Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Lyngby - OB fredag 5/4 kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

    Så vidt jeg kan læse mig til, så er han "bare" syg.
    Kan være at han skal hjælpe en med at flytte

    Comment


      #17
      Jeg ville nok spille 4-3-3.mod Lyngby.
      Helander må ikke spille han er ganske enkelt for langsom og for dårlig. Han må gerne smutte til sommer. Han har ikke været nogen forstærkning
      Myhra
      Owusu. Gomes. Slotsager Mickelson
      Köhle MANNEH.
      Al Hajj

      Deedson. Fenger. Kadrii
      Last edited by Oraklet; 04-04-2024, 17:25.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg ville nok spille 4-3-3.mod Lyngby.
        Helander må ikke spille han er ganske enkelt for langsom og for dårlig. Han må gerne smutte til sommer. Han har ikke været nogen forstærkning
        Myhra
        Owusu. Gomes. Slotsager Mickelson
        Köhle MANNEH.
        Al Hajj

        Deedson. Fenger. Kadrii
        kan slet ikke se de skulle ændre opstilling sådan lige pludselig. Alt de har trænet og forberedt har været til den 3-4-3 / 5-2-3 eller hvad man nu vil kalde den. Mon ikke også Helander får et skud mere - han havde en virkeligt dårlig dag, men har jo ellers gjort det ganske godt. Når BP så oven i det er ude så kan jeg ikke se andet end at vi spiller med Helander. Men måske flyt ham ud i den venstre side og så må Slots dække den centrale plads

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          kan slet ikke se de skulle ændre opstilling sådan lige pludselig. Alt de har trænet og forberedt har været til den 3-4-3 / 5-2-3 eller hvad man nu vil kalde den. Mon ikke også Helander får et skud mere - han havde en virkeligt dårlig dag, men har jo ellers gjort det ganske godt. Når BP så oven i det er ude så kan jeg ikke se andet end at vi spiller med Helander. Men måske flyt ham ud i den venstre side og så må Slots dække den centrale plads
          Gjort det ganske godt? Må sige vi åbenbart ikke har set de samme kampe.
          Vil mene han har haft et frygteligt forår ind til videre. Har kostet mindst 3 mål og set rystende usikker ud.
          Var ok i efteråret men er slet ikke kommet ud efter vinterpausen.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            kan slet ikke se de skulle ændre opstilling sådan lige pludselig. Alt de har trænet og forberedt har været til den 3-4-3 / 5-2-3 eller hvad man nu vil kalde den. Mon ikke også Helander får et skud mere - han havde en virkeligt dårlig dag, men har jo ellers gjort det ganske godt. Når BP så oven i det er ude så kan jeg ikke se andet end at vi spiller med Helander. Men måske flyt ham ud i den venstre side og så må Slots dække den centrale plads
            Helt enig i at mandagstrænerne har gode vilkår.
            det giver ikke mening at ændre formation når man har folk til at besætte pladserne. At det så er naivt at leje Ivan ud når man skal bruge tre er en anden sag.

            vores bedste chance er at David sender et hold på banen med forkert tænding. Hvis vi kommer foran så skal vi ikke pakke os.

            Comment


              #21
              Nej men lad os da bare fortsætte med samme opstilling og samme slatne indstiling fra Helander og co. så ender vi der hvor vi jo nok hører hjemme 1 div. Det er skandaløst det spillerne kom med i tirsdags. Kald mig bare mandagstræner det er så godt at vide at de såkaldte rigtige eksperter altid har ret, det afspejler tabellen så fint og ikke mindst spillet og indstillingen på banen.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Nej men lad os da bare fortsætte med samme opstilling og samme slatne indstiling fra Helander og co. så ender vi der hvor vi jo nok hører hjemme 1 div. Det er skandaløst det spillerne kom med i tirsdags. Kald mig bare mandagstræner det er så godt at vide at de såkaldte rigtige eksperter altid har ret, det afspejler tabellen så fint og ikke mindst spillet og indstillingen på banen.
                SK prøvede jo faktisk at ændre nogen ting. Helander blev flået og han skiftede til 4mands forsvar. Det blev bare ikke bedre og så rammes vi jo af det røde kort, idet SK har gjort klar til de offensive indskiftninger.
                Der skal rettes nogen ting, men formationsskifte sker ikke. Redningen er lagt an på vores 3-4-3. SK ændre det kun, fordi han vurdere Helander bevæger sig på randen af en udvisning. Han er selvfølgelig dernede igen i morgen med Slots og Gomez.
                Al Hajj kommer ned som 6'er igen og det kan blive en game changer. Han kan sætte den fart og gøre de uventede ting, som der er brug for, for at bryde et forsvar op. Det åbner også for at vi kan få et par hurtige mand ind oppe foran. Randers knuste Lyngby med deres fart imod suppens sløveste bagkæde. Jeg ville smide Deedson ind som det sikreste kort og vælge Markus eller Charly i stedet for Fenger på den anden kant.
                Jeg er spændt på om præstationen i tirsdags har sat sig i spillerne eller vi får en trodsreaktion at se. Det var bekymrende i tirsdags, men det var en kamp. Vi har leveret fint i de øvrige minus 10 min imod Brøndby, så kommer vi fint fra land i Lyngby, så er jeg ikke så bekymret. Jeg tror faktisk også vi får at se Vejle skraber mange point sammen. De spillede rigtig skidt imod os i Vejle, men har jo ellers gjort det godt i foråret. De er skide bøvlede at have med at gøre, når de kommer foran, fordi deres defensiv er bundsolid. Det kommer de til at vinde på i sidste ende, og så er det sgu op til os i morgen at bevise at det så må være Lyngby som må med Hvidovre ned.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Kunne godt bruge Ivan nu. Det er sgu dumt

