Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Rygtet hertil morgen er at Falken flyver til anden rede - men at vi fans bare skal tage det helt roligt - TB er nemlig igang med at omskole JC til spidsangriber. Dermed er jagten på en angriber indstillet.
    Hvis JC kan stå i feltet og score på de 1-2 indlæg (eller bare bolde der havner tilfældigt) i feltet i hver kamp, så er det en fremragende idé!! Evt. lav en ny aftale med Flemming Poulsen - så kan han både være assisterende træner og 1. angriber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
      Nåå, nu er klokken ved at være 10 her en fin mandag morgen!! Burde OB ikke indkalde til pressemøde og præsentere vores to nye stjerneangribere?! Kan fanme ikke holde den ventetid ud! Nogen der ved hvad der rør sig i Ådalen? Hvis der da overhovedet sker noget?!
      Jeg tror ikke at du skal regne med at der sker noget som helst!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Rygtet hertil morgen er at Falken flyver til anden rede - men at vi fans bare skal tage det helt roligt - TB er nemlig igang med at omskole JC til spidsangriber. Dermed er jagten på en angriber indstillet.
        jeg må tilstå st efter den omgang lort vi var vidner til i går er mit humør end ikke til at trække på smilebåndet af dit indlæg. No offence men det virker bare fuldstændig ørkesløst og håbløst pt. at holde med OB, ang. JC mener jeg iøvrigt at han spillede angriber helt op til hans juniorperiode som det hed engang.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
          Nåå, nu er klokken ved at være 10 her en fin mandag morgen!! Burde OB ikke indkalde til pressemøde og præsentere vores to nye stjerneangribere?! Kan fanme ikke holde den ventetid ud! Nogen der ved hvad der rør sig i Ådalen? Hvis der da overhovedet sker noget?!
          jo det ville være dejligt. Men har respekt for(dybt begravet et sted) at JH ikke bare signer en lorte angriber for at please os. Vi har ikke brug for Bodul 2.0..
          og vi skal lige huske på at selv om JH ville bruge 4-5 mill på Dalgaard er det ikke sikkert at han får lov af bestyrelsen.
          dalgaard er nok for dyr, Pouire får spilletid i FCK og vil nok ikke væk. Det er 2 emner væk fra blokken

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan da ikke forstille mig andet end der render utallige HB rundt til billige penge i skandinavien. Og så køber man Kryger fri af Horsens...
            Lasse Nielsen er bare en god signing.
            Lucas Jensen varmede op i går men jeg tror simpelthen ikke at de mener han pt er god nok. Specielt ikke til at afløse Falk
            og så blev høegh jo skadet - og man var nødt til at sende kl på banen....kunne også være derfor vi ikke så ham

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              og så blev høegh jo skadet - og man var nødt til at sende kl på banen....kunne også være derfor vi ikke så ham
              muligt. Hvis man troede på at han kunne skabe noget offensivt skulle han bare have været på banen istedet for Azer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg må tilstå st efter den omgang lort vi var vidner til i går er mit humør end ikke til at trække på smilebåndet af dit indlæg. No offence men det virker bare fuldstændig ørkesløst og håbløst pt. at holde med OB, ang. JC mener jeg iøvrigt at han spillede angriber helt op til hans juniorperiode som det hed engang.
                Han har været angriber en gang for mange år siden og jeg snakkede også med en kammerat om, at man i pausen burde flå Bodul og sætte JC ind i stedet for, for det kunne umuligt blive mindre tandløst.
                - Nicolai

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                  Nåå, nu er klokken ved at være 10 her en fin mandag morgen!! Burde OB ikke indkalde til pressemøde og præsentere vores to nye stjerneangribere?! Kan fanme ikke holde den ventetid ud! Nogen der ved hvad der rør sig i Ådalen? Hvis der da overhovedet sker noget?!

                  Nu har vi set flere beviser på hvad JH og TB kan finde frem til af spillere , alt tro på disse to herres dømmekraft er helt og aldeles forsvundet hos mig . Svingdøren snurre lystigt videre under dem så længe de ikke magter at finde spillere men rette niveau til de rette pladser . De spillere vi har som går rundt med andre ambitioner end blot at være en del af en SL klub vil flygte hurtigst muligt pga manglende ambitioner/evner i klubben . Vi ligner en klub under afvikling og på ingen måde en klub i udvikling , hverken ift indkøb eller målt på spillet , taktikken og resultaterne . Der har INTET område vi har set målbar fremgang siden TB tiltrådte .

                  Som jeg skrev herinde i går inden kampen så frygtede jeg Kadrii salget havde andre omkostninger end de spillemæssige , tabte point , tilskuere og mistede tv penge , nemlig at det ville give Falk det sidste skub ud af klubben .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg må tilstå st efter den omgang lort vi var vidner til i går er mit humør end ikke til at trække på smilebåndet af dit indlæg. No offence men det virker bare fuldstændig ørkesløst og håbløst pt. at holde med OB, ang. JC mener jeg iøvrigt at han spillede angriber helt op til hans juniorperiode som det hed engang.
                    Giv nu ikke TB nogle ideer vedr. JC! - spøg til side (humoren er trods alt det eneste ledelsen ikke kan tage fra os) - vi skal have noget ind og det kan kun gå for langsomt og jeg nægter at tro på at vi ikke præsenterer en angriber inden fredagens kamp - alt andet vil simpelthen være hasard!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Giv nu ikke TB nogle ideer vedr. JC! - spøg til side (humoren er trods alt det eneste ledelsen ikke kan tage fra os) - vi skal have noget ind og det kan kun gå for langsomt og jeg nægter at tro på at vi ikke præsenterer en angriber inden fredagens kamp - alt andet vil simpelthen være hasard!
                      Mon ikke vi præsentere et salg af EL og Falk, samtidig med en præsentation af Nicolaj Agger og Henrik Toft som det nye angrebspar

                      Comment


                        Jeg synes JH er god nok til at finde spillere. Men nu skal han have fundet en træner, så spillerne ikke underpræsterer. Ove P er en her og nu mulighed. Der er brug for en sikker mand.
                        Lasse Kryger - han var sgu da ikke højre back i Horsens. Ser vi igen en klassisk OB: benyt spillere på uvante pladser. Den har aldrig givet succes. Støtter ideen om Jesper C som indskiftningsangriber indtil der kommer en rigtig - og helst 2. Et hold med Bodul i startopstilling som angriber er et 1. divisionshold.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                          Giv nu ikke TB nogle ideer vedr. JC! - spøg til side (humoren er trods alt det eneste ledelsen ikke kan tage fra os) - vi skal have noget ind og det kan kun gå for langsomt og jeg nægter at tro på at vi ikke præsenterer en angriber inden fredagens kamp - alt andet vil simpelthen være hasard!
                          Du har ret, jeg havde simpelthen glemt det med humoren og HYGGEN, det er der ingen der kan tage fra os 👍 tak for reminderen.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Efter Jönssons permanente skifte, så burde AK47 ligge lige til højrebenet for os? eller hvordan ser i det? Han er jo fra OB og har vist sig at være en dygtig angriber i Aalborg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
                              Efter Jönssons permanente skifte, så burde AK47 ligge lige til højrebenet for os? eller hvordan ser i det? Han er jo fra OB og har vist sig at være en dygtig angriber i Aalborg.
                              Dygtig og dygtig...?
                              Brugbar, som 2.-3. angriber, vil jeg betegne ham som...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Tja, han er da bedre end Bodul og med en ordentlig makker kunne han være spændende. Tror bare ikke han vil, AaB skal jo snart spille i Europa og der bliver brug for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X