Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 05-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Jeg tænker ikke at han havde ændret vores liv. Jeg synes bare man gav alt alt for hurtigt op på en 19-årig fynbo, der nu spiller ret meget for nummer 7 i Holland. Og de spillere der har overtaget efter ham har mildest talt ikke leveret, så jeg ved ikke om de alle også bliver sendt videre til sommer.
    svært at være uenig. Ved ikke om Breum selv der ønskede at komme videre. Men ja havde da også hellere set ham i truppen end Selvén.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      haha nej - en vandkamp. Elendig bane i første halvleg - blev lidt bedre i anden. Lyngby havde nok et lille overtag uden det rigtigt blev til noget. Vi skaber stadig ingenting. Krogh tog Rami ud efter ca 30 min og satte Ejdum ind - angiveligt pga forholdende - mener jeg var en fejl, burde have ventet til efter pausen...banen tørrede op og tror godt rami kunne have gjort en forskel.

      Men vi fik 1 point så efter Vejle kampen er det vel ok
      Den positive må så være at Rami blev sparet og ikke risikerede en skade i det VANDvid og samtidig fik Ejdum puttet lidt mere superligaminutter på kontoen selvom det naturligvis også var forfærdelige baneforhold for ham. Men alt tæller og kan bruges i hans udvikling.1 point er ikke optimalt, men heller ingen katastrofe. Og nu har vi se en hel uge til at forberede os på hjemmekampen imod Viborg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Nej. Jeg vil ikke holde op. For han har vist det tydeligt det sidste års tid. Han tilpasser sine udtalelser løbende, så de passer til virkeligheden. Det er ikke fornuftigt at tro pp den slags mennesker. Han virkede så åben og reel. Det er han bare ikke. Han er en distanceblænder. Vi lod os alle forblænde. Men lad os skrives ved om to år. Så har vi svaret. Mit bud: vi ligger i 1. Div eller i bund 4.
        Han har hentet et utal af ubrugelige spillere og meldt ud at truppen har større potentiale. Det har den jo bare ikke. Alle kan se det. Det sejler.
        det var nu ment jeg mig der siger; "hold da op" over din udtalelse.

        Men ellers kører du bare løs.

        jeg er nødt til at tro på det kommer til at virke - ellers bliver det sgu for sort det her.

        Comment


          Det er godt nok fejlcastet hele vejen igennem, dette setup…….men hvis det er flaget på hundelorten, efter 13 års lort på lort, med 1 division endnu tættere på, så tillykke til ledelsen

          Comment


            Bjørn sad på sidste dag i vinduet og sagde til os fans at vi måtte "man up"... eller sagt på en anden måde, at i måtte tage os sammen, fordi den her trup samt Krogh var god nok.

            Jeg er så der nu, at det er Bjørn der skal til at tage sig sammen, ellers er det edersparkeme ud af vagten!!!

            Det er jo vanvittigt at jeg er nået der til hvor jeg savner drøvtyggeren. Han opnåede mindst det samme for mindre mønt og uden alt muligt SOME pis og smarte vendinger.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Men fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
              vi har pt 3 spillere til plus 20 mill i vores trup.
              tænker jeg ikke vi nogensinde har haft før.
              jeg tror stadig på Bjørn.
              er bare i tvivl om hvor meget han må handle for.
              tror heller ikke det er så nemt at finde gode spillere der vil OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                Men fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
                vi har pt 3 spillere til plus 20 mill i vores trup.
                tænker jeg ikke vi nogensinde har haft før.
                jeg tror stadig på Bjørn.
                er bare i tvivl om hvor meget han må handle for.
                tror heller ikke det er så nemt at finde gode spillere der vil OB.
                Øhhhhhh, hvem? Slotsager kan jeg komme på, så har jeg svært ved at komme på andre. Og vi skal vel ikke til at give ham kredit for at "finde" Slots?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Øhhhhhh, hvem? Slotsager kan jeg komme på, så har jeg svært ved at komme på andre. Og vi skal vel ikke til at give ham kredit for at "finde" Slots?
                  Slotsager, Al Haij, Deedson og Kohler går alle for mere end 20 mill.

                  Comment


                    Havde ikke kohler med.
                    men ja de andre 3 ryger for plus 20.
                    nok også mere for de 2 af dem.

                    Comment


                      Efter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-til-vandpolo

                      Meget mere på linje med LR

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Slotsager, Al Haij, Deedson og Kohler går alle for mere end 20 mill.
                        Tror roligt du kan sætte Gomez og Myhra ind i den kategori.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Efter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-til-vandpolo

                          Meget mere på linje med LR
                          Det er jo decideret usagligt, Gomez var den eneste der fik bolden under kontrol i 1. halveg, han kom for sent i en duel, at det skulle være flere gange er jo forkert.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Efter at have set kampen syntes jeg da at Tipsbladets dom over Gomez er helt hen i vejret

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-til-vandpolo

                            Meget mere på linje med LR
                            ja den bed jeg også mærke i som værende underlig. Men er kvaliteten på tipsbladet ikke bare faldet?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                              Men fandt han også unge spillere der kunne sælges videre. Eller fandt han de gamle mænd fra 1 div.
                              vi har pt 3 spillere til plus 20 mill i vores trup.
                              tænker jeg ikke vi nogensinde har haft før.
                              jeg tror stadig på Bjørn.
                              er bare i tvivl om hvor meget han må handle for.
                              tror heller ikke det er så nemt at finde gode spillere der vil OB.
                              Ja, det gjorde han da.
                              Der har heller ikke været så mange penge i de købene klubber før.

                              Han hentede også folk som Makrini, Grytebust, Festersen, Tverskov, Casper Nielsen, Tingager, Leeuwin.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                                Havde ikke kohler med.
                                men ja de andre 3 ryger for plus 20.
                                nok også mere for de 2 af dem.
                                Hvor får man disse tal fra ? Er det blot gæt?

                                Comment

                                Working...
                                X