                  Synes bare det er igen, igen en dårlig beslutning, den udlejning er helt i hampen. Ivancevic er bedre end Helander.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Gjort det ganske godt? Må sige vi åbenbart ikke har set de samme kampe.
                    Vil mene han har haft et frygteligt forår ind til videre. Har kostet mindst 3 mål og set rystende usikker ud.
                    Var ok i efteråret men er slet ikke kommet ud efter vinterpausen.
                    nu mente jeg han generelt har gjort det godt - foråret har været med pil nedad det er vi enige om.

                    Pointen er så at hvis han spillede i venstre side i efteråret hvor han gjorde det godt - og centralt i foråret hvor det har set mindre godt ud, så var det måske hans placering man skulle starte med at kigge på

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                      Har undret mig over det lige siden AGF kampen, forstår ikke at Helanders venstre ben ikke bliver udnyttet i venstre side.
                      Så hellere Gomez i midten, så han kan udnytte hans fart og styrke
                      Man har normalt altid den langsommeste og mest forudseende forsvarsspiller midt i en trebackkæde, fordi man udfordres mere på farten bag wingbacks.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Nej men lad os da bare fortsætte med samme opstilling og samme slatne indstiling fra Helander og co. så ender vi der hvor vi jo nok hører hjemme 1 div. Det er skandaløst det spillerne kom med i tirsdags. Kald mig bare mandagstræner det er så godt at vide at de såkaldte rigtige eksperter altid har ret, det afspejler tabellen så fint og ikke mindst spillet og indstillingen på banen.
                        Præcis skrevet. Og kan heller ikke se det gir points idag.
                        Tror desværre også det ender med nedrykning.

                        Comment


                          #27
                          Synes der var nogen der skrev OB ikke kunne spille på våd bane i tirsdag. Så tjek lige vejret i Lyngby…vådt

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Man har normalt altid den langsommeste og mest forudseende forsvarsspiller midt i en trebackkæde, fordi man udfordres mere på farten bag wingbacks.
                            Problemet er bare at Helander stadig udfordres på farten i midten, og der er ingen der kan nå at samle det op.
                            Hvis han blev sat i siden, så kunne en central Gomez måske nå ned og dække af.
                            Ellers er jeg enig med dig, iøvrigt må det være DYBT umotiverende for spillerne, at se den nyudnævnte anfører, som alle ved hellere vil spille et andet sted, sejle rundt i sådan en grad som Helander har gjort i foråret...

                            Comment


                              #29
                              Kan se FS forventer vi starter med Don og Charly på kanterne. Det giver fart på kanterne, så tror vi stiller os lidt lavt med bagkæden, for at beskytte Helander og så satser vi på omstillinger. Jeg synes det lyder fornuftigt, det er ikke i dag vi skal bevise så meget andet, end at vi kan få point med hjem.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Kan se FS forventer vi starter med Don og Charly på kanterne. Det giver fart på kanterne, så tror vi stiller os lidt lavt med bagkæden, for at beskytte Helander og så satser vi på omstillinger. Jeg synes det lyder fornuftigt, det er ikke i dag vi skal bevise så meget andet, end at vi kan få point med hjem.
                                Altså havde man startet med dem imod Vejle så havde chancerne for at skabe chancer og score et mål bestemt været større. Imod Vejle var der firkantet set ikke en eneste der kunne løbe fra sin modstander, så det kan kun blive bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X