Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 10-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er det kun mig der ikke har lyd på Leif Rasmussens "analyse" på fyens.dk
    Det ville væe typisk folkene der, som virkelig er tekniske mongoler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Er det kun mig der ikke har lyd på Leif Rasmussens "analyse" på fyens.dk
      Det ville væe typisk folkene der, som virkelig er tekniske mongoler.
      Leif Rasmussen er bedst uden lyd, så win!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Er det kun mig der ikke har lyd på Leif Rasmussens "analyse" på fyens.dk
        Det ville væe typisk folkene der, som virkelig er tekniske mongoler.
        lyden fungerede fint ved mig...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror ikke at løbet er kørt. Agenten har fået at vide at han skal skaffe den bedste kontrakt muligt. Men alle ønsker det samme…

          Når det er sagt syntes jeg vi skal sælge ham til sommer hvis det rigtige kæmpe bud kommer. Slotsager er alt for god til OB og skal ud og have en international karriere. Så kan vi bruge nogle af de 60-75 mill på at opruste og holde på alle de vigtige spillere
          Slotsager har potentiale p.g.a. sin alder, men p.t. er han jo ikke bedre end de andre forsvarsspillere - tværtimod. Hvis man lader være med at kigge på alder, Fynbo o.s.v.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Slotsager har potentiale p.g.a. sin alder, men p.t. er han jo ikke bedre end de andre forsvarsspillere - tværtimod. Hvis man lader være med at kigge på alder, Fynbo o.s.v.
            Jeg er simpelthen så uenig at jeg ikke engang orker at forsøge at argumentere med dig om det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er simpelthen så uenig at jeg ikke engang orker at forsøge at argumentere med dig om det
              Nå, men du orkede da at kommentere alliwl. Slotsager er et talent - ingen tvivl om dét. Men at sige, at han er for god til OB - ahrrr. Men der er da potentiale i ham, fordi hans alder gør, at han kan udvikles til at blive endnu bedre end han er nu. Men lige nu, er han sgu ikke bedre end Gomez f.eks.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                lyden fungerede fint ved mig...
                Jeg bruger Mozilla og det fungerede heller ikke i Safari, hvor jeg også har nogle blokeringer. Men i Google, som jeg benytter så sjældent som muligt bla fordi Google ikke fungerer længere med min ældre MacBook, fungerede det fint efter en gang MyBanker reklame.
                Engang talte de 15 minutter efter en kamp og det var ofte for længe og ikke til at høre. Nu er det for kort.

                Comment


                  Jeg er stadig helt oppe at ringe over kampen i går. Mit humør bliver bare mærkbart forbedret, når jeg ser OB spille sådan. Fed power, god boldomgang og utrolig chanceskabende.

                  Som alle andre også nævner, så er det jo helt ufatteligt at vi ikke laver mere end 1 mål i sådan en kamp, og det er særdeles træls, hvis det er målscoren vi falder på, skulle det usandsynlige nu gå hen og ske at vi slår FCK, mens BIF slår Silkeborg. Så kan de mange brændte chancer vise sig at være dyre.

                  Anyways, det er svært at være sortseer efter sådan en præstation. Rami spiller selvfølgelig fremragende, primært de første 70, men den energi Max lægger for dagen pynter usandsynligt meget på vores hold, og det virker som om det smitter af på resten. Bjørn P med en, for mig, noget overraskende toppræstation på højre wingback. Han spillede virkelig en god halvleg. Gomez er dejlig rolig på klatten, og får også taget nogle raids op igennem banen, når han ser der er hul. Köhler med en god afbalanceret kamp, og så er både Slotsager, Helander og Myhra virkelig stabile defensivt.

                  Alt i alt, en tæt på perfekt kamp, og Søren Krogh virker som om, han har været rigtig dygtig til at få spillerne sat op og til at tro på projektet. Hvis vi spiller tilnærmelsesvis sådan her i resten af kampene, kommer vi ikke i nærheden af nedrykingsstregen, derimod tror jeg vi napper 7. pladsen relativt sikkert.

                  Comment


                    Jeg er også vældigt opløftet dagen derpå. At se OB spille som en enhed har jeg virkelig savnet.

                    Det var også en enormt dynamisk opstilling med stor bevægelse, og BP var sgu fed som rambuk på hele højrekanten.

                    Fenger har jeg kunne li’ fra dag 1, og jeg håber, han får sit andet gennembrud i klubben. Spillere, der skyder brystet frem, har vi manglet mere end noget andet.

