Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Var til gymnastik stævne med min 6-årige datter for et par uger siden. Fucking kedeligt, men stadig med langt mere hjerte og mandsmod end hvad OB lægger for dagen.
    Elendig trup (Bjørn/Thorborg), elendigt opsat hold (Søren), elendig præstation (trup). Helt igennem blodfattig og uværdig præstation - uden at tage noget fra VB der spiller em god kamp.
    Ganske præcist.

    Comment


      Der er bare spillere der ikke leverer, gider ikke engang remse op. Det er pinligt, at professionelle fodboldspillere ikke evner mere. Det krydret med den vel nok mest skandaløse dommerpræstation set i nyere tid på Odense Stadion, så overvejer man virkelig om det fortjener den tid man bruger på det. Er med på at OB skal spille en mand i undertal, men at en dommer skal kompensere på røde kort, det er utilgiveligt, og de skal i hvert fald ikke flyves ind fra sydeuropa, når det er standarden. Hele oplevelsen på Odense Stadion idag er surealistisk dårlig, forfærdeligt dårlig. Puha for en omgang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

        Måske kan jeg bare ikke se det, men hvad er blevet bedre ?
        syntes generelt vi som hold hænger bedre sammen. Syntes under Alm havde jeg tit en fornemmelse af at vi blev "revet" over på midten, så der var et angreb og et forsvar i stedet for et sammenhængende hold. Så det syntes jeg ser bedre ud.

        Men altså ovenpå sådan en indsats i dag så det sgu svært at forsvare

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Det er komisk at se enhver (usaglig) kommentar i sin tid rettet mod Alm blive gentaget nu mod SK.

          Som jeg skrev, da SK blev ansat. Det gør næppe nogen forskel.

          Klubben er dårligt ejet og truppen elendigt sammensat. Sådan har det været længe. Der findes få trænere, der kan udrette mirakler.

          Det her er niveauet. Nogle gange spiller vi over evne, nogle gange - som i dag - under og det meste af tiden en blanding.

          Det er til at blive apatisk af, men SK - og Alm og Alms forgængere - er og var næppe dem pilen skal pege klarest på.
          Helt enig. Vi fik set truppens bundniveau igen. Vi kunne snildt have tabt 5-0. Ikke engang SK-effekten kunne dæmme op for den. Det her hold er blevet bange for at spille på hjemmebane oveni et uhyggeligt lavt bundniveau. Det så ekstremt forkrampet ud fra tribunen.
          Jeg har sagt det hele tiden: ingen træner kan redde den her håbløst sammensatte trup. Fenger hører jo ikke til på at superligahold med ambitioner til mere end bund 3. Kadrii er over sidste salgsdato. Ja. Man kunne blive ved. Bjørn er en af kampens bedste OBere i dag - det er jo katastrofalt at det kan være tilfældet.
          Hvis vi glider ned på en 11-plads de næste to-tre runder rykker vi ned. Helander gider tydeligvis ikke spille i OB. Der er ingen oprigtig fight i 80% af spillerne. Så er der dømt nedrykning.

          Comment


            Rami’s omskoling har været noget af det bedste der er sket for holdet i denne sæson. Hvorfor skal han så væk fra den plads i en meget vigtig hjemmekamp? Nu har vi holdt fast i ham imod meget bedre modstandere (BIF og FCK) og haft kæmpe succes i Vejle med det. Kroghs argument inden kampen var at vi skulle ha gang i Trybull… But why?? Hvorfor lave om på noget der virker, for at få gang i en spiller? Så skulle Krogh da i hvert fald ha spillet Trybull i stedet for Køhler!
            Nu ender det op i at ødelægge den midtbane der fungerer, samtidig med at vi stiller med et angreb uden fart, fordi Rami er der i stedet for Deedson.

            Undervejs i kampen spiller 3 ud af 5 forsvarsspillere ude af position samtidig! Uden nogen grund.

            Jeg er fan af vores træner, men jeg er virkelig ikke fan af de valg han traf i dag!

            Comment


              Nicklas Mouritsen kan godt forstå, at spillerne blev sendt fra banen med en pibekoncert både til pausen og efter kampen.

