Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Udebanetur med knægten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Udebanetur med knægten

    Min 12 årige søn er selvfølgelig opdraget ordentligt og med sæsonskort(på Barfoed) på stadion nyder vi samvær, stemning og vores far/søn-timer.

    Vi har været til en del udekampe, men har ikke stået på stemningstribunen.
    Nu vil min søn at vi næste gang på udebane står sammen med OB-fans og dette er jeg lidt usikker på, da jeg med min anden søn, for ca 10 år siden(da var han 11 år gammel) stor på stemningstribunen på Odense stadion og en idiot kastet et romerlys der ramte min søn og brændte et hul i hans jakke - Tak og lov skete der intet med ham.
    Min søn var temmelig chokeret og ville ikke stå på denne tribune mere, så derefter har vi været fast tilskuer fra Barfoed.

    Mit spørgsmål: Jeg ved at det findes idioter overalt, men er det nogenlunde sikkert at tage sin knægt med på udebane og stå sammen med OB-fans, eller bør man vente nogle år endnu...?

    Curlingfar - Måske, men jeg vil ikke at min yngste søn skal få den forskrækkelse som min ældste søn fik...

    #2
    Der vil ALTID findes idioter, men synes ikke du skal fratage din søn den oplevelse på udebane.

    Skal nok forvente lidt mere aktivitet omkring jer, men håber/tror ikke romerlyset vil ramme familien igen. Vil virkelig være ked af, hvis det stadigvæk er det, der holder jer væk.

    Comment


      #3
      Havde min søn allerede ned da han var yngre og det var altid gode oplevelser. Kan anbefale at tage turen med De Stribede, der er god fællesskab og det var altid meget hyggelige turer
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Der vil ALTID findes idioter, men synes ikke du skal fratage din søn den oplevelse på udebane.

        Skal nok forvente lidt mere aktivitet omkring jer, men håber/tror ikke romerlyset vil ramme familien igen. Vil virkelig være ked af, hvis det stadigvæk er det, der holder jer væk.
        ja du har ret - idioter findes over det hele og jeg er vokset op i Stockholm og var i de første mange år af mit liv "fast inventar" på Söderstadion, hvor jeg sammen med min far så Hammarby.
        Og der var også en hel del "aktivitet" og ikke mindst stemning.
        Jeg syntes den gang det var super fedt, men jeg oplevet jo heller ikke noget ubehageligt, som at blive ramt af et romerlys - og det har jo gjort at min kærlighed til fodbold og stadionkultur bare blev større.
        Dette er også en kærlighed og interesse jeg har ønsket(og har lykkedes) at give videre til mine 2 sønner.
        Og da jeg for snart 30 år siden flyttet til fyn, var Odense stadion "mit nye hjem" - På godt og ondt ;-)

        Comment


          #5
          Jeg har haft min søn med på udebaneture (han er 8 i dag). Tager ham ikke med i Brøndby og København, fordi stemningen og atmosfæren generelt er for rowdy til ham, men andre steder som Lyngby, Farum, Randers osv tænker jeg er helt fint.

          Og så handler det også om, hvor I placerer jer. Det er klart, der er lidt mere gang i den, hvis du stiller dig lige foran capoen. Så tag ham med og stil jer lidt oppe bagved eller i den ydre del af fanskaren, så går det fint

          Comment


            #6
            Vi har været på udebane flere gange med vores børn (nu 5 og 7)

            Står selvfølgelig ikke lige der hvor der er mest gang i den, og tager dem heller ikke med til Brøndby. Men har aldrig følt mig det mindste utryg.

            Comment

            Working...
            X