Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Engstrøm var træner for ham på u19. Vel ikke så underligt han stadig snakker med ham. Og lige her kan jeg ikke se noget problem i udtalelsen når det ikke kommer fra Fenger selv.
    Okay, så hvis KE (eller en anden) havde sagt, at TT ikke spiller i 1. division, så var det også okay ? Så budskabet er fint, men det er afsenderen, der skiller vandene

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Okay, så hvis KE (eller en anden) havde sagt, at TT ikke spiller i 1. division, så var det også okay ? Så budskabet er fint, men det er afsenderen, der skiller vandene
      Har Fenger eller KE sagt at Fenger ikke vil spille for OB, hvis vi rykker ned? Nej, så det er sammenligne pærer og bananer. ​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja den ville sgu være træls.

        håber man kan holde på Myhra, BP, Gomez, Owusu og Manneh på midten - måske en forlængelse til Kadrii - så er der et eller andet skelet at bygge op om.

        Gerne en forlængelse med Slots - men den tvivler jeg meget på.

        Al hajj - det er vel pt kun hans agent der har udtalt sig...tænker han ryger videre.

        Hold op hvor får de travlt - faktisk uanset om vi rykker ned eller ej
        Det er meget det samme jeg tænker. Man kan nemt lave en liste over en masse spillere, der godt kunne være på vej ud. Men medmindre der er nedrykningsklausuler skal vi forsøge at holde på nogle af dem. En spiller som Malthe Højholt havde nok heller ikke troet, at han ville blive i AaB efter nedrykningen.

        Mickelson kunne også være en. Der har jo været små bud efter ham. Dengang gav det også mening fordi det lignede han ville ende på bænken. Siden synes jeg han har vist, at han har udviklet sig og er vores bedste back. Man bør kun sælge ham hvis man får et ordentligt bud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Okay, så hvis KE (eller en anden) havde sagt, at TT ikke spiller i 1. division, så var det også okay ? Så budskabet er fint, men det er afsenderen, der skiller vandene
          Ja. Jeg synes flere gange KE har været lidt for åbenmundet om spillere i SFÅ. Men det tænker jeg er noget han vælger at gøre. Tænker ikke Max Fenger har bedt ham sige det hvis han nu skulle lave podcast.

          Men hvis spilleren selv udtaler det bliver jeg irriteret over det. Det virker fuldstændig unødvendigt. Det samme hvis det er spillerens agent. Jeg vil som udgangspunkt holde en spiller ansvarlig for hvad deres agent udtaler på deres vegne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Håber mere på at vi ser på "bænkevarmere"/talenter fra SL, så vi ikke ved en oprykning står med en decideret 1. divisionstrup (og derfor skal opruste igen igen igen).

            Jeg har ikke helt overblik over, hvilke profiler, der render rundt i 1. division i øjeblikket ?
            Så du vil hellere have nogle spillere, som de andre Superligaklubber ikke kan bruge og som dermed med ret stor sikkerhed ikke er dygtige nok til at kunne starte inde på et godt Superligahold, end du vil hente nogle profiler i 1. Division som ikke har fået chancen for at bevise om de er gode nok til Superligaen endnu, men som måske kan ende med at blive den næste Vallys, Engel, Kikkenborg eller hvad de ellers hedder? Forstår ikke helt den prioritering.

            Comment


              Jeg tænker at vi skal have afklaring på træner og sportsdirektør posten inden der skal sammensættes en ny trup - men mon ikke det kommer hurtigt efter sæsonen. Hvad med Luca ? Jeg er klar over vi lige har forlænget men han er ung, 9ér og har scoret 4 kampe i træk for et bundhold - det kunne da godt afføde bud som den unge mand føler tig tiltrukket af ( han har jo tidligere været frustreret over OB) - jeg tror det bliver en hård kamp at "holde på guldet" både i truppen og de bedste fra akademiet.

              Comment


                Min våde drøm var og er at Daniel Høgh hentes tilbage. Han pendler mellem Odense og Randers. Men som 1. divisionsklub er vi meget lidt attraktive så det vil blive meget dyrt hvis han skal kunne overtales

                Comment


                  Det lyder som om det bliver tæt i redningsbådene.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Min våde drøm var og er at Daniel Høgh hentes tilbage. Han pendler mellem Odense og Randers. Men som 1. divisionsklub er vi meget lidt attraktive så det vil blive meget dyrt hvis han skal kunne overtales
                    Det er vel en aldrende spiller at hente hjem - men jeg ved ikke hvornår han har udløb i Randers ? Næppe en forstærkning i en kommende ( om 1 år) superliga trup. Lad os beholde Bjørn P til udløb og supplere med Gomez eller/og Slots - vi har Yaya som er på vej til den plads også.