              Mouritsen forstår godt pibekoncerten - OBstruktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                Rami’s omskoling har været noget af det bedste der er sket for holdet i denne sæson. Hvorfor skal han så væk fra den plads i en meget vigtig hjemmekamp? Nu har vi holdt fast i ham imod meget bedre modstandere (BIF og FCK) og haft kæmpe succes i Vejle med det. Kroghs argument inden kampen var at vi skulle ha gang i Trybull… But why?? Hvorfor lave om på noget der virker, for at få gang i en spiller? Så skulle Krogh da i hvert fald ha spillet Trybull i stedet for Køhler!
                Nu ender det op i at ødelægge den midtbane der fungerer, samtidig med at vi stiller med et angreb uden fart, fordi Rami er der i stedet for Deedson.

                Undervejs i kampen spiller 3 ud af 5 forsvarsspillere ude af position samtidig! Uden nogen grund.

                Jeg er fan af vores træner, men jeg er virkelig ikke fan af de valg han traf i dag!
                Enig! Kampen blev tabt fra bænken i dag. Søren overtænker nogen gange, og det viser han er urutineret og uerfaren på dette niveau.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                  Rami’s omskoling har været noget af det bedste der er sket for holdet i denne sæson. Hvorfor skal han så væk fra den plads i en meget vigtig hjemmekamp? Nu har vi holdt fast i ham imod meget bedre modstandere (BIF og FCK) og haft kæmpe succes i Vejle med det. Kroghs argument inden kampen var at vi skulle ha gang i Trybull… But why?? Hvorfor lave om på noget der virker, for at få gang i en spiller? Så skulle Krogh da i hvert fald ha spillet Trybull i stedet for Køhler!
                  Nu ender det op i at ødelægge den midtbane der fungerer, samtidig med at vi stiller med et angreb uden fart, fordi Rami er der i stedet for Deedson.

                  Undervejs i kampen spiller 3 ud af 5 forsvarsspillere ude af position samtidig! Uden nogen grund.

                  Jeg er fan af vores træner, men jeg er virkelig ikke fan af de valg han traf i dag!
                  svært at være uenig i.

                  Kan godt se ideen i at ville sikre midten noget mere - men skulle måske være i kampe hvor vi er underdogs - som mod fck eller bif. Og når det så ender med slet ikke at virke. BP på backen - det virkede i en halvleg (var det mod vejle?) okay owusu lige kommet tilbage fra skade og der er kort mellem kampene - men måske BP skal nøjes med at være backup til de 3 stopper pladser. Og som Helander spillede i dag kan der hurtigt blive brug for ham.

                  Comment


                    Absurd show at være vidne til. Næsten surrealistisk hvordan vi gang på gang på gang på gang skal pisse en oplagt mulighed for at vinde hjemme og for at sætte os igennem mod en bundrival. Vi får den her kamp serveret på et sølvfad, og kan selvfølgelig ikke finde ud af at strikke en skid sammen. Fuldstændigt kollaps i dag, som jeg ser det. Vi skaber intet, vi giver dumme bolde væk, spiller med ekstremt høj risiko, bliver kyst og lader Vejle spille deres spil, spiller totalt afkoblet fra hinanden, osv. osv.

                    Musa Juwara lignede en stor superligaprofil i dag. Det siger vist sit.

                    Vi er simpelthen bare et ekstremt middelmådigt hold, der ikke er på vej nogen steder hen som hold. Gode spillere hist og her, men det er ikke et hold der render rundt derinde i dag i hvert fald. Vejle var et hold. Kom hele tiden tilbage på plads med 2-3 mand omkring OB-spillerne hver gang det blev farligt. Det defensive fundament gav dem tro på at kunne gå frem og presse os ind i fælder hele tiden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                      Rami’s omskoling har været noget af det bedste der er sket for holdet i denne sæson. Hvorfor skal han så væk fra den plads i en meget vigtig hjemmekamp? Nu har vi holdt fast i ham imod meget bedre modstandere (BIF og FCK) og haft kæmpe succes i Vejle med det. Kroghs argument inden kampen var at vi skulle ha gang i Trybull… But why?? Hvorfor lave om på noget der virker, for at få gang i en spiller? Så skulle Krogh da i hvert fald ha spillet Trybull i stedet for Køhler!
                      Nu ender det op i at ødelægge den midtbane der fungerer, samtidig med at vi stiller med et angreb uden fart, fordi Rami er der i stedet for Deedson.

                      Undervejs i kampen spiller 3 ud af 5 forsvarsspillere ude af position samtidig! Uden nogen grund.

