Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 03-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Enig - masser af positivt at tage med. Jeg er dog stadig ikke helt solgt på SKs 5-2-3, og jeg synes, den her nedrykningskamp er lidt for ‘spændende’.
    det er alt for spændende. Jeg har bestemt også mine tvivl om systemet - men stadig meget kort tid han har været her - og trods alt et ok point snit han har hentet. Fortsætter det så bør vi ikke komme i farer.

    - men lad os se efter kampen mod vejle - tænker vi er lidt klogere efter den

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Synes også de nævnte, at ombygningen havde gjort, at de havde ringere vilkår i VAR-rummet end normalt, så det er vel deres eget problem at de ikke har et kamera der kan tjekke for mål her? :)
      Jeg vil også mene at et af de vigtigere steder at have gode kameravinkler netop er omkring, hvorvidt en bold er inde eller ej, når nu goal line technology er fravalgt. Men det er muligvis vanskeligt i forbindelse med ombygningen, og så er det jo bare sort uheld for AGF. Det er i hvert fald utvivlsomt at VAR intet kunne konkludere ud fra de vinkler vi så fra tv-skærmen. Det må AGF tage til efterretning, hvis de vil undgå en lignende situation en anden gang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jamen helt enig - selvf skal der være styr på det. Men det kamera var der så ikke i går (måske heldigt for os)

        goal line tech. med chip i bold - helt sikkert få det dog indført

        - jeg medgiver gerne at det bestemt ligner at bolden er inde på det billede. Men 100% kan du ikke sige det og igen - ikke et billede de har kunnet bruge.

        og nu gider jeg ikke bruge mere tid på den (fejl)dom. Positivt at vi fik uventet point med hjem. Træls at de udligner så sent inde i overtiden - endnu mere træls at Luca og grubbe ikke havde lukket den noget før.

        - Og så en anden ting jeg finder glædeligt. Köhler spillede hele kampen, og så ikke vildt brugt ud efter 60 min som jeg lidt havde ventet - så det kan vi da også glæde os over
        Jeg beskylder ingen for noget men det er ikke svært at “flytte” en bold på et grynet billede ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Ja det kom jeg også til at tænke på

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det er alt for spændende. Jeg har bestemt også mine tvivl om systemet - men stadig meget kort tid han har været her - og trods alt et ok point snit han har hentet. Fortsætter det så bør vi ikke komme i farer.

            - men lad os se efter kampen mod vejle - tænker vi er lidt klogere efter den
            Synes ikke rigtig det er spændende. Kan ikke rigtig få pulsen op, ikke endnu i hvert fald. Kan slet ikke se OB komme i fare sådan for alvor.
            Men lad os se om 8-10 kampe om jeg må æde mine ord. Vil blive skuffet hvis det ikke bliver til en forholdsvis klar 7.plads.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Synes ikke rigtig det er spændende. Kan ikke rigtig få pulsen op, ikke endnu i hvert fald. Kan slet ikke se OB komme i fare sådan for alvor.
              Men lad os se om 8-10 kampe om jeg må æde mine ord. Vil blive skuffet hvis det ikke bliver til en forholdsvis klar 7.plads.
              Hvis OB ligger på 11.-pladsen på et tidspunkt i løbet af de næste 3-4 kampe, tror jeg det går galt. Er bange for at for mange spillere ikke kan klare presset og så bliver det forkrampet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Synes ikke rigtig det er spændende. Kan ikke rigtig få pulsen op, ikke endnu i hvert fald. Kan slet ikke se OB komme i fare sådan for alvor.
                Men lad os se om 8-10 kampe om jeg må æde mine ord. Vil blive skuffet hvis det ikke bliver til en forholdsvis klar 7.plads.
                når det er så tæt - og Vejle er kommet så godt fra land...hvad sker der i Lyngby - kommer David ind der så kunne jeg for alvor godt blive nervøs...og så er der bare hele OBs historie igennem de sidste mange år - hvor vi desværre er ret gode til at sammensætte negative stimer.

                Det er her min nervøsitet/frygt kommer fra

                syntes der har været en positiv udvikling under SK, spillet ser fornuftigt omend ikke prangende ud. Og så mangler jeg stadig at se holdet vinde en kamp de SKAL vinde...som næste runde mod Vejle. Vinder vi efter en flot præstation vil jeg nok slappe en smule mere af. Omvendt så kan det også hurtigt blive rigtigt grimt med en nederlag - og hvordan reagere holdet så.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jeg bryder mig virkelig heller ikke om VAR, men når vi nu skal have det, så skal det være ordentligt, og det er mig en gåde, at der ikke altid er et kamera på mållinjen (når man nu ikke vil bruge en chip).

                  Lige præcis det med om en bold er inde eller ej er jo ren matematik og aldrig et skøn, og det er én af de få ting, jeg synes dommeren skal have hjælp til for at eliminere fejl.

                  Omkring billedet taget af en fan: der er vi bare uenige - uanset hvad der er handske og bold, så er det for mig tydeligt, at den er inde.
                  Også hvis det er indersiden af Myhras handske der er det hvide du kan se? Bolden er sandsynligvis bag stolpen, og er derfor ikke synlig.....