                    Comment


                      Der er alt for mange ubekendte pt. i realiteten ved vi ikke alt vedr. deres nedrykningsklausuler. Jeg håber man som min kører videre med de unge som har vist vejen især i de seneste par kampe og så må vi se hvem vi kan og vel holde på. Desuden ved vi heller ikke hvordan den sportslige ledelse ser ud endnu. Det er lidt ligesom at gætte på næste uges lottotal...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                        Jeg tænker at vi skal have afklaring på træner og sportsdirektør posten inden der skal sammensættes en ny trup - men mon ikke det kommer hurtigt efter sæsonen. Hvad med Luca ? Jeg er klar over vi lige har forlænget men han er ung, 9ér og har scoret 4 kampe i træk for et bundhold - det kunne da godt afføde bud som den unge mand føler tig tiltrukket af ( han har jo tidligere været frustreret over OB) - jeg tror det bliver en hård kamp at "holde på guldet" både i truppen og de bedste fra akademiet.
                        OB bliver også nødt til at trække en streg i sandet nogle steder. Der er da en pointe i, at en ung spiller, der scorer mål som han gør lige nu hurtigt kan blive attraktiv, men OB er også et sted, hvor vi ikke behøver at sælge medmindre budene bliver helt store.

                        Og så tænker jeg egentlig en sæson som fast starter i 1. division ville være ret godt for hvor Luca er lige nu. Man kan nemt havne på bænken et andet sted. Det er så OBs opgave at få ham til at se det også.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                          Jeg tænker at vi skal have afklaring på træner og sportsdirektør posten inden der skal sammensættes en ny trup - men mon ikke det kommer hurtigt efter sæsonen. Hvad med Luca ? Jeg er klar over vi lige har forlænget men han er ung, 9ér og har scoret 4 kampe i træk for et bundhold - det kunne da godt afføde bud som den unge mand føler tig tiltrukket af ( han har jo tidligere været frustreret over OB) - jeg tror det bliver en hård kamp at "holde på guldet" både i truppen og de bedste fra akademiet.
                          Jeg er desværre sikker på, at det bliver en svær tid. Når sæsonen slutter på lørdag, med en forventet nedrykning, så er der lidt under to måneder til den nye sæson starter. Og som du påpeger, så skal vi først have styr på træner og sportsdirektør. Under alle omstændigheder, så er der nogen i og omkring OB der går en travl tid i møde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Så du vil hellere have nogle spillere, som de andre Superligaklubber ikke kan bruge og som dermed med ret stor sikkerhed ikke er dygtige nok til at kunne starte inde på et godt Superligahold, end du vil hente nogle profiler i 1. Division som ikke har fået chancen for at bevise om de er gode nok til Superligaen endnu, men som måske kan ende med at blive den næste Vallys, Engel, Kikkenborg eller hvad de ellers hedder? Forstår ikke helt den prioritering.
                            Det er meget sort/hvidt sat op. Men de stærke SL-hold har en del talenter samt meget brede bænke, hvor alle ikke er tilfredse. Foretrækker nogle af dem (der er kommet igennem nåleøjet til et professionelt miljø). Der kan selvfølgelig findes uslebne diamater i 1. division, men tror ikke der er nok af dem til at fylde truppen op til den kommende sæson.

                            Så det skal jo være et miks, hvis vi ikke igen skal leje/købe fra alle niveauer/verdenshjørner fem minutter i lukketid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det er meget sort/hvidt sat op. Men de stærke SL-hold har en del talenter samt meget brede bænke, hvor alle ikke er tilfredse. Foretrækker nogle af dem (der er kommet igennem nåleøjet til et professionelt miljø). Der kan selvfølgelig findes uslebne diamater i 1. division, men tror ikke der er nok af dem til at fylde truppen op til den kommende sæson.

                              Så det skal jo være et miks, hvis vi ikke igen skal leje/købe fra alle niveauer/verdenshjørner fem minutter i lukketid.
                              Fair nok.

                              Finder du de rigtige i Superligaens overskudslagre som også har niveau til det OB skal om 2-3 år, så tag da endelig dem. Men hvis det bare er nogen der skal være en løftestang til næste sæson, så er jeg ret meget på linje med mhbp, tag nogle spillere ind som allerede har vist de kan være profiler i 1. Division og svæk modstanderne i samme ombæring. Sat på spidsen er det jo Bayern München-modellen bare i 1. division, og den har jo historisk virket meget godt for dem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Jeg tænker at vi skal have afklaring på træner og sportsdirektør posten inden der skal sammensættes en ny trup - men mon ikke det kommer hurtigt efter sæsonen. Hvad med Luca ? Jeg er klar over vi lige har forlænget men han er ung, 9ér og har scoret 4 kampe i træk for et bundhold - det kunne da godt afføde bud som den unge mand føler tig tiltrukket af ( han har jo tidligere været frustreret over OB) - jeg tror det bliver en hård kamp at "holde på guldet" både i truppen og de bedste fra akademiet.
                                ideelt set. Men der er bare rigtigt travlt. Igen det afhænger af hvad man finder frem til. Skal BW ud? Hvad med trænerteamet? Den letteste løsning er nok at forfremme Nagel og så få ham til at sætte holdet - men er det ideelt?

                                Nedrykning i sig selv er et problem/ en udfordring - hvis der så samtidigt skal gøres hovedrengøring både på ledelsesgangen i trænerteamet OG ikke mindst i truppen, så er der godt nok meget at se til...der er vel træningsstart om en lille måneds tid - og små to måneder til turneringsstart. Så selv hvis man holdt fast i det nuværende set up; BW, Nagel, Krogh osv - så er der rigeligt at se til bare iht truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X