                      Jeg er fan af vores træner, men jeg er virkelig ikke fan af de valg han traf i dag!
                      Er ked af at sige det, ligesom at Myhra er en keeper der laver point så skal SK også, idag blev der fra kampstart foretaget nogle mærkelige dispositioner, og i løbet af kampen blev det værre. Allerede efter 5 minutter og 41 sekunder skulle Helander være revet ud, han lignede igen idag en med hjernerystelse, nuj hvor er han dårlig.
                      taktisk 3 stoppere samt en stopper på højre wingback og så 2 6ere på hjemmebane, hvad sker der dog? der er jo ingen balance i holdet. Mickelson bliver spillet op en imod en 5 gange i de første 25 minutter uden at han bringer en eneste bold i feltet. Rami konstant med dobbeltopdækning, det burde folk ved siden af ham lukrere på, men de ligner nogen der bare står og kigger. hvem skal strække dybden på holdet, ingen gider løbe. Da SK så er heldig selv at få lov at tage Helander ud, så sætter han kr.....edder ... perkeme superligaens ringeste vestre back i centerforsvaret. Er tom for ord. Vil ikke beskytte Kadrii, han leverer intet som 9er, Fenger fuldstændig væk, det han leverer giver sku ikke genvalg. Nouck kommer ind udefra, og ligner mere en der har givet op, end en der vil ændre på tingene. Topscoreren starter ude!!!!!!!...... kom nu op på den store klinge SK, jeg tror stadig på det, men der skal altså nogle beviser på bordet.

                      Comment


                        Det var virkelig ringe i dag. Vi havde én god spiller på banen og der var Myhra som stod en klasse kamp og forhindrede er større nederlag.
                        Min tålmodighed med Helander er absolut opbrugt. Der er ja sindsygt hvordan han gik i den tackling efter akkerede gave gult. Han takker der ja om en udvisning. Helt rigtigt at Krogh skiftede ham ud men forstår ikke den disposition med Mouritsen som stopper. Hvirfor ikke Owusu ind og Paulsen tilbage i midtforsvar?
                        Og så forstår ikke hvorfor vores spiller havde så meget nere problemer med fodfæste på den tunge bane end Vejle, det virkede som vi ville spile med sæbesko mens Vejle klarede det langt bedre.
                        Og dommeren er vel eneste på banen som kunne vinde kapløbet med Helander om ringeste mand på banen. Det var elendigt, en fejldom efter den anden, mange inod os. Slotsager blev snydt om straffe, han blev helt klar nedrivet i feltet og forstår ikke st VAR greb ikke ind. Helander fortjente en udvisning men den udvisning af Trybull var en latterlig fejldom. Han nommer flyvende men helt klar først til bolden og header den. Der kunne i bedste fald gives frispark for os fordi Tom blev underbygget suf en modstander.

                        Men det værste spørgsmål er vel: kan vi virkelig ikke vinde på hjemmebanen i denne sæson???????????

                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det var virkelig ringe i dag. Vi havde én god spiller på banen og der var Myhra som stod en klasse kamp og forhindrede er større nederlag.
                          Min tålmodighed med Helander er absolut opbrugt. Der er ja sindsygt hvordan han gik i den tackling efter akkerede gave gult. Han takker der ja om en udvisning. Helt rigtigt at Krogh skiftede ham ud men forstår ikke den disposition med Mouritsen som stopper. Hvirfor ikke Owusu ind og Paulsen tilbage i midtforsvar?
                          Og så forstår ikke hvorfor vores spiller havde så meget nere problemer med fodfæste på den tunge bane end Vejle, det virkede som vi ville spile med sæbesko mens Vejle klarede det langt bedre.
                          Og dommeren er vel eneste på banen som kunne vinde kapløbet med Helander om ringeste mand på banen. Det var elendigt, en fejldom efter den anden, mange inod os. Slotsager blev snydt om straffe, han blev helt klar nedrivet i feltet og forstår ikke st VAR greb ikke ind. Helander fortjente en udvisning men den udvisning af Trybull var en latterlig fejldom. Han nommer flyvende men helt klar først til bolden og header den. Der kunne i bedste fald gives frispark for os fordi Tom blev underbygget suf en modstander.

                          Men det værste spørgsmål er vel: kan vi virkelig ikke vinde på hjemmebanen i denne sæson???????????
                          Hvidovre hjemme i 27 runde - tænker det bliver der vi får svaret. Næste hjemmekamp er mod Viborg - selvfølgelig et hold vi kan slå - men på hjemmebane? Tvivler godt nok.

