Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 10-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    På ugens hold i aftenens Offside program har OB 4 spillere med : Myhra, Gomes, Al Rajj og Fenger.
    KEP mener iøvrigt, at de 3 førerhold i SL burde interessere sig for snarest at købe Al Rajj.
    De har ikke råd til ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      De har ikke råd til ham
      Tror nu nok også han bliver fast landsholdsspiller som 6/8er i stedet for 10er. Jon Dahl må have styr på ham, så ja han er en dyr herre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Tror nu nok også han bliver fast landsholdsspiller som 6/8er i stedet for 10er. Jon Dahl må have styr på ham, så ja han er en dyr herre.
        Hvis han kommer ind og får spilletid på det svenske landshold og gør det godt som central midtbane spiller kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle få 75 mill for ham
        Håber bare det bliver efter en stjernesæson for OB hvor han fører an i jagten på europa.

        Vil vildt gerne se en sæson med Myhra,Owusu,Slots,Gomez,Sven,Trybull,Rami,DD og Fenger krydret med lidt nyt lækkert

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis han kommer ind og får spilletid på det svenske landshold og gør det godt som central midtbane spiller kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle få 75 mill for ham
          Håber bare det bliver efter en stjernesæson for OB hvor han fører an i jagten på europa.

          Vil vildt gerne se en sæson med Myhra,Owusu,Slots,Gomez,Sven,Trybull,Rami,DD og Fenger krydret med lidt nyt lækkert
          "Problemet" er bare at han stikker så meget ud, at jeg tror klubber som eks. Ajax spærrer øjnene op, og så er 75 mio bestemt ikke urealistisk, som 6/8er er han
          ved at være der, men som 10er er han ikke, da han ikke er målfarlig nok. jeg synes han er et niveau over eks. Gigovic, som bestemt også er en fin spiller, men
          han har slet ikke den x-factor.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            "Problemet" er bare at han stikker så meget ud, at jeg tror klubber som eks. Ajax spærrer øjnene op, og så er 75 mio bestemt ikke urealistisk, som 6/8er er han
            ved at være der, men som 10er er han ikke, da han ikke er målfarlig nok. jeg synes han er et niveau over eks. Gigovic, som bestemt også er en fin spiller, men
            han har slet ikke den x-factor.
            Det vil være et fuldstændig vanvittigt scenarie hvis det sker .. vi henter ham i Ajax’ baghave transferfrit og udstyrer ham med en 3 årig aftale og fyrer ham afsted igen for et exorbitant mill.beløb
            Last edited by manner; 12-03-2024, 17:57.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det vil være et fuldstændig vanvittigt scenarie hvis det sker .. vi henter ham i Ajax’ baghave transferfrit og udstyrer ham med en 3 årig aftale og fyrer ham afsted igen for et exorbitant mill.beløb
              Han blev uden tvivl hentet som 10er, men det er vel først nu hvor SK har spillet ham som 6/8er at han for alvor har sparket døren ind? Jeg kalder det stærkt trænerarbejde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Han blev uden tvivl hentet som 10er, men det er vel først nu hvor SK har spillet ham som 6/8er at han for alvor har sparket døren ind? Jeg kalder det stærkt trænerarbejde.
                På alle måder stærkt, men at tænke sig Ajax’ talent- og scoutingsystem overser det åbenlyse talent - selv på en uvant plads

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Fck kan nu koncentrere sig om Superligaen og vi kan selvfølgelig ikke slå dem men max uafgjort. Blandt andet derfor er spekulationerne om at vi bliver Top 6 latterlige .

