Oprindeligt indsendt af Schneider
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægMin fejl.
Men der har været forespørgsler på ham, stod der et andet sted. Tror det var på bold.dk. Mon ikke vi er en af dem, der har vist interesse.
Vi har åbenbart kun spurgt på en pris
Comment
-
http://www.fyens.dk/sport/Islandsk-a...rtikel/2548806
Til Sportfyns redaktør, Niels Abildtrup, siger OB-cheftræner Troels Bech dog, at islændingen ikke er på vej til at skifte til OB. Han er her, fordi hans søn deltager i en ungdomslandskamp, der spilles på Fyn - og så har farmand fået lov at deltage i træningen i OB for at holde sig i form.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
Comment
-
Det virker som om der foregår ret meget bag kulissen lige nu, både hos de klubber vi vil handle med og hos OB. Jeg tror meget af det er spil for fra sælgers side at holde prisen oppe og fra OB's side for at presse den ned. Det kunne sagtens være at op til flere handler er meget tæt på, men at Eidur er en af dem tvivler jeg på. Det er bare ret belejligt for OB at så tvivl om det, så det ligner de har andre muligheder hvis de ikke kan få de andre angribere til den ønskede pris.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægI mine ører lyder det som om han faktisk ikke rigtigt ved hvad han skal.
Han siger bare han gerne vil fortsætte med at spille forbold, men ikke at det endelig er det han gør.
men et godt interview i min optik.
men et rigtig godt interview ja
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægManden har tjent gode penge og kan tage situationen helt roligt. Han afventer bud og ser hvad der ser bedst ud tror jeg
men et rigtig godt interview ja
Men han siger bare ikke direkte at han fortsætter karrieren.
Men kunne nu være fint at spille i Odense, det er tættere på familien i Island, som jeg ud fra interviewet kan regne ud har boet på Island mens han spillede i Belgien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, det er også hvad jeg tror.
Men han siger bare ikke direkte at han fortsætter karrieren.
Men kunne nu være fint at spille i Odense, det er tættere på familien i Island, som jeg ud fra interviewet kan regne ud har boet på Island mens han spillede i Belgien.
Comment
Comment