                    SK og Rami var også en fornøjelse at følge. Og frem for alt - holdet fungerede bare, og mange af vores unge så lovende ud; netop fordi fundamentet var der!

                    Nu må vi se, hvordan det går mod en helt, helt anden modstander næste gang.

                    Last edited by Jungledyret; 11-03-2024, 09:19.

                    Comment


                      En helstøbt indsats fra HOLDET. Naturligvis er det problematisk at vi skal brænde så mange gigantchancer. I andre kampe havde dette spilbillede kun udløst 1 point og på sigt er det jo det som kan afgøre top 6 eller ikke top 6, når det er så tæt i midten af superligaen. Vi mangler kynisme og det handler langt hen af vejen om kvalitet. Sådan var det også mod AGF. Men hvor er det det godt at se, at både Myhra og Gomez leverer fra dag ét. Ligner to stabile signinger og en stor fed tyk fed streg under, at man skal hente kvalitet og det er meget dyrere at ville fedte sig i top 6 - for så kommer man det aldrig. Hvis man kan hente kvalitet for så relativt få penge er det jo idioti ikke at gøre det. Håber godt nok ledelsen dernede har forstået det.
                      Hajj spillede fænomenalt, fordi han gjorde det, som Thomas Dalsløkke opfordrede til i "Mellemrummet". Han var overalt mellem de to felter. Det gjorde det utroligt svært for Vejle at ødelægge hans spil. Han kan blive en af superligaens bedste spillere. Man kunne måske få den tanke at han er en "nips"-spiller, men han arbejder benhårdt og er ikke bange for at slå sig i duellerne. Bare han ikke bliver solgt til sommer - han skal være omdrejningspunktet på det her OB-hold i næste sæson, så vi ikke skal starte forfra.
                      Heldigt for SK, at han har fået to så gode ind på holdet her i vinterpausen. Ellers havde det sgu nok været svært at rykke det helt store på det her hold.
                      Mit bud er, at vi får en kæmpe røvfuld på søndag mod FCK. Presset virkede rigtig godt mod Vejle - men de var også pivringe på bolden. Jeg er bange for, at FCK kommer til at spille den rundt om os i vores pres, ligesom BIF gjorde det i perioder. Så bliver defensiven i den grad testet. Men det er lige meget lige nu. Det handler om at skille sig gevaldigt ud i kampene mod bundholdene. Så kan der hentes kvalitet til sommer på de offensive pladser, som måske kan skubbe os ind i en reel top 6 kamp, hvor det ikke bliver afgjort på de mindste tilfældigheder og at et hold som SIF går fuldstændig i stå. Vi skal ende et sted, hvor top 6 er sikker inden sidste runde i grundspillet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        En helstøbt indsats fra HOLDET. Naturligvis er det problematisk at vi skal brænde så mange gigantchancer. I andre kampe havde dette spilbillede kun udløst 1 point og på sigt er det jo det som kan afgøre top 6 eller ikke top 6, når det er så tæt i midten af superligaen. Vi mangler kynisme og det handler langt hen af vejen om kvalitet. Sådan var det også mod AGF. Men hvor er det det godt at se, at både Myhra og Gomez leverer fra dag ét. Ligner to stabile signinger og en stor fed tyk fed streg under, at man skal hente kvalitet og det er meget dyrere at ville fedte sig i top 6 - for så kommer man det aldrig. Hvis man kan hente kvalitet for så relativt få penge er det jo idioti ikke at gøre det. Håber godt nok ledelsen dernede har forstået det.
                        Hajj spillede fænomenalt, fordi han gjorde det, som Thomas Dalsløkke opfordrede til i "Mellemrummet". Han var overalt mellem de to felter. Det gjorde det utroligt svært for Vejle at ødelægge hans spil. Han kan blive en af superligaens bedste spillere. Man kunne måske få den tanke at han er en "nips"-spiller, men han arbejder benhårdt og er ikke bange for at slå sig i duellerne. Bare han ikke bliver solgt til sommer - han skal være omdrejningspunktet på det her OB-hold i næste sæson, så vi ikke skal starte forfra.
                        Heldigt for SK, at han har fået to så gode ind på holdet her i vinterpausen. Ellers havde det sgu nok været svært at rykke det helt store på det her hold.
                        Mit bud er, at vi får en kæmpe røvfuld på søndag mod FCK. Presset virkede rigtig godt mod Vejle - men de var også pivringe på bolden. Jeg er bange for, at FCK kommer til at spille den rundt om os i vores pres, ligesom BIF gjorde det i perioder. Så bliver defensiven i den grad testet. Men det er lige meget lige nu. Det handler om at skille sig gevaldigt ud i kampene mod bundholdene. Så kan der hentes kvalitet til sommer på de offensive pladser, som måske kan skubbe os ind i en reel top 6 kamp, hvor det ikke bliver afgjort på de mindste tilfældigheder og at et hold som SIF går fuldstændig i stå. Vi skal ende et sted, hvor top 6 er sikker inden sidste runde i grundspillet.

