Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kolding I.F. - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    lad os håbe det.

    - jeg kan jo ikke lade være med at få tanken om det kan være vores elskede baner der er på spil igen - vi har jo set det med både BP og ivan der blev ramt - det skiftende og ikke helt optimale underlag, men det kan selvf også være helt tilfældigt
    enig - den frygt vil altid være der

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jo - men kan vi få det?

      Kunne også være hvis man tænker lidt fremad, Kadrii har udløb til sommer - og kan/vil man forlænge den? Der kunne jeg sagtens se Fenger få en rolle - har altid godt kunnet li' hans vilje og fight.
      Vi er jo nød til at hente en angriber der løfter os. Fenger har muligvis en rolle at spille på længere sigt, især hvis vi regner med at Bashkim og Buya er væk til sommer. Vi skal bare også have noget bedre ind.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Vi er jo nød til at hente en angriber der løfter os. Fenger har muligvis en rolle at spille på længere sigt, især hvis vi regner med at Bashkim og Buya er væk til sommer. Vi skal bare også have noget bedre ind.
        ikke uenig. Jeg er bare lidt nervøs for om det lader sig gøre i dette vindue.

        - Vi mangler stadig at få 2 stks ud bare for at "gå i nul" skal der være plads til tilgange (som jeg bestemt håber på) så skal vi vel have skippet 4 - 5 spillere afsted, tror jeg sgu bliver svært.

        mht Buya - man kan jo håbe han er væk senest til sommer - men hvem skulle dog ville tage ham, hans seneste præstationer in mente

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          ikke uenig. Jeg er bare lidt nervøs for om det lader sig gøre i dette vindue.

          - Vi mangler stadig at få 2 stks ud bare for at "gå i nul" skal der være plads til tilgange (som jeg bestemt håber på) så skal vi vel have skippet 4 - 5 spillere afsted, tror jeg sgu bliver svært.

          mht Buya - man kan jo håbe han er væk senest til sommer - men hvem skulle dog ville tage ham, hans seneste præstationer in mente
          Jeg kan heller ikke se at vi kommer af med Buya uden at lide et pænt økonomisk tab. Men det må klubben blive nød til at æde.

          Comment

          Working...
          X