                  Comment


                    Fenger, Slots og Myhra på ugens hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Han blev uden tvivl hentet som 10er, men det er vel først nu hvor SK har spillet ham som 6/8er at han for alvor har sparket døren ind? Jeg kalder det stærkt trænerarbejde.
                      Helt enig. Fra første dag var optimisk da SK blev cheftræner. Og min optimisne blev mere og mere til begejstring fra uge til uge. SK gav holdet ikke kun et helt andet udtryk og skabte en enhed på banen men gør også det man forventer fra en rigtig god træner: at gøre de enkelte spiller bedre. Og der er langt mere OB-DNA i det vi ser på banen end vi havde i lang tid.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        På alle måder stærkt, men at tænke sig Ajax’ talent- og scoutingsystem overser det åbenlyse talent - selv på en uvant plads
                        Nu sagde jeg Ajax, fordi jeg i hans boldomgang og bevægelser ser det Ajax gerne vil have, og de mangler i den grad kvalitet i øjeblikket. Det kunne også være PSV, Feyenoord eller en fransk klub. Jeg tror ikke han passer ind i Bundesligaen, jo måske Dortmund, men lad os se om han forstætter, jeg kan ikke se nogen i nedrykningsspillet der kan stække ham som Brøndby gjorde, han kan jo starte med at sende Rasmus Falk ud efter pølser på søndag :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Fenger, Slots og Myhra på ugens hold.
                          Fuldstændig latterligt at Rami ikke er på…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Nu sagde jeg Ajax, fordi jeg i hans boldomgang og bevægelser ser det Ajax gerne vil have, og de mangler i den grad kvalitet i øjeblikket. Det kunne også være PSV, Feyenoord eller en fransk klub. Jeg tror ikke han passer ind i Bundesligaen, jo måske Dortmund, men lad os se om han forstætter, jeg kan ikke se nogen i nedrykningsspillet der kan stække ham som Brøndby gjorde, han kan jo starte med at sende Rasmus Falk ud efter pølser på søndag :-)
                            Det er jeg helt med på - jeg kommenterede kun fordi det virker vanvittigt på mig at verdens måske bedste talentscouting system overser det åbenlyse talent i deres egen baghave. Talentet går så til et i fodboldmæssig forstand sekundært land til en klub der ikke er i nærheden af (og aldrig kommer) i nærheden af Ajax' talentsystem. PSV, Feyenoord og Dortmund samt nogen franske klubber er bestemt også muligheder, og jeg kan da tilføje Brentford i Thomas Franks version som en attraktiv spillemæssig destination for Rami ... og ja det vil være lidt fedt hvis han sender Falk efter pølser på søndag.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Fck kan nu koncentrere sig om Superligaen og vi kan selvfølgelig ikke slå dem men max uafgjort. Blandt andet derfor er spekulationerne om at vi bliver Top 6 latterlige .
                              Der er jo sket større mirakler i vores historie, så selvfølgelig skal der spekuleres. Jeg er dog efterhånden så fortrøstningsfuld omkring det hold her, at jeg ikke er specielt ked af vi skal i nedrykningsspil og trods alt have noget at spille for, fremfor at være statister i mesterskabsspillet. Bevares vil jeg da nok stå på stadion og gå amok i nuet, hvis miraklet sker, fordi historien omkring det vil være vild. Derfra er der bare 12 point til medaljer og reelt kun et par millioners tv-penge at spille om i 10 superligarunder. Det er fandme en tung omgang, især fordi vi unægteligt også kommer til at tabe mange af dem, da især de tre øverste er markant bedre end os, og fordi de også har markant mere at spille for.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Der er jo sket større mirakler i vores historie, så selvfølgelig skal der spekuleres. Jeg er dog efterhånden så fortrøstningsfuld omkring det hold her, at jeg ikke er specielt ked af vi skal i nedrykningsspil og trods alt have noget at spille for, fremfor at være statister i mesterskabsspillet. Bevares vil jeg da nok stå på stadion og gå amok i nuet, hvis miraklet sker, fordi historien omkring det vil være vild. Derfra er der bare 12 point til medaljer og reelt kun et par millioners tv-penge at spille om i 10 superligarunder. Det er fandme en tung omgang, især fordi vi unægteligt også kommer til at tabe mange af dem, da især de tre øverste er markant bedre end os, og fordi de også har markant mere at spille for.
                                Der er helt sikkert sket større mirakler i OBs historie. Spillerne må bare ikke gå på banen med den tanke at top6 er målet. ÅDe skal spille så frit som muligt som de underdogs de vil være på søndag. Så må vi se hvor de kommende 10 kampe skal afvikles.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X