Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Vejle 02-04-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Vanvittigt velgørenhedsprojekt, at danske klubber skal bøde for at man har tilbudt at uddanne elendige dommere for elendige nationer...
    Jeg synes faktisk at deres niveau har været bedre end størstedelen af de danske, de andre gange jeg har set dem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

      Muligt, men det ændrer stadig ikke på fejldommen.
      Nej, men da du intet sagde da Vejle blev groft snydt, så har det ikke en skid med noget og gøre andet end dine strivede briller.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Eneste trøst er at vi møder David Nielsen som er endnu mere varm luft

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Han kan jo ikke andet end af snakke... Han er en varmluftsballon
          100% enig
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Jeg fik fornedret mig til at se derby i København igår. Guderne skal vide, jeg ikke ønsker nogle af de to hold noget godt. Men hvor er det dog bare fodbold på et fuldstændigt andet niveau end det, vi har set idag. Og det er endda samme liga…

            Comment


              4 gange har jeg talt at VB har sparket bolden væk efter vi har fået et frispark. 1 gult kort. Endnu et søm til den cypriotiske kiste.

              Comment


                Ffs … https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...orer-for-vejle
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Er du gal hvor er det pinligt som Vejle spillerne smider sig og tager sig til hovedet. Men de har selvfølgelig set, at der er noget at komme efter hos dommeren.

                  Comment


                    Kampen understreger at Vejle er lidt for gode til at rykke ned . Det bliver Lyngby eller os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Kampen understreger at Vejle er lidt for gode til at rykke ned . Det bliver Lyngby eller os.
                      De har to udebanesejre i denne sæson … begge i Odense …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Raus med den fuckin amatørtræner
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          kæft det er tungt - at skulle vente på en OB kamp igennem så lang en landsholdspause. Og så levere de på den måde. Elendigt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Kampen understreger at Vejle er lidt for gode til at rykke ned . Det bliver Lyngby eller os.
                            Var det den samme konklusion efter vores kamp i Vejle for et par uger siden?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              De har to udebanesejre i denne sæson … begge i Odense …
                              Jo jo, men det virker til at de forbedrer sig for tiden.

                              Comment


                                Juwara, var det ikke ham der smidt på porten af den dygtige fodboldfilosofi Alm?

                                Ryk nu bare ned…
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X