Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 03-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    For fanden, hvor er det ærgerligt at den ikke kan forsvares hjem ‍♂️‍♂️ Narj, hvor er det ærgerligt at Luca og Grubbe ikke rammer kassen.
    Set over hele kampen et fair resultat.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Grubbe og Helander. Det er en ommer. De point kan vi nemt stå og mangler i slutningen af Maj.

      Når det er sagt, så ser Lyngby, Randers og Hvidovre virkelig dårlige ud. Langt dårlige end os.
      Hvis vi fortsætter som i dag kommer vi ikke i nærheden af nedrykning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Tænker også at det kan diskuteres om det er den rigtige beslutning at skifte så defensivt ind til de sidste 15 min inkl. overtid. På den anden side skaber vi vores bedste chance i hele kampen i kampens afslutning.
        syntes jeg ikke - har aldrig brudt mig om den slags - særligt fordi OB bare ikke kan stille sig ned på den måde. Mener det var en fejl af SK.

        Omvendt kan jeg godt forstå han falder i den "fælde" - du vil gerne have friske kræfter ind...og hvad var alternativerne? Charlie? kunne true med noget fart - men ville nok ikke være for god defenssivt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja og muligheden for Europa pist væk. Nu er der bedre chancer.
          Men hvad skal vi Europa med det her hold

          Comment


            Bittert men hey inden kampen havde jeg med glæde taget det ene point… Jeg må også bare sige Markus Jensen og Luca har lang vej endnu….især Luca synes jeg har sådan en lidt lad attitude hvilket kan være ok hvis man så lige Shiner 5 sekunder af kampen, men dem brænder han
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              mouritsen med et fint indhop - assist til målet og med et godt indlæg der skulle have lukket kampen for os.

              Kan vi overfører spillet fra anden halvleg til kampene mod bundhold - OG til kampene på hjemmebane...så bør vi ikke komme i problemer. Men vi skal være skarpere i begge ender - og ikke give så mange unødige dødbolde væk
              Er enig at det var en god indhop men har det lidt svært at kalde det en assist. Har det mere som han brændte en direktør og ramte tilfældigvis Bash...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                …og igen må vi være forsøgs kanin på helt vanvittigt meget tillægstid, nøjagtigt som i Viborg. Hader ikke AGF mindre efter denne kamp, er du gal et tonser hold som kun er farlige på dødbolde. Synes faktiske at OB er bedre i store dele af kampen. Vi ligger og roder i bunden og AGF stensikkert top seks hold. Virker kuriøst.
                Længere er der heller ikke op, med en farlig 9’er og en VB. Resten ser fint ud og burde på papiret kæmpe med i top seks, i så fald,

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                  …og igen må vi være forsøgs kanin på helt vanvittigt meget tillægstid, nøjagtigt som i Viborg. Hader ikke AGF mindre efter denne kamp, er du gal et tonser hold som kun er farlige på dødbolde. Synes faktiske at OB er bedre i store dele af kampen. Vi ligger og roder i bunden og AGF stensikkert top seks hold. Virker kuriøst.
                  Længere er der heller ikke op, med en farlig 9’er og en VB. Resten ser fint ud og burde på papiret kæmpe med i top seks, i så fald,
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    XG

                    0,76 - 1,93

                    Puha…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Det ville være et mareridt at blive revet rundt i 10 top 6 kampe i foråret.
                      Tja, vel også et mareridt at møde 5 ualmindeligt røvsyge klubber, uden nogen nævneværdig fanbase. Det ligner det mest udexede taberslutspil nogensinde.
                      Heldigvis plejer vi at være gode i det slutspil..
                      Eller, ved sgu ikke om jeg skal syntes det er heldigt, for så plejer vi at skulle læse/høre en masse jubeloptimistisk, blåøjet naivitets bræk om hvor godt et hold vi har, og at der er fremgang.
                      Jeg er ret sikker på vi ikke rykker ned, men jeg ser heller ingen fremgang fra sidste år, forrige år, eller de sidste 12 år.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                        …og igen må vi være forsøgs kanin på helt vanvittigt meget tillægstid, nøjagtigt som i Viborg. Hader ikke AGF mindre efter denne kamp, er du gal et tonser hold som kun er farlige på dødbolde. Synes faktiske at OB er bedre i store dele af kampen. Vi ligger og roder i bunden og AGF stensikkert top seks hold. Virker kuriøst.
                        Længere er der heller ikke op, med en farlig 9’er og en VB. Resten ser fint ud og burde på papiret kæmpe med i top seks, i så fald,
                        Fuldstændig som i de forrige 12 sæsoner ;-)

                        Vi mangler kun lige at købe kvalitet til de pladser hvor vi ik har kvalitet på.. 7-8 pladser i gennemsnit over de 12 år
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Men hvad skal vi Europa med det her hold
                          Kvalifikationspengene
                          Udebanetur for fans
                          Håb og drømme
                          Bare for at vise at OB kan komme i Europa
                          Tiltrække spillere
                          Fastholde spillere
                          Tiltrække opmærksomhed fra scouts
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Bittert men hey inden kampen havde jeg med glæde taget det ene point… Jeg må også bare sige Markus Jensen og Luca har lang vej endnu….især Luca synes jeg har sådan en lidt lad attitude hvilket kan være ok hvis man så lige Shiner 5 sekunder af kampen, men dem brænder han
                            Luca lunter lidt rundt med mange alibiløb. Måske han skulle se lidt på, hvordan Rasmus Højlunds trøje ser ud efter en kamp (uden anden sammenligning overhovedet).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              det er vel ikke så langt fra. Havde vi bare præsteret til et minimum på hjemmebane, sejr over Vejle, Hvidovre og Randers så havde vi ligget og kæmpet med om top 6...så længere er der jo faktisk ikke derop.

                              Helt generelt så mangler vi at blive et mere stabilt hold - der kan sætte sejrsstimer sammen...vi vinder aldrig 3 i streg og det er jo sådan noget der rykker i det lange løb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Og Helander drømmer om Anderlecht? Hvis han fortsætter med at koste point som han har gjort i det her forår, så er alle klubber løbet skrigende væk.
                                Han stabliserede os i efteråret men er ikke en forsvarsgud. Kan huske to situationer i efteråret hvor han kostede. Han clearede bolden lige foran vores mål, en gang med foden, en gang med hovedet hvor tænkte at det var meget ringe for en mand med den erfaring.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X