Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspillet 23-24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedrykningsspillet 23-24

    Vi starter hjemme mod Vejle tirsdag 2 april. Tre dage senere ude mod Lyngby, det kan jo blive både fugl eller fisk.

    Lad os få første hjemmesejr i kampen mod Vejle - få skabt hullet til stregen og lukket al snak om hjemmebanekompleks.

    Har svært ved at vurdere om det er et "godt" program; 4 fredagskampe - hvoraf de 3 er i streg. Kun 2 søndagskampe og begge kampe mod Lyngby er på en kort uge.

    Og så syntes jeg de plejer at køre med et "dobbelt" opgør midt i programmet ex.: randers hjemme og så ude - det er de så gået væk fra.

    #2
    Godt/dårligt program findes ikke rigtigt. 10 enkeltstående pokalkampe kan de også kaldes.
    Tænker der hurtigt tegner sig et billede af hvem der kommer i fedtefadet.
    Synes Randers ser skrøbelige ud og kan komme i fare hvis David Nielsen får gang i Lyngby.

    Comment


      #3
      Jeg synes personligt det er godt at få vejle nu hvor de lige har fået to mavepustere, efter en start, hvor de nok så småt begyndte at oparbejde noget tro. De har desuden onugkha i karantæne og selvom han slet ikke har fået gang i den, så var han manden der i samarbejde med dårligt forsvarsspil kostede et nederlag sidst vi havde dem hjemme.
      OB skal bare ud og vise de er det bedste hold, som de gjorde imod dem sidst. Der var tydelig klasseforskel, og kan vi genfinde det niveau, så har vi 8 point til stregen med 9 kampe tilbage. Et solidt udgangspunkt.

      Comment


        #4
        Jeg forventer at OB bliver nummer 7. De har klart den bedste trup i bund 6 - og nu ligner det også at holdet har fået en træner der kan lidt mere end Alm.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg forventer at OB bliver nummer 7. De har klart den bedste trup i bund 6 - og nu ligner det også at holdet har fået en træner der kan lidt mere end Alm.
          Enig. Vi starter nedrykningsspillet som nr. 7 og den plads skulle vi holde fast de næste 10 runder. Krogh lykkedes med at samle holdet og skabte en enhed som tror på sig selv og på, træneren og hans dispositioner. Der er selvfølgelig stadig mangler i truppen men den er god nok at klare nedrykningsspillet. Vi skal blive koncentreret og fokuseret på overlevelse men tror på at vi til sidst får en kval-kamp om Europa i år.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg forventer at OB bliver nummer 7. De har klart den bedste trup i bund 6 - og nu ligner det også at holdet har fået en træner der kan lidt mere end Alm.
            Det kunne desværre se ud til, at David hurtigt kan få styr på Lyngby. Men ellers enig.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

              Det kunne desværre se ud til, at David hurtigt kan få styr på Lyngby. Men ellers enig.
              Muligt han får styr på dem. Men stadig en ringe trup ift OB.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

                Det kunne desværre se ud til, at David hurtigt kan få styr på Lyngby. Men ellers enig.
                De slår Viborg som virkelig har været ringe indtil videre. De har fået 4 p mod Randers, OB, Hvidovre, Lyngby og Brøndby (3 hjemmekampe og 2 ude kampe hvor den ene er mod HIF)

                Havde vi haft dette program i foråret ville man forvente vi skulle have minimum 10. Så helt sikkert DN har en effekt i Lyngby, men skal lige se dem mod nogle flere modstandere før jeg ser dem som "frelst".

                Comment


                  #9
                  Jeg er ikke specielt bekymret ( uden at jinxe noget som helst) - objektivt set har Hvidovre sat sig på den ene nedrykningsplads. Derefter skal vi holde et af følgende hold bag os Vejle, Viborg, Randers eller Lyngby - og vi har ovenikøbet pointmæssigt forspring til dem alle - det må ganske enkelt ikke gå galt - og det tror jeg så heller ikke på sker.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Jeg er ikke specielt bekymret ( uden at jinxe noget som helst) - objektivt set har Hvidovre sat sig på den ene nedrykningsplads. Derefter skal vi holde et af følgende hold bag os Vejle, Viborg, Randers eller Lyngby - og vi har ovenikøbet pointmæssigt forspring til dem alle - det må ganske enkelt ikke gå galt - og det tror jeg så heller ikke på sker.
                    vi har ét point til 3 af de hold - så det kan hurtigt være væk. Og vinder Vejle den første kamp så er de kun 2 efter os.

