Annoncering

Collapse
No announcement yet.

James Gomez

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    James Gomez

    Velkommen til!!!
    https://ob.dk/nyheder/2024/februar/j...stribede-troje
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Ja, velkommen til

    Comment


      #3
      Har ikke lige læst alle indlægene i AGF-OB tråden, men hold da k.... en debut af den unge gambianer i Århus. Vildt at OB nu har en forsvarsspiller der rent faktisk kan noget med en bold, det er ikke det vi ser ret ofte. Fantastisk køb, ham bliver jeg vild med. Fed spiller, med en fed attitude. Mere af det, tak.
      Last edited by jojo; 04-03-2024, 18:17.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
        Har ikke lige læst alle indlægene i AGF-OB tråden, men hold da k.... en debut af den unge gambianer i Århus. Vildt at OB nu har en forsvarsspiller der rent faktisk kan noget med en bold, det er ikke det vi ser ret ofte. Fantastisk køb, ham bliver jeg vild med. Fed spiller, med en fed attitude. Mere af det, tak.
        Enig, jeg var også temmelig imponeret over hans boldomgang.
        Ja ok han smed et par lange bolde væk, men han er langt mere tryg ved bolden end de fleste af vores andre forsvarere er.
        Meget spændende indkøb der giver mere ro på.

        Comment


          #5
          Er der egentlig nogen der ved om han er venstre eller højre benet? Synes det lignede fra tribunen at han var mest ved højre?
          Hvis han er højrebenet, så hæmmer det ham selvfølgelig at ligge i venstre side, som han gjorde i Aarhus

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
            Er der egentlig nogen der ved om han er venstre eller højre benet? Synes det lignede fra tribunen at han var mest ved højre?
            Hvis han er højrebenet, så hæmmer det ham selvfølgelig at ligge i venstre side, som han gjorde i Aarhus
            Er sikker på han er højre. Vidst også den side han spillede i Horsens når han ikke var i midten

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Er sikker på han er højre. Vidst også den side han spillede i Horsens når han ikke var i midten
              Så undre det mig hvorfor Helander ikke starter til venstre?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                Så undre det mig hvorfor Helander ikke starter til venstre?
                Så du kampen mod BIF?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                  Så undre det mig hvorfor Helander ikke starter til venstre?
                  Det er der en ganske naturligt årsag til. Gomez er markant bedre med venstre end Helander.
                  Desuden foretrækker Søren åbenbart Helander som den midterste CB, af ukendte årsager. Synes stadig han mangler leder egenskaber.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det er der en ganske naturligt årsag til. Gomez er markant bedre med venstre end Helander.
                    Desuden foretrækker Søren åbenbart Helander som den midterste CB, af ukendte årsager. Synes stadig han mangler leder egenskaber.
                    I min verden burde vi stille op med Slots, Ivan og Gomez med Yaya som back-up.

                    Hvorfor gøre Helander til anfører (den forstår jeg ikke SK...), når han allerede er væk mentalt og snart fysisk. Han er glimrende at have på bænken resten af sæsonen, men hvorfor holde ham i gang, når vi intet tjener på ham og hans niveau er faldende

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      I min verden burde vi stille op med Slots, Ivan og Gomez med Yaya som back-up.

                      Hvorfor gøre Helander til anfører (den forstår jeg ikke SK...), når han allerede er væk mentalt og snart fysisk. Han er glimrende at have på bænken resten af sæsonen, men hvorfor holde ham i gang, når vi intet tjener på ham og hans niveau er faldende
                      Jeg forestiller mig umiddelbart og med al respekt, at Søren Krogh er i en noget bedre position til at vurdere Helanders mentale tilstand, end du er.
                      Last edited by Orskov; 05-03-2024, 20:01.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er der en ganske naturligt årsag til. Gomez er markant bedre med venstre end Helander.
                        Desuden foretrækker Søren åbenbart Helander som den midterste CB, af ukendte årsager. Synes stadig han mangler leder egenskaber.
                        Nej, det er han ikke. Gomez er højrebenet. Helander er venstrebenet.

                        Gomez gjorde en fin figur. Særligt atletisk. Boldomgangen med venstre noterede jeg ikke som prangende, men det må vi se an over flere kampe.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg forestiller mig umiddelbart og med al respekt, at Søren Krogh er i en noget bedre position til at vurdere Helanders mentale tilstand, end du er.
                          Der var helt bestemt mere "krig" i Helander i efteråret, hvor han åbenbart efter en lang skadespause "peakede", det har set meget skidt ud de første kampe her.
                          Jeg tror det er helt fint han skal videre efter sæsonen, der er langt bedre spillere i markedet, som også gerne vil spille i OB.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Nej, det er han ikke. Gomez er højrebenet. Helander er venstrebenet.

                            Gomez gjorde en fin figur. Særligt atletisk. Boldomgangen med venstre noterede jeg ikke som prangende, men det må vi se an over flere kampe.
                            Interessant at Gomez er bedre med hans venstreben, end en svensk lansholdsspiller der er venstrebenet, såfremt hans foretrukne sparkeben er hans højre, det må så bare være høj, høj klasse......

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Interessant at Gomez er bedre med hans venstreben, end en svensk lansholdsspiller der er venstrebenet, såfremt hans foretrukne sparkeben er hans højre, det må så bare være høj, høj klasse......
                              Tror mere Gomez er sat derud pga hans fart. De havde måske luret at AGFs hurtige backs skulle løbe på ydersiden af Helander som BIF gjorde. Det fik man bestemt korrigeret hurtigt. Klogt tænkt af teamet. Den midterste center behøver ikke at være lyn hurtig.
                              Men er da også sikker på at det ikke bliver Gomez`s plads fremadrettet. Men lige nu er det nok foretrukket

                              Comment

                              Working...
                              X