Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    https://www.mediano.nu/oversigt/2024...ed-oliver-lund

    Man skal godt nok ikke lytte meget mellem linjerne...

    som sagt det er imponerende.
    Noget bestemt tidspunkt man skal lytte i snakken med Oliver Lund (for at fornemme kritik af Hemmingsen).

    Hoppede lidt rundt. Hørte ros til Kent Nielsen og så er Oliver sgu bare en dejlig type at høre på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      det kan sagtens være det er håbet der taler. Men syntes jo ikke man forsøger at underspille de dårlige forhold - man udtaler det ikke er tilfredsstillende med konstant at skulle rundt og finde steder at træne.

      Tænker hvis ikke man forsøgte at gøre noget ved det så ville man få lukket den snak ned hurtigst muligt.

      Så tror (og håber) på der bliver arbejdet på de mangler der er udenfor banen...det er jo bare noget der sker i kulliserne - så ikke noget vi hører noget til før der er aftaler på plads
      Det er allerede 7 år siden Jesper Hansen var ude og sable vores forhold ned, for at sige det pænt.
      Adskillige spillere har været ude med stor kritik.
      Helt tilbage til Troels Bech kan vi finde kritik af forholdene.

      Tror desværre langt fra dette kapitel er slut.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Jeg hørte en podcast med Roy Keane. Årsagen til ManU’s succes - blandt meget andet, selvfølgelig - var at man i høj grad rekrutterede karakterer frem for specifikke funktioner (hastighed, videresalg, teknik osv).

        Som Keane sagde: han ville have de gutter med i en krig. Krigsmetsforer er ikke mig, men vi forstår betydningen, og det er meget få i OB, jeg ville drage i krig med.

        OB store fejl under særligt BW er at fokusere blindt på at rekruttere funktioner/evner og komplet glemme karakteren. Fodbold er er holdspil, og jeg har aldrig set et dårligere hold end det her OB-hold. Ingen ledere, ingen karakterer, ingen skyden brystet frem.

        Blandt andet grundet forfærdelig rekruttering af BW.

        Vi står et endnu dårligere sted efter hans år i klubben. Klubben har talrige andre problemer, og jeg tror, at klubben skal gentænkes fra ny, hvis der nogensinde skal ske noget. For mig må første skridt gerne være 1 division. At poste flere penge i et ødelagt system virker ikke.
        Last edited by Jungledyret; 21-04-2024, 07:41.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Det er allerede 7 år siden Jesper Hansen var ude og sable vores forhold ned, for at sige det pænt.
          Adskillige spillere har været ude med stor kritik.
          Helt tilbage til Troels Bech kan vi finde kritik af forholdene.

          Tror desværre langt fra dette kapitel er slut.
          Dét tror jeg heller ikke det er.

          - nok også derfor jeg håber vi redder os, og så holder fast i setuppet med BW osv. Det har langt fra været perfekt, men syntes det virker til de retter til. Ryger BW - så starter vi helt forfra igen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Noget bestemt tidspunkt man skal lytte i snakken med Oliver Lund (for at fornemme kritik af Hemmingsen).

            Hoppede lidt rundt. Hørte ros til Kent Nielsen og så er Oliver sgu bare en dejlig type at høre på.
            Han taler på et tidspunkt om når tidligere spillere bliver hentet ind som trænere eller sportsdirektør, og skal bruge deres egne erfaringer men de erfaringer ligger 20 - 30 år tilbage og ikke formår at perspektivere til idag.

            Jeg har ikke minuttal på.

            Men der bliver jo ikke nævnt hverken navne eller klubber, så må man høre podcasten og uddrage af den hvad man vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Han taler på et tidspunkt om når tidligere spillere bliver hentet ind som trænere eller sportsdirektør, og skal bruge deres egne erfaringer men de erfaringer ligger 20 - 30 år tilbage og ikke formår at perspektivere til idag.

              Jeg har ikke minuttal på.

              Men der bliver jo ikke nævnt hverken navne eller klubber, så må man høre podcasten og uddrage af den hvad man vil.
              Takker.

              Men ja, Hemme, der var man ikke imponeret. Husker det vindue hvor man sad og ventede på Daniel Høegh, svaret blev Okusun….

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                Dét tror jeg heller ikke det er.

                - nok også derfor jeg håber vi redder os, og så holder fast i setuppet med BW osv. Det har langt fra været perfekt, men syntes det virker til de retter til. Ryger BW - så starter vi helt forfra igen
                Vi starter jo forfra hver sommer, uanset hvem der er på hvilke poster.

                Det er jo ligesom det der er blevet OBs lod.

                I min verden foregår det så med pil ned.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Vi starter jo forfra hver sommer, uanset hvem der er på hvilke poster.

                  Det er jo ligesom det der er blevet OBs lod.

                  I min verden foregår det så med pil ned.
                  Men dog med den forskel i sommeren 2024 at vi har en rekrutteringschef og at BW nok ikke får lov til at pløje hele truppen op.
                  Det er de små halmstrå jeg klynger mig til, og faktisk tror jeg at Jimmi Nagel vil gøre et godt arbejde. Det gjorde han i hvert fald i Norge, omend de nok ikke kan sammenlignes med Superligaen (hvor vi forhåbentlig stadig spiller)
                  Last edited by Fergi; 21-04-2024, 11:30.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Men dog med den forskel i sommeren 2024 at vi har en rekrutteringschef og at BW nok ikke får lov til at pløje hele truppen op.
                    Det er de små halmstrå jeg klynger mig til, og faktisk tror jeg at Jimmi Nagel vil gøre et godt arbejde. Det gjorde han i hvert fald i Norge, omend de nok ikke kan sammenlignes med Superligaen (hvor vi forhåbentlig stadig spiller)
                    Enig, sætter også noget lid til, at Jimmi kan gøre noget godt. Lidt færre, lidt højere kvalitet, måske det allerede var Jimmis aftryk i vinter (Myhra og Gomez).