                        Jeg kan leve med en røvfuld, hvis vi bare ser halvt så meget gejst, entusiasme, spillevillighed og samspil som vi så i går. Det er længe siden jeg for alvor er blevet glad af at se OB spille, men viljen strålede ud gennem skærmen i går!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg


                          Jeg kan leve med en røvfuld, hvis vi bare ser halvt så meget gejst, entusiasme, spillevillighed og samspil som vi så i går. Det er længe siden jeg for alvor er blevet glad af at se OB spille, men viljen strålede ud gennem skærmen i går!
                          Helt enig - skriver også "at det er lige meget" :o)

                          Comment


                            Jeg er ikke den eneste der er helt i skyerne over Rami

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...anvittige-ting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              En helstøbt indsats fra HOLDET. Naturligvis er det problematisk at vi skal brænde så mange gigantchancer. I andre kampe havde dette spilbillede kun udløst 1 point og på sigt er det jo det som kan afgøre top 6 eller ikke top 6, når det er så tæt i midten af superligaen. Vi mangler kynisme og det handler langt hen af vejen om kvalitet. Sådan var det også mod AGF. Men hvor er det det godt at se, at både Myhra og Gomez leverer fra dag ét. Ligner to stabile signinger og en stor fed tyk fed streg under, at man skal hente kvalitet og det er meget dyrere at ville fedte sig i top 6 - for så kommer man det aldrig. Hvis man kan hente kvalitet for så relativt få penge er det jo idioti ikke at gøre det. Håber godt nok ledelsen dernede har forstået det.
                              Hajj spillede fænomenalt, fordi han gjorde det, som Thomas Dalsløkke opfordrede til i "Mellemrummet". Han var overalt mellem de to felter. Det gjorde det utroligt svært for Vejle at ødelægge hans spil. Han kan blive en af superligaens bedste spillere. Man kunne måske få den tanke at han er en "nips"-spiller, men han arbejder benhårdt og er ikke bange for at slå sig i duellerne. Bare han ikke bliver solgt til sommer - han skal være omdrejningspunktet på det her OB-hold i næste sæson, så vi ikke skal starte forfra.
                              Heldigt for SK, at han har fået to så gode ind på holdet her i vinterpausen. Ellers havde det sgu nok været svært at rykke det helt store på det her hold.
                              Mit bud er, at vi får en kæmpe røvfuld på søndag mod FCK. Presset virkede rigtig godt mod Vejle - men de var også pivringe på bolden. Jeg er bange for, at FCK kommer til at spille den rundt om os i vores pres, ligesom BIF gjorde det i perioder. Så bliver defensiven i den grad testet. Men det er lige meget lige nu. Det handler om at skille sig gevaldigt ud i kampene mod bundholdene. Så kan der hentes kvalitet til sommer på de offensive pladser, som måske kan skubbe os ind i en reel top 6 kamp, hvor det ikke bliver afgjort på de mindste tilfældigheder og at et hold som SIF går fuldstændig i stå. Vi skal ende et sted, hvor top 6 er sikker inden sidste runde i grundspillet.
                              Jeg tror også vores pres fik sig lidt af en mavepuster af at være nede 0-2 så hurtigt. Jeg tror det kommer til at fungere bedre imod fck, fordi vi sandsynligvis både har Fenger og Kadrii med. De er fantastiske presspillere begge to. Derudover betyder selvtillid også meget og vi må have en masse selvtillid efter 3 halvege i streg, hvor det virkelig har set godt ud.
                              Fck skal nok få spillet sig igennem og Myhra skal diske op med mirakler igen, hvis vi skal vinde, men jeg tror vi kommer til at være meget mere med og have momenter i kampen, hvor vi er mere ovenpå end det var tilfældet imod bøf.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Er virkelig overrasket over hvor godt det virker med Bjørn til højre. En god mulighed at have i baghånden!
                                Var du ikke en af dem der var efter mig da jeg foreslog den mulighed? indimellem skal man lidt ud af boksen.

                                Comment

                                Working...
                                X