Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspillet 23-24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg kunne godt leve med 4p de første 2 kampe. 3 mod Vejle og 1 mod Lyngby
    Det kunne jeg også, men foretrækker den fulde plade. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Det kunne jeg også, men foretrækker den fulde plade. ;-)
      Det jeg da også. Nu er jeg bare sjældent OB optimist prøver…. Men det er satme svært

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det jeg da også. Nu er jeg bare sjældent OB optimist prøver…. Men det er satme svært
        ja det er desværre ikke SÅ tit vi sætter sejrsstimer sammen (og her regner jeg endda 2 sejre i træk for en "stime" - en meget lille en...)

        Comment


          #19
          Det handler om enten nr 7 eller minimum nr 10. Det kan blive spændende og kedeligt.
          Vejle og Hvidovre skal give 10 point.

          Comment


            #20
            Vores effektivitet tror jeg bliver den største udfordring. Jeg synes vi har bevist vi er det bedste hold i gruppen her i foråret. Vi scorer bare for lidt og det gør os sårbare, når vi trods eksempelvis den store dominans imod Vejle, alligevel giver to rigtig store chancer væk, som på en usædvanligt mørk dag kunne have kostet. Får vi lagt en smule på der, så har vi så meget kvalitet nu at vi får rigtig mange point, men taber vi point, som får os helt ned i dyndet igen, så kan usikkerhed gøre at vi taber et par procenter, og så er de øvrige hold bare ikke dårligere end det bliver tæt.

            Comment


              #21
              Nogen bud på antal points for overlevelse ?
              34 p ?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                Nogen bud på antal points for overlevelse ?
                34 p ?
                Det vil for Vejle kræve 5 ud af 10 sejre ca. lyder af meget. Så mon ikke det er lidt mindre

                Comment

                Working...
                X