Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Viljar Myhra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror man satser 100% på Viljar hvis han er klar fysisk. Lur mig om man kunne finde på at forfremme Magnus til 2. Målmand og give Elnegaard kontrakt til sommer.
    Det vil selvfølge kræve at man finder en løsning med flyttemanden

    Men hvor er det dog fedt at se at der endelig bliver åbnet lidt op på mølposen og man viser lidt ambitioner og mands mod på transfermarkedet. Hvis man så fyrer ekstra til den i morgen med flotte navne må man bare tage hatten af og sige at så har man gjort hvad man kan for at gå stærkest muligt ind i foråret
    det tror jeg da også. Men derfor må de resterende målmænd da gerne tage kampen op.

    - der skal ihvertfald min. 1 midtbanen mand ind - en med noget kvalitet.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvis man henter Grot kommer jeg til at fejre det med en kold o`ense classic
      Dig om det .. jeg tager gerne to af samme slags

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Velkomme til! Fem år betyder vel helt klar at ledelsen stoler på ham og vi må have høje forventninger!
        https://ob.dk/nyheder/2024/januar/vi...lmand-i-odense
        Fornuftigt: Martin Hansen døjer med for mange skader, Magnus er lige en postgang for urutineret til andet en 3. valg pt., så der skulle under alle omstændigheder en keeper ind og så kunne man gå med en oplagt reserve for HC eller gå med en første keeper der forhåbentligt kan være med til at løfte vores defensiv de procent der er behov for. Ledelsen har åbenlyst valgt det sidste og det kan jeg sagtens forstå. Det betyder naturligvis ikke at de så kan lukke øjnene for de andre positioner på banen hvor vi har behov for forstærkning (angreb, midtbane, forsvar).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Fornuftigt: Martin Hansen døjer med for mange skader, Magnus er lige en postgang for urutineret til andet en 3. valg pt., så der skulle under alle omstændigheder en keeper ind og så kunne man gå med en oplagt reserve for HC eller gå med en første keeper der forhåbentligt kan være med til at løfte vores defensiv de procent der er behov for. Ledelsen har åbenlyst valgt det sidste og det kan jeg sagtens forstå. Det betyder naturligvis ikke at de så kan lukke øjnene for de andre positioner på banen hvor vi har behov for forstærkning (angreb, midtbane, forsvar).
          Det er jo ikke alene klubben, der bestemmer længden af kontrakten. Det er en afvejning af mange ting - f.eks. slutpris og spillerens fremtid.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

            Det er jo ikke alene klubben, der bestemmer længden af kontrakten. Det er en afvejning af mange ting - f.eks. slutpris og spillerens fremtid.
            Jeg går ud fra du svarer en anden, da jeg på intet tidspunkt nævner noget om kontraktlængder ;-)

            Comment


              #21
              Lidt fra Myhra

              https://ob.dk/nyheder/2024/februar/j...re-til-kampene

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er det bare mig eller ligner han ikke Lukas Hradecky? Fint nok med mig hvis han er lige så god :-)

                Comment


                  #23
                  Efter dagens træning lavede vi et længere interview med Viljar Myhra om hans første tid i OB.

                  Myhra vil hjælpe OB tilbage til toppen af dansk fodbold - OBstruktion

                  Comment

                  Working...
                  X