                    - så syntes godt nok det er tidligt ikke at være bekymret. Men vi har truppen til det, og Krogh ser ud til at have fået hævet bundniveauet. Flasker resultaterne sig så kan vi slappe mere af efter kun et par kampe. Så lad os håbe det går den vej.

                    Men jeg vil stadig mene vi skal have en sejr i første kamp - få lagt hele det med ikke at kunne vinde på hjemmebane bag os. Gør vi ikke det så bliver den fortælling bare mere selvforstærkende. Og så en kamp mod Lyngby kun 3 dage senere.

                    Jeg håber og tror på det bedste. Men det kan stadig blive rigtigt grimt hvis ikke vi kommer stærkt fra land

                    Comment


                      #11
                      Vejle kampen bliver ekstremt vigtig!
                      De lugter blod og kommer til at gå all in på denne kamp.
                      Hvis vi ikke vinder over Vejle på Odense stadion, kommer snakken om de manglende sejre på hjemmebane til at blusse op og sætte endnu mere pres på spillerne og det kan risikere at vi spiller med langt større nerver og ender med at frygte at tabe mere end hvad vi ønsker at vinde.

                      En sejr over Vejle vil gøre SÅ meget godt!

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        vi har ét point til 3 af de hold - så det kan hurtigt være væk. Og vinder Vejle den første kamp så er de kun 2 efter os.

                        - så syntes godt nok det er tidligt ikke at være bekymret. Men vi har truppen til det, og Krogh ser ud til at have fået hævet bundniveauet. Flasker resultaterne sig så kan vi slappe mere af efter kun et par kampe. Så lad os håbe det går den vej.

                        Men jeg vil stadig mene vi skal have en sejr i første kamp - få lagt hele det med ikke at kunne vinde på hjemmebane bag os. Gør vi ikke det så bliver den fortælling bare mere selvforstærkende. Og så en kamp mod Lyngby kun 3 dage senere.

                        Jeg håber og tror på det bedste. Men det kan stadig blive rigtigt grimt hvis ikke vi kommer stærkt fra land

                        Min pointe er jo at vi kun skal holde 1 af de 4 hold ( og Hvidovre) bag os - det anser jeg som en meget overkommelig opgave at løse. Skulle vi så alligevel dumme os f.eks., ved at tabe de næste 3 kampe - jamen så skifter scenariet jo totalt - det er så bare ikke tilfældet lige nu.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg


                          Min pointe er jo at vi kun skal holde 1 af de 4 hold ( og Hvidovre) bag os - det anser jeg som en meget overkommelig opgave at løse. Skulle vi så alligevel dumme os f.eks., ved at tabe de næste 3 kampe - jamen så skifter scenariet jo totalt - det er så bare ikke tilfældet lige nu.
                          det mener jeg også det bør være - over 10 kampe bør vi kunne hente de par sejre der skal til (4 sejre så er vi på 36 p. mon ikke det kan gøre det)

                          - men rækkefølgen for resultaterne er bare ikke ligegyldige, for kommer vi dårligt fra land, vil Vejle virkelig lugte blod, presset på OB vil stige og hvordan reagerer og håndterer truppen og staben det? 4-6 point i de første to kampe (her skal de 3 hentes mod Vejle) så tror jeg vi er rigtigt tæt på at være klar til endnu en sæson i suppen

                          Comment


                            #14
                            Mod Vejle kommer nu endelig virkelig den første hjemmebanesejr og med vores præstationer på udebane kommer der tre point mere fra kampen i Lyngby. Og så udbygger vi suverænt vores position på toppen af nedrykningsspillet og guver den ikke mere væk. Punktum
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Mod Vejle kommer nu endelig virkelig den første hjemmebanesejr og med vores præstationer på udebane kommer der tre point mere fra kampen i Lyngby. Og så udbygger vi suverænt vores position på toppen af nedrykningsspillet og guver den ikke mere væk. Punktum
                              Jeg kunne godt leve med 4p de første 2 kampe. 3 mod Vejle og 1 mod Lyngby

                              Comment

                              Working...
                              X