaspiranter. men nu er det ikke en almindelig sæson mere ...
                Og selv om vi burde have det korte lys på, og se på at få hvert enkelt point, så er jeg lige pt. der, hvor jeg vil have det lange lys på, og se på, hvad der kan ske på den lange bane. Ikke kun hvordan vi sikrer os et point i ny og næ.
                Og ja, VFF var bedst. Bedre opstillet hold, og spillere der spillede i overensstemmelse med evner og taktik. Så går det sjældent galt.

                Comment


                  #23

                  Rami ret ringe og er virkelig skuffet om Trybull i dag. De fejl han kom med må ikke ske for en spiller med det niveau ig5 den erfaring.
                  Bashkim en skygge af sig selv. Fenger løb og fightede men uden nogensinde at blive farligt.
                  ​​​​​Hvad med Deedson? Er det situationen om familien i hjemnelandet som trækker ham ned? Han er langt fra det han viste i efteråret?
                  Nogen som kunne se Charlie på vanen efter hans indskiftning?
                  Hvorfor blev Mickelson skifter ud? Var han skadet eller fordi vi havde ret stire problemer med Serginho på vores venstre forsvarsside? Men så gik vores venstre side ja også død offensiv i anden halvleg med Mouritsen.

                  Et forsvar som på papiret lyder stærkt men især venstre siden sejlede ofte. Er det mangel af afstemning, forståelse og kommunikation der mellem Gomez og Mickelson? Højre side fungerede bedre iugu synes især Leeroy spillede en ret god kamp. En af de få som viste niveau. Og hvad savner Ivancevics ild. Han var én som virkelig kunne pushe medspillere og cive gå-på-mod hvis det var nødvendigt. Og senest efter Viborgs anden scoring var det nødvendigt, holder blev ramt der og manglede den kriger og beast Ivan står for.. At sende ham videre var bare forkert.

                  Efter at komme bagud blev det forfærdeligt at se at der manglede ide og tiltro i holdet. Vi spillede og sparkede bolden bare hovedløst frem, uden koncept eller en linje.
                  Der er et rystet hold og hvis Krogh ikke lykkes at samle de og skabe et fundament hvor spillere kan tro og bygge på så er vi i kæmpe fare at det går helt galt. Og det bliver rigtig svært. 7 kampe (heldigvis fire på udebane og kun tre på hjemmebane, der er ikke meget
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ikke så meget at sige fra Krogh nedtakts interview; Viborg var bedst, vores boldomgang for dårlig - han ved ikke hvorfor

                    syntes igen han gør det fint kommunikativt, men virker på mig også en anelse rystet.

                    De snakker også om det mentale - da OB jo har præsteret fint på udebane - Krogh siger det mentale selvf spiller ind, man kan ikke bare lukke øjnene for det, omvendt hvor meget skal man italesætte det - da det jo så også kan gå hen og blive en del af det "traume". Det er en balancegang siger han.
                    KAN blive et trauma ??
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      KAN blive et trauma ??
                      "trauma" var mit ord - pointen var at de forsøgte at italesætte den mentale del - men at det som Krogh sagde var en balance gang. Man kan ikke ignorere det men omvendt så kan det også sætte sig negativt hvis man taler for meget om det.

                      - så en balancegang de prøvede at finde.

                      tydeligvis har de ikke ramt den endnu

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        "trauma" var mit ord - pointen var at de forsøgte at italesætte den mentale del - men at det som Krogh sagde var en balance gang. Man kan ikke ignorere det men omvendt så kan det også sætte sig negativt hvis man taler for meget om det.

                        - så en balancegang de prøvede at finde.

                        tydeligvis har de ikke ramt den endnu
                        Og så er vi tilbage til den drøftelse vi havde tidligere om at det er svært at løse er problem hvis man dels ikke anerkender at der er et problem og dels ikke identificere hvad problemet er.
                        Ikke at tale om problemet er næppe heller en hensigtsmæssig måde at løse det på..

                        Næste hjemmekamp er mod HIF …. Kæææmpe pres på holdet … de må alle gå på banen med den største frygt for ikke at vinde .. og en bange fodboldspiller kan lige så godt lade være med at gå på banen .. der skal altså ske noget ..
                        Last edited by Plum; 12-04-2024, 22:24.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Virkelig virkelig sløj indsats. Der mangler ledelse og vildskab på banen. Jeg troede sgu at vi var ovre de hér dage. Skammeligt!

                          Comment


                            #28
                            Hvor mange tror stadig på at BW har sammensat en trup med “større potentiale” ???
                            Igen har en træner mistet jobbet på en katastrofekurs i OB. Man bliver ikke populær når man siger det. Men jeg forudsage at at ingen træner kan redde det her hold. Fint nok man fyrer Alm. Han var ikke en drøm. Men indse det nu: alle de her spillere, som reelt hører til i 1. Div. kombineret med ekstremt stor udskiftning i sommer er gift for at sikre en overlevelse. OB ligger som de har redt. BW har ikke det mindste begreb om niveauet i super ligaen. Det virker som om at Thorborg har forelsket sig i at han har vist at han kan sælge dyrt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Og så er vi tilbage til den drøftelse vi havde tidligere om at det er svært at løse er problem hvis man dels ikke anerkender at der er et problem og dels identificere hvad problemet er. Ikke at tale om problemet er næppe heller en hensigtsmæssig måde at løse det på..

                              Næste hjemmekamp er mod HIF …. Kæmpepres på holdet … de må alle gå på banen med den største frygt for ikke at vinde .. og en bange fodboldspiller kan lige så godt lade være med at gå på banen .. der skal altså ske noget ..
                              Præcis. Hele truppen, trænere og ledelse burde gå i par-terapi og snakke ud.

                              Comment


                                #30
                                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-er-skandalost

                                ”vores gameplan virker ikke” ..

                                og syntes at Leif i Fyens podcasten snakkede noget om at der var spillere der ikke fulgte de taktiske oplæg på baggrund af interviews .. har Krogh tabt omklædningsrummet?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X