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-kommunikation
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      når det er så tæt - og Vejle er kommet så godt fra land...hvad sker der i Lyngby - kommer David ind der så kunne jeg for alvor godt blive nervøs...og så er der bare hele OBs historie igennem de sidste mange år - hvor vi desværre er ret gode til at sammensætte negative stimer.

                      Det er her min nervøsitet/frygt kommer fra

                      syntes der har været en positiv udvikling under SK, spillet ser fornuftigt omend ikke prangende ud. Og så mangler jeg stadig at se holdet vinde en kamp de SKAL vinde...som næste runde mod Vejle. Vinder vi efter en flot præstation vil jeg nok slappe en smule mere af. Omvendt så kan det også hurtigt blive rigtigt grimt med en nederlag - og hvordan reagere holdet så.
                      Jeg er meget enig. I de øvrige sæsoner, hvor vi også har rodet rundt i den tunge ende, så har vi trods alt vist at vi er en del bedre end de dårligste 3-4 hold i rækken. Det har vi endnu til gode at bevise. Så længe de kampe bliver ved at bevæge sig på et knivsæg, så er det jo ligegyldigt vi måske spiller en udmærket kamp imod AGF.
                      Jeg tror dog ikke vi får det at se på søndag. Banen i Vejle er ikke god og det er her vi kan gøre en forskel imod sådan et hold. Jeg vurdere vi har de bedste boldspillere, men den slags sættes ud af spillet på en dårlig bane og så bliver det nok en rodet kamp med to hold der kæmper for livet. Vejle har vist de står mindst ligeså flot sammen som os, og så bliver det sandsynligvis marginaler som en dødbold eller en forsvarsbrøler som bliver udslagsgivende.
                      Forhåbentlig får vi bevist vi er et bedre fodboldhold end de fleste bundhold, når banerne arter sig bedre, men lige nu handler det om at stå sammen og ofre hver en fiber i benene for ikke at være blandt de 2 dårligste.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        mouritsen med et fint indhop - assist til målet og med et godt indlæg der skulle have lukket kampen for os.

                        Kan vi overfører spillet fra anden halvleg til kampene mod bundhold - OG til kampene på hjemmebane...så bør vi ikke komme i problemer. Men vi skal være skarpere i begge ender - og ikke give så mange unødige dødbolde væk
                        Ja bevares han får da en assist på det, men kun fordi han rammer bolden så exceptionelt ringe. Det var jo tydeligvis et skud på mål han forsøgte

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Men hvad skal vi Europa med det her hold
                          Tja jeg kunne nu godt bruge en tur til Ungarn eller sådan noget, uanset hvor ringe holdet er...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Men hvad skal vi Europa med det her hold
                            Nu vil en evt tur i Europa først være næste sæson. Så har vi jo et andet hold på det tidspunkt. Tænker 5-7 mand hurtigt kan være udskiftet.
                            Faktisk vil jeg kun sætte 2 sikre kort efter sommerferien, nemlig Myhra og Gomez.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Nu vil en evt tur i Europa først være næste sæson. Så har vi jo et andet hold på det tidspunkt. Tænker 5-7 mand hurtigt kan være udskiftet.
                              Faktisk vil jeg kun sætte 2 sikre kort efter sommerferien, nemlig Myhra og Gomez.
                              Er bange for at det kommer til at tage laaang tid før SK får ændret det store ved det her holds præstationer. Vi lukker stadig for mange mål ind - selv med 5 i bagkæden og når Hajj er lukket ned - og det er lykkedes (som jeg frygtede og forudsage efter VFF-kampen) i kampene efter VFF, skaber vi ingen ting. Offensiven er ekstremt svag. Næste vi due kommer ikke til at rette op på det, da vi sikkert mister 2-3 profiler. Så skal BW hente 5 profiler for at rykke os nok og det er for svært med OBs økonomi.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Nu vil en evt tur i Europa først være næste sæson. Så har vi jo et andet hold på det tidspunkt. Tænker 5-7 mand hurtigt kan være udskiftet.
                                Faktisk vil jeg kun sætte 2 sikre kort efter sommerferien, nemlig Myhra og Gomez.
                                det var godt nok ikke mange...Owusu? Tænker da også han er sikker, gør det godt - men næppe så godt at han tiltrækker sig så meget opmærksomhed at han ryger afsted.

                                Al Hajj - selvf kan han blive solgt, men syntes trods alt ikke han har været så godt hver eneste kamp - tror han skal bevise sig over en længere periode.

                                Trybull - der skal selvf lige forlænges men lyder da som om det er noget begge parter er interesseret i.

                                Sven K. Og Don D, ja der har været følere ude - men hvor konkrete er de?

                                Mickelson - skal der vel tages en beslutning med - skal der forlænges eller skal man forsøge at tjene lidt på ham...

                                syntes sådan set der er mange ganske gode spillere der ville kunne kategoriseres som faste til næste sæson. Men det selvf omvendt omgså at de kan blive interessante for andre klubber.

                                Comment

                                Working...
                                X