Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 10-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    En helstøbt indsats fra HOLDET. Naturligvis er det problematisk at vi skal brænde så mange gigantchancer. I andre kampe havde dette spilbillede kun udløst 1 point og på sigt er det jo det som kan afgøre top 6 eller ikke top 6, når det er så tæt i midten af superligaen. Vi mangler kynisme og det handler langt hen af vejen om kvalitet. Sådan var det også mod AGF. Men hvor er det det godt at se, at både Myhra og Gomez leverer fra dag ét. Ligner to stabile signinger og en stor fed tyk fed streg under, at man skal hente kvalitet og det er meget dyrere at ville fedte sig i top 6 - for så kommer man det aldrig. Hvis man kan hente kvalitet for så relativt få penge er det jo idioti ikke at gøre det. Håber godt nok ledelsen dernede har forstået det.
    Hajj spillede fænomenalt, fordi han gjorde det, som Thomas Dalsløkke opfordrede til i "Mellemrummet". Han var overalt mellem de to felter. Det gjorde det utroligt svært for Vejle at ødelægge hans spil. Han kan blive en af superligaens bedste spillere. Man kunne måske få den tanke at han er en "nips"-spiller, men han arbejder benhårdt og er ikke bange for at slå sig i duellerne. Bare han ikke bliver solgt til sommer - han skal være omdrejningspunktet på det her OB-hold i næste sæson, så vi ikke skal starte forfra.
    Heldigt for SK, at han har fået to så gode ind på holdet her i vinterpausen. Ellers havde det sgu nok været svært at rykke det helt store på det her hold.
    Mit bud er, at vi får en kæmpe røvfuld på søndag mod FCK. Presset virkede rigtig godt mod Vejle - men de var også pivringe på bolden. Jeg er bange for, at FCK kommer til at spille den rundt om os i vores pres, ligesom BIF gjorde det i perioder. Så bliver defensiven i den grad testet. Men det er lige meget lige nu. Det handler om at skille sig gevaldigt ud i kampene mod bundholdene. Så kan der hentes kvalitet til sommer på de offensive pladser, som måske kan skubbe os ind i en reel top 6 kamp, hvor det ikke bliver afgjort på de mindste tilfældigheder og at et hold som SIF går fuldstændig i stå. Vi skal ende et sted, hvor top 6 er sikker inden sidste runde i grundspillet.
    kæmpe røvfuld tror og håber jeg ikke på. Men FCK er jo klart favoritter.

    - Det jeg ikke vil se er at vi giver sejren væk som mod BIF. Ingen skam i at tabe til et bedre hold - selv på hjemmebane, men de skulle helst kæmpe sig til det og ikke få de 3 point foræret.

    Så jeg vil se en god indsats, hvor vi går efter et resultat - men også at holdet og SK har lært af BIF kampen og ikke kommer ud som i de første 10 min. i den forestilling.

    Comment


      Efter 21 runder oplevede jeg, for første gang i denne sæson, en sejr live

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Var du ikke en af dem der var efter mig da jeg foreslog den mulighed? indimellem skal man lidt ud af boksen.
        Jo, det tror jeg det var. Men må jo bare sige at du havde ret i så fald tænker dog stadig ikke at det skal være vores udgangspunkt, når alle mand er klar, men det kan helt sikkert noget!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Jo, det tror jeg det var. Men må jo bare sige at du havde ret i så fald tænker dog stadig ikke at det skal være vores udgangspunkt, når alle mand er klar, men det kan helt sikkert noget!
          Er bare glad for sejren i Vejle, og mega glad for, at vi nu har en keeper der laver point. Hold da op nogle redninger Myhra disker op med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er ikke den eneste der er helt i skyerne over Rami

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...anvittige-ting
            Vanvittig signing af BW, kommer til at tænke Djemba-Djemba, på en lidt anden måde så god som han er.

            Comment


              Fedeste away , der var sgu god lyd på til sidst. Vigtig sejr som holder pessimismen på afstand i forhold til nedrykning.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Efter startpladsen og scoringen i Vejle er situationen nu en anden for Max Fenger.

                Matchvinder mod Vejle: Situationen har ændret sig for Max Fenger - OBstruktion

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Vanvittig signing af BW, kommer til at tænke Djemba-Djemba, på en lidt anden måde så god som han er.
                  Findes der mon et sammenklip af nogle af de fede tricks, Rami lavede i går? Det var ren Fifa skills.
                  Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                  lykke, ulykke de gange på rad,
                  medgang og modgang hinanden tilråbe,
                  solskin og skyer de følges og ad.
                  Jorderigs guld
                  er prægtig muld,
                  Himlen er ene af salighed fuld.
                  - Kingo, 1681

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                    Findes der mon et sammenklip af nogle af de fede tricks, Rami lavede i går? Det var ren Fifa skills.
                    Prøv at spørge Per Frimann, da han var fuldstændig oppe at ringe i går i studiet. Tror næsten at han er klar til at adoptere ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                      Findes der mon et sammenklip af nogle af de fede tricks, Rami lavede i går? Det var ren Fifa skills.
                      superliga.dk har da små 5 mins sammendrag af kampen - ikke kun Rami klip, men der er da en del af dem med

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Vanvittig signing af BW, kommer til at tænke Djemba-Djemba, på en lidt anden måde så god som han er.
                        Han er vanvittig. Vi kommer til at snakke om ham i mange år når han er væk.

                        Jeg håber bare at vi har ham 1 sæson og sælger ham for et rekord beløb til Bundesligaen, Holland, Belgien eller Frankrig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

                          Findes der mon et sammenklip af nogle af de fede tricks, Rami lavede i går? Det var ren Fifa skills.
                          https://ob.dk/nyheder/2024/marts/se-...vejle-boldklub

                          Comment


                            Ffs mange afbrændere ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              På ugens hold i aftenens Offside program har OB 4 spillere med : Myhra, Gomes, Al Rajj og Fenger.
                              KEP mener iøvrigt, at de 3 førerhold i SL burde interessere sig for snarest at købe Al Rajj.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Ffs mange afbrændere ..
                                Ja, vi skal simpelthen blive bedre til at lukke den slags kampe. Vi mangler skarphed og kynisme og den slags kan i sidste ende koste en nedrykning. Vejle får jo muligheden for at stjæle vores sejr, ligesom de gjorde i det omvendte opgør. Det må ikke ske. Heldigvis gik det godt denne gang, men ingen grund til at give dem chancen.

                                Comment

                                Working...
                                X