                          Hvidovre derimod - den SKAL vindes! (men det skulle den jo også sidste gang vi mødte dem...)

                          Comment


                            Gad vide om vi snart hører fra, Frederik Barfoed igen, eller om han er blevet banket på plads?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
                              Rami’s omskoling har været noget af det bedste der er sket for holdet i denne sæson. Hvorfor skal han så væk fra den plads i en meget vigtig hjemmekamp? Nu har vi holdt fast i ham imod meget bedre modstandere (BIF og FCK) og haft kæmpe succes i Vejle med det. Kroghs argument inden kampen var at vi skulle ha gang i Trybull… But why?? Hvorfor lave om på noget der virker, for at få gang i en spiller? Så skulle Krogh da i hvert fald ha spillet Trybull i stedet for Køhler!
                              Nu ender det op i at ødelægge den midtbane der fungerer, samtidig med at vi stiller med et angreb uden fart, fordi Rami er der i stedet for Deedson.

                              Undervejs i kampen spiller 3 ud af 5 forsvarsspillere ude af position samtidig! Uden nogen grund.

                              Jeg er fan af vores træner, men jeg er virkelig ikke fan af de valg han traf i dag!
                              Enig.. Vi taber i høj grad også på brættet idag, og de dispositioner træner teamet havde valgt.
                              Den fejlvendte back og BP på Wing virker jo ikke, selvom det har gjort tidligere i en halv kamp.
                              Rami var helt pakket ind længere oppe. Fenger, når han ikke har plads mod en lav kæde, kan slet ikke spille kant.
                              Kadrii, ja.. han er bare en en 9’er der ikke kan ligge alene på top, og det ved vi jo godt alle sammen.

                              Men det der frustrerer mest, er, at man ikke justerer allerede i midten af første halvleg, når man tydligt kan se at vi kan spille fra nu af og til Jul og stadig ikke true Vejle med den gameplan og de spillere valgt til positionerne.

                              Dér savner jeg sgu noget taktisk snilde, og noget mod fra bænken.
                              Jeg forstår i øvrigt slet ikke idéen med at have en 5 back kæde, hvis man kan slå den fra midstopper (Albintosa) ned i et frimærke, der ikke burde være der, og decideret spille en kant fri til cutback.
                              Men det handler måske også om parathed, at kæden ikke falder tilbage, når der ikke er pres på boldholderen, hvilket vel burde være lidt ABC hos en forsvarsspiller.

                              Dårligt forsvarsspil, rigtigt dårligt… efter 9 min, mod et pindsvine hold, som ikke har andre greb i skuffen, end dødbolde, tidsudtræk og svinsk spil.
                              Føj hvor er det ringe, vi ikke er klar på opgaven.

                              Jeg forventer sgu en kredit nota på det sæsonkort, for det kan de fandme ikke være bekendt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Er ked af at sige det, ligesom at Myhra er en keeper der laver point så skal SK også, idag blev der fra kampstart foretaget nogle mærkelige dispositioner, og i løbet af kampen blev det værre. Allerede efter 5 minutter og 41 sekunder skulle Helander være revet ud, han lignede igen idag en med hjernerystelse, nuj hvor er han dårlig.
                                taktisk 3 stoppere samt en stopper på højre wingback og så 2 6ere på hjemmebane, hvad sker der dog? der er jo ingen balance i holdet. Mickelson bliver spillet op en imod en 5 gange i de første 25 minutter uden at han bringer en eneste bold i feltet. Rami konstant med dobbeltopdækning, det burde folk ved siden af ham lukrere på, men de ligner nogen der bare står og kigger. hvem skal strække dybden på holdet, ingen gider løbe. Da SK så er heldig selv at få lov at tage Helander ud, så sætter han kr.....edder ... perkeme superligaens ringeste vestre back i centerforsvaret. Er tom for ord. Vil ikke beskytte Kadrii, han leverer intet som 9er, Fenger fuldstændig væk, det han leverer giver sku ikke genvalg. Nouck kommer ind udefra, og ligner mere en der har givet op, end en der vil ændre på tingene. Topscoreren starter ude!!!!!!!...... kom nu op på den store klinge SK, jeg tror stadig på det, men der skal altså nogle beviser på bordet.
                                https://podcasts.apple.com/dk/podcas...=1000649917698
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X