                    Der skal være mindre gennemtræk i truppen. Jeg håber blandt andet på en forlængelse med Max (har ikke udløb nu, men alligevel).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Takker.

                      Men ja, Hemme, der var man ikke imponeret. Husker det vindue hvor man sad og ventede på Daniel Høegh, svaret blev Okusun….
                      Men vi gjorde det bedre under Hemme, end vi gør nu. Og vi fremstod i højere grad som en enhed.

                      Jeg var stor kritiker af Hemme; han var åbenlyst overmatchet som sportschef. Desto mere skræmmende er det, at han gjorde det bedre end BW. Der var en respekt omkring kultur, som BW skyllede ud med badevandet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Enig, sætter også noget lid til, at Jimmi kan gøre noget godt. Lidt færre, lidt højere kvalitet, måske det allerede var Jimmis aftryk i vinter (Myhra og Gomez).

                        Der skal være mindre gennemtræk i truppen. Jeg håber blandt andet på en forlængelse med Max (har ikke udløb nu, men alligevel).
                        Enig men det bliver nok ikke med BW, ved roret. Ser ingen grund til at forlænge med Max.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det kan sagtens være det er håbet der taler. Men syntes jo ikke man forsøger at underspille de dårlige forhold - man udtaler det ikke er tilfredsstillende med konstant at skulle rundt og finde steder at træne.

                          Tænker hvis ikke man forsøgte at gøre noget ved det så ville man få lukket den snak ned hurtigst muligt.

                          Så tror (og håber) på der bliver arbejdet på de mangler der er udenfor banen...det er jo bare noget der sker i kulliserne - så ikke noget vi hører noget til før der er aftaler på plads
                          Tror ikke der sker en rygende fis med vores forhold. Det er jo nærmest komisk, at man var så helvedes stolte af at have bygget superligahuset, at det var lige før der var flag på bybusserne i en uge.
                          Var det ikke i sommeren 2023 vi skulle have haft en hybridbane, som heller ikke var andet end varm luft?
                          Jeg har efterhånden vænnet mig til at dele med 2 og dividere med otte, når ledelsen melder ambitioner og planer ud.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Men vi gjorde det bedre under Hemme, end vi gør nu. Og vi fremstod i højere grad som en enhed.

                            Jeg var stor kritiker af Hemme; han var åbenlyst overmatchet som sportschef. Desto mere skræmmende er det, at han gjorde det bedre end BW. Der var en respekt omkring kultur, som BW skyllede ud med badevandet.
                            At MH gjorde det bedre end BW må jeg erklære mig lodret uenig i. Det at du erkender at MH var overmatchet, men stadig gjorde det bedre end BW, gør det svært for mig at tolke det som andet end, at respekt for kultur er et (primært/vigtigt) succeskriterie for en sportschef/-direktør. Forstår jeg dig rigtigt? (Jeg må indrømme, at BWs stjerne også er falmet hos mig, som hos så mange andre, det sidste års tid, men bedre end MH ligefrem...)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Tror ikke der sker en rygende fis med vores forhold. Det er jo nærmest komisk, at man var så helvedes stolte af at have bygget superligahuset, at det var lige før der var flag på bybusserne i en uge.
                              Var det ikke i sommeren 2023 vi skulle have haft en hybridbane, som heller ikke var andet end varm luft?
                              Jeg har efterhånden vænnet mig til at dele med 2 og dividere med otte, når ledelsen melder ambitioner og planer ud.
                              Jeg ved fra pålidelig kilde at det faktisk var planen at det skulle være i det lille vindue der er om sommeren i 23. Men man var for sent ude, da de få maskiner i Europa der kan lave disse baner var i brug på lignende projekter hen over sommeren.
                              Så kan man naturligvis kritisere dårlig planlægning. Men intentionen var der faktisk. Lige på det punkt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                                At MH gjorde det bedre end BW må jeg erklære mig lodret uenig i. Det at du erkender at MH var overmatchet, men stadig gjorde det bedre end BW, gør det svært for mig at tolke det som andet end, at respekt for kultur er et (primært/vigtigt) succeskriterie for en sportschef/-direktør. Forstår jeg dig rigtigt? (Jeg må indrømme, at BWs stjerne også er falmet hos mig, som hos så mange andre, det sidste års tid, men bedre end MH ligefrem...)
                                Erkender? Jeg var kæmpe MH-kritiker.

                                Har du sammenholdt pointsnit under MH og BW? Jeg har ikke, men kunne være interessant.

                                BW er den ringeste sportschef vi nogensinde har haft. Enhver sammenhæng røg på et par vinduer. Kan ikke kende klubben længere. Ikke at BW er eneårsag til det.

                                Rent subjektivt: sådan som klubben drives lige nu, har jeg slet ikke lyst til at følge med længere. Sådan har jeg aldrig haft det før.
                                Last edited by Jungledyret; 21-04-2024, 14:03.

                                Comment

                                Working...
                                X