Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby - OB 05-04-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
haha nej - en vandkamp. Elendig bane i første halvleg - blev lidt bedre i anden. Lyngby havde nok et lille overtag uden det rigtigt blev til noget. Vi skaber stadig ingenting. Krogh tog Rami ud efter ca 30 min og satte Ejdum ind - angiveligt pga forholdende - mener jeg var en fejl, burde have ventet til efter pausen...banen tørrede op og tror godt rami kunne have gjort en forskel.
Men vi fik 1 point så efter Vejle kampen er det vel ok
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Nej. Jeg vil ikke holde op. For han har vist det tydeligt det sidste års tid. Han tilpasser sine udtalelser løbende, så de passer til virkeligheden. Det er ikke fornuftigt at tro pp den slags mennesker. Han virkede så åben og reel. Det er han bare ikke. Han er en distanceblænder. Vi lod os alle forblænde. Men lad os skrives ved om to år. Så har vi svaret. Mit bud: vi ligger i 1. Div eller i bund 4.
Han har hentet et utal af ubrugelige spillere og meldt ud at truppen har større potentiale. Det har den jo bare ikke. Alle kan se det. Det sejler.
Men ellers kører du bare løs.
jeg er nødt til at tro på det kommer til at virke - ellers bliver det sgu for sort det her.
Comment
-
Bjørn sad på sidste dag i vinduet og sagde til os fans at vi måtte "man up"... eller sagt på en anden måde, at i måtte tage os sammen, fordi den her trup samt Krogh var god nok.
Jeg er så der nu, at det er Bjørn der skal til at tage sig sammen, ellers er det edersparkeme ud af vagten!!!
Det er jo vanvittigt at jeg er nået der til hvor jeg savner drøvtyggeren. Han opnåede mindst det samme for mindre mønt og uden alt muligt SOME pis og smarte vendinger.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Men fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
vi har pt 3 spillere til plus 20 mill i vores trup.
tænker jeg ikke vi nogensinde har haft før.
jeg tror stadig på Bjørn.
er bare i tvivl om hvor meget han må handle for.
tror heller ikke det er så nemt at finde gode spillere der vil OB.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægMen fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
- Likes 1
Comment
-
Efter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-til-vandpolo
Meget mere på linje med LR
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægMen fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
Der har heller ikke været så mange penge i de købene klubber før.
Han hentede også folk som Makrini, Grytebust, Festersen, Tverskov, Casper Nielsen, Tingager, Leeuwin.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment