Oprindeligt indsendt af pnl
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vejle - OB 10-03-2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Tror nu nok også han bliver fast landsholdsspiller som 6/8er i stedet for 10er. Jon Dahl må have styr på ham, så ja han er en dyr herre.
Håber bare det bliver efter en stjernesæson for OB hvor han fører an i jagten på europa.
Vil vildt gerne se en sæson med Myhra,Owusu,Slots,Gomez,Sven,Trybull,Rami,DD og Fenger krydret med lidt nyt lækkert
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis han kommer ind og får spilletid på det svenske landshold og gør det godt som central midtbane spiller kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle få 75 mill for ham
Håber bare det bliver efter en stjernesæson for OB hvor han fører an i jagten på europa.
Vil vildt gerne se en sæson med Myhra,Owusu,Slots,Gomez,Sven,Trybull,Rami,DD og Fenger krydret med lidt nyt lækkert
ved at være der, men som 10er er han ikke, da han ikke er målfarlig nok. jeg synes han er et niveau over eks. Gigovic, som bestemt også er en fin spiller, men
han har slet ikke den x-factor.
Comment
-
"Problemet" er bare at han stikker så meget ud, at jeg tror klubber som eks. Ajax spærrer øjnene op, og så er 75 mio bestemt ikke urealistisk, som 6/8er er han
ved at være der, men som 10er er han ikke, da han ikke er målfarlig nok. jeg synes han er et niveau over eks. Gigovic, som bestemt også er en fin spiller, men
han har slet ikke den x-factor.
Last edited by manner; 12-03-2024, 17:57.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet vil være et fuldstændig vanvittigt scenarie hvis det sker .. vi henter ham i Ajax’ baghave transferfrit og udstyrer ham med en 3 årig aftale og fyrer ham afsted igen for et exorbitant mill.beløb
- Likes 2
Comment
-
Han blev uden tvivl hentet som 10er, men det er vel først nu hvor SK har spillet ham som 6/8er at han for alvor har sparket døren ind? Jeg kalder det stærkt trænerarbejde.
Believe OB
Comment
-
Han blev uden tvivl hentet som 10er, men det er vel først nu hvor SK har spillet ham som 6/8er at han for alvor har sparket døren ind? Jeg kalder det stærkt trænerarbejde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPå alle måder stærkt, men at tænke sig Ajax’ talent- og scoutingsystem overser det åbenlyse talent - selv på en uvant plads
Comment
-
Nu sagde jeg Ajax, fordi jeg i hans boldomgang og bevægelser ser det Ajax gerne vil have, og de mangler i den grad kvalitet i øjeblikket. Det kunne også være PSV, Feyenoord eller en fransk klub. Jeg tror ikke han passer ind i Bundesligaen, jo måske Dortmund, men lad os se om han forstætter, jeg kan ikke se nogen i nedrykningsspillet der kan stække ham som Brøndby gjorde, han kan jo starte med at sende Rasmus Falk ud efter pølser på søndag :-)
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFck kan nu koncentrere sig om Superligaen og vi kan selvfølgelig ikke slå dem men max uafgjort. Blandt andet derfor er spekulationerne om at vi bliver Top 6 latterlige .
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Der er jo sket større mirakler i vores historie, så selvfølgelig skal der spekuleres. Jeg er dog efterhånden så fortrøstningsfuld omkring det hold her, at jeg ikke er specielt ked af vi skal i nedrykningsspil og trods alt have noget at spille for, fremfor at være statister i mesterskabsspillet. Bevares vil jeg da nok stå på stadion og gå amok i nuet, hvis miraklet sker, fordi historien omkring det vil være vild. Derfra er der bare 12 point til medaljer og reelt kun et par millioners tv-penge at spille om i 10 superligarunder. Det er fandme en tung omgang, især fordi vi unægteligt også kommer til at tabe mange af dem, da især de tre øverste er markant bedre end os, og fordi de også har markant mere at spille for.
Believe OB
- Likes 1